Nytt i forumet
Senaste privatannonserna
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
| 2012-05-21, 15:03 | #1 |
momotaro93Medlem Plats: höör Registrerad: dec 2009 |
Hardcore gaming!
såå, hur ser eran samling ut, o vad är ert bästa spelminne?
jag går först då platformer: PC, NES, SNES, N64, GC, WII, GB, GBC, GBAsp, DS, SMS, SMD, Saturn, DC, PS1, PSP, Xbox, CDI och ATARI2600 Spel: ca 250 totalt, dom mest nämnbara skulle väll vara att jag har typ 5 av mina ATARI spel kompletta och i fint skick. annars är det mesta det vanliga. Bästa spelminnet skulle väll vara när man körde igenom Zelda OoT och Pokemon röd/guld när man va liten. även zelda oracle of seasons är en gammal favorit, sen är ju metroid prime och Batten kaitos nåra av mina härliga minnen. När det gäller dom nyligare spelningarna så är ju Deus Ex HR, Bastion och trine nåra av dom bästa. eran tur : ) Senast redigerad av momotaro93 2012-05-22 klockan 07:47. |
|
|
| 2012-05-21, 15:51 | #2 |
EptkMedlem Plats: Vänersborg Registrerad: dec 2005 |
Det finns nog ganska många hardcore gamers här. Men du kan ju gärna definiera just hardcore gamers här.
Bara för man spelat många lir och många konsoler osv behöver man inte vara någon form av hardcore gamer. EDIT: Skriver mer sen kanske, fläskfilén klar på grillen, dags att ta fram en kall. (Det är de vi riktiga hardcore gamers gör när vi tar ett så kallat "gaming-break")
| 2012-05-22, 20:30 | #3 |
epikMedlem Plats: Göteborg Registrerad: maj 2012 |
En hardcore gamer skulle du väl vara om du har varvat alla spel fullt ut. Annars tycker jag inte att det är så hardcore att äga flera konsoler och spel. Kanske en nörd?
Redaktionens senaste nyhetsrubriker
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes