Citat:
Ursprungligen inskrivet av
axelweinar
F*n jag visste att det här skulle hända, det enda företag tänker på är nuförtiden pengar.
Man undrar vart världen är på väg...nu för tiden vill ju alla som går till arbetet ha pengar för sitt jobb?! Va fan handlar det om liksom, och bönder som förser oss med mat, hur fan har de mage att ta betalt för maten, det borde vara gratis som på den gamla hederliga tiden. [/sarkasm]
För övrigt har det väl sagts ett par gånger att detta inte kommer finnas på betalversioner av spel, utan kommer vara i stil med gratisappar till telefoner, vilket jag tycker är ett väldigt bra sätt att marknadsföra sin produkt på, har länge ogillat att man måste köpa spelet för att kunna veta om man gillar det eller inte, och alltså köpa något för 300-500kr som man inte vet om man kommer gilla. Då skulle det vara utmärkt att kunna testa spelet gratis lite, för att se om det verkar intressant (ungefär som ett demo, vilket jag tycker det finns alldeles för få av nu för tiden), för att sen kunna köpa det när man är säker på att man gillar det.