Produkter kopplade till tråden
Produkt (3 st) Bästa pris Betyg
Nintendo Wii U Basic (Stationära konsoler) 1995:- 8.36
Nintendo Wii U Premium (Stationära konsoler) 2690:- 8.51
Nintendo Wii U Premium - Mario... 2712:- 8.38
Relaterade trådar
Trådtitel (3 st) Svar
Sidan 96 av 96 « Första 4686939495 96

Verktyg Visningsval
igår, 16:18   #2851

Da´Russian Stallion

Medlem

Da´Russian Stallions avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: dec 2001

Jag har aldrig fattat grejen med Super Smash Brothers, har försökgt gilla det ända sen N64, men blir uttråkad på bara ett par timmar. Kanske är det bara fightingspel som inte faller mig i smaken helt enkelt Gillade dock Killer Instinct Gold till N64, men det var på den tiden man hade vänner som hängde mkt hemma hos en.
|ASUS M4N98TD EVO SLI||Phenom II X6 1055T@3.8Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||Corsair XMS3 8GB DDR3 1600MHZ CL8||Gigabyte GTX 970||Intel SSD 320 - 160GB||Samsung 22X DL SH-S223C||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Da´Russian Stallion är uppkopplad nu
igår, 16:23   #2852

anders190

Hedersmedlem

anders190s avatar

Plats: Norrland

Registrerad: jan 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av prozzerg Visa inlägg
Jag har börjat kika lite på en WiiU men senaste dagarna så har två av tre bundlingar hos Dustin försvunnit och den tredje är beställningssortiment.Hos webhallen alla (ish, fanns två kvar av en variant) premium-bundlingar också slut och även hos leverantörerna.

Dessutom när man läser anders190s inlägg så känns det som att nästa våg med bundles kommer först nästa år.
Det känns som att Nintendo kommer missa julförsäljningen i Sverige i år?
Nu har jag inte haft någon större koll på lagersaldon den närmaste tiden men det kan ju vara så pass att försäljningen dragit iväg på Wii U lagom till julhandeln/Smash U-lanseringen. Eller så är det bara svenska återförsäljare som helt enkelt inte håller lagersaldona uppe. Smash Bros U har iallafall sålt riktigt bra hitills i USA för ett Wii U-spel så ska bli intressant att se siffror framöver.

Själva Smash U ser det rätt lungt ut att få tag i iallafall. Värre med den bundlade varianten: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2842473

Citat:
Ursprungligen inskrivet av tyvar1 Visa inlägg
fan vad tråkigt bokade kontrollern och bundlingen dag ett den kom upp på webhallen så borde få den

Har ni hört hur svårt det är i USA att få tag i convertern. Slut sålt överallt och den säljs för ca 70$ istället för ca 20$ på butiker som fortfarande har den. Undrar om det kommer vara samma här i Sverige.

Skickades från m.sweclockers.com
Jo, jag var på tok för sen med att boka. Rätt svårt att bestämma mig för digital och boxad utgåva men boxade vann lätt på priset, speciellt den bundlad med adaptern då. Tittar fortfarande på Smash U priser obundlat men de känns förhållandevis dyra. ca 470kr som billigast inkl frakt då.

Priserna har verkligen dragit iväg där, har du sett om någon klurat ut varför? Jag kan tänka mig att Nintendon't samt att använda Gamecube-kontroller med exempelvis Dolphin drar iväg priserna. Eller är det så många som vill spela Smash U med just Gamecube-kontroller?
Jag hoppas verkligen inte priserna drar iväg så mycket även här men vad jag förstår så borde inte den där adaptern vara i begränsat antal så det bör gå fint att vänta ut nya leveranser. (Hoppas!)
Corsair Obsidian 350D, Corsair AX-750W, ASRock Z77 Extreme4-M, 2700K, Noctua NH-U12P + 2x Scythe SlipStream, 4x4GB Corsair LP, 2x Crucial M4 256GB, Sapphire R9 290 Tri-X, U2713HM+2x ZR24w (PLP), Filco Majestouch-2, Logitech G500, Asus Xonar DX + AKG K242 HD, TrackIR, Xbox 360-kontroll, Logitech G25, Saitek X52 Pro, Windows 8.1 Pro 64-bit
Nexus 4, Toshiba Encore, Wii U, 3DS, PS3, PS Vita
anders190 är uppkopplad nu
igår, 19:24   #2853

Nordblom

Medlem

Plats: Lund

Registrerad: jan 2004

Tänkte precis skriva om bundlen. Helt knasigt att det ska var så svårt att få tag på, blev riktigt sugen när jag läste lite recensioner men inte kul ifall jag inte kan lira med tre kompisar till. Då tror jag hellre att jag väntar på att den kommer i lager igen.
idag, 08:58   #2854

Json_81

Medlem

Plats: Romelanda

Registrerad: nov 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Nordblom Visa inlägg
Tänkte precis skriva om bundlen. Helt knasigt att det ska var så svårt att få tag på, blev riktigt sugen när jag läste lite recensioner men inte kul ifall jag inte kan lira med tre kompisar till. Då tror jag hellre att jag väntar på att den kommer i lager igen.
Går det inte att spela med wii-motes + nunchuck?
idag, 10:57   #2855

deppan

Medlem

deppans avatar

Plats: Danderyd

Registrerad: apr 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Json_81 Visa inlägg
Går det inte att spela med wii-motes + nunchuck?
Det går utmärkt, men den bäst lämpade kontrollern är nog pro-controllen, eller gamepad. Notera att det går att spela med gamepad + 7 wiimotes/procontrollers (!)
idag, 11:06   #2856

Json_81

Medlem

Plats: Romelanda

Registrerad: nov 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av deppan Visa inlägg
Det går utmärkt, men den bäst lämpade kontrollern är nog pro-controllen, eller gamepad. Notera att det går att spela med gamepad + 7 wiimotes/procontrollers (!)
Kan man vara 8 pers?
Får försöka få fatt i en sån där adapter, har 4 GC-kontroller.
idag, 11:24   #2857

deppan

Medlem

deppans avatar

Plats: Danderyd

Registrerad: apr 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Json_81 Visa inlägg
Kan man vara 8 pers?
Får försöka få fatt i en sån där adapter, har 4 GC-kontroller.
https://www.youtube.com/watch?v=-o18SAlpSJg
idag, 14:47   #2858

solemn

Medlem

Plats: Vänersborg

Registrerad: jan 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Da´Russian Stallion Visa inlägg
Jag har aldrig fattat grejen med Super Smash Brothers, har försökgt gilla det ända sen N64, men blir uttråkad på bara ett par timmar. Kanske är det bara fightingspel som inte faller mig i smaken helt enkelt Gillade dock Killer Instinct Gold till N64, men det var på den tiden man hade vänner som hängde mkt hemma hos en.
Hehe, Smash är fortfarande det enda fightingspelet som har fallit mig i smaken. Visst, har lirat lite Tekken och sånt när man var ung men tröttnade alltid snabbt och fann aldrig någon kärlek i att trycka på knappar som en idiot eller att försöka lära mig combos och sån skit. Super Smash Brothers är ett multiplayer-spel om något. Det är TRIST att spela det själv, det är bara så. Men med en kompis eller flera, då kan det var underbart. Man kommer in i ett "flow" och helt plötsligt blir det kaos och händer så mycket random grejer på skärmen att man bara garvar :-) Man kan känna sig riktigt duktig eftersom det är lätt att lära sig och börja spela. Sen varar spelet otroligt länge (spelar fortfarande SSB Melee till Gamecube med brorsan ibland) eftersom du kan öva och öva och du blir bättre. Spelet har ett oväntat djup som är lätt att missa i början.
solemn är inte uppkopplad