Produkter kopplade till tråden
Produkt (3 st) Bästa pris Betyg
Nintendo Wii U Basic (Stationära konsoler) 2190:- 8.36
Nintendo Wii U Premium (Stationära konsoler) 2695:- 8.43
Nintendo Wii U Premium - Mario... 2848:- 8.38
Relaterade trådar
Trådtitel (3 st) Svar
Sidan 121 av 121 « Första 2171111118119120 121

Verktyg Visningsval
idag, 20:57   #3601

anders190

Hedersmedlem

anders190s avatar

Plats: Norrland

Registrerad: jan 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Wizook Visa inlägg
Inte riktigt spelat Lego osv men bara de är roligt så får spelen vara hur som helst. Super smash och Mario kart är mer som ett sällskapspel skulle jag säga. Har super smash på Wii u då jag fick det med men funderar starkt på att sälja och köpa något annat då jag har super smash melee. Spelar det inte ofta då man ska vara fler och köra mot varandra! Har ett gäng som gillar det men de är inte ofta man träffar dom.

Mario kart 8, de ser intressant ut då man gillar Mario kart rejält sedan att spela online, vilken dröm liksom. Men de är ett spel jag kan satsa på mer senare. Just nu vill jag hitta ett solo spel till Wii u. Zelda wind Walker - ja. Grymt bra spel. Har de på Gamecube. Funderar på att sälja mitt där och ta det på Wii u. Men spelen jag ser fram emot är yoshi, legend of zelda. Kanske bättre att vänta på dom.

Jag har inte så mycket tid över till Wii. De blir mest på söndagar å lite grann på kvällarna beroende på hur trött man är.

Har kikat på rayman och donkey Kong. Inte för att vara tråkig men jag två spel jag önskar som kommer tillbaka till 3d igen är rayman och DK. Dk 64 var grymt och tala inte om rayman 3. Ingen som vet om de ska göra några mer såna episka spel. Rayman 3, DK 64, super Mario 64, sedan Banjo-Kazooie

Tack för tipsen förresten!
. .
Jag skulle säga att Wii U uppdateringarna är värda att spela men det är ju samtidigt i mångt och mycket samma spel.

Några av de på Rare som arbetade på Banjo Kazooie ska ha startat en egen studio och ska göra ett nytt spel i liknande stil som jag förstått det. Jag kommer inte ihåg namnet och hittar inget om det nu men någon annan här kanske vet vilket spel jag talar om?

Sidscrollande plattformstitlar verkar annars ha fått övertaget igen. Samtidigt finns det ju lite 3D-titlar till Wii. Super Mario Galaxy och Galaxy 2 (som finns på Wii U's eShop) exempelvis.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av CrazyBlueberry Visa inlägg
Jag funderar starkt på att köpa Bayonetta 2: Special Edition som både innehåller ettan och tvåan, tror ni att de är i begränsat upplaga? Att special edition hos butiker just nu är de sista exemplaren kvar? Och för att avsluta inlägget, vad tycker ni om spelet och är det värt priset?
Jag har bara spelat första spelet och det till Xbox 360. Har tänkt skaffa Special Edition-utgåvan till Wii U men lär nog dra ut på det så länge som möjligt. Jag har själv ingen aning om hur det ser ut med begränsning men skulle tro att det är kan bli svårare (eller snarare dyrare) att få tag i den framöver.

Finns demo i eShop, väl värt att testa.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Gelantious Visa inlägg
Det är den vanliga versionen här i EU, tror det bara är i USA som dom säljer enbart Bayonetta 2. Inte helt hundra på det, men här i Sverige så är det bara dubbel versionen.
Och ja, det är värt det
Finns både med enbart Bayonetta 2 men också Special Edition med både första och andra spelet: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2796541 & http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1410404

100kr till för att få första Bayonetta är inte så dumt.
Corsair Obsidian 350D, Corsair AX-750W, ASRock Z77 Extreme4-M, 2700K, Noctua NH-U12P + 2x Scythe SlipStream, 4x4GB Corsair LP, 2x Crucial M4 256GB, Sapphire R9 290 Tri-X, U2713HM+2x ZR24w (PLP), Filco Majestouch-2, Logitech G500, Asus Xonar DX + AKG K242 HD, TrackIR, Xbox 360-kontroll, Logitech G25, Saitek X52 Pro, Windows 8.1 Pro 64-bit
Nexus 4, Toshiba Encore, Wii U, 3DS, PS3, PS Vita
anders190 är uppkopplad nu
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb