Permalänk
Medlem

Diablo 3 på PS4

Jag har inte spelat på länge men kommer att köpa Diablo 3 på min ps4.

Tyvärr får jag vänta ett tag och kanske är ovan med konsol. Men har hört mycket bra om konsolversionen.

Kommer ni att köpa den ?

Jag köper den och börjar från scratch men kommer bli kul tror jag.

Kanske vi möts !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krippaz:

Jag har inte spelat på länge men kommer att köpa Diablo 3 på min ps4.

Tyvärr får jag vänta ett tag och kanske är ovan med konsol. Men har hört mycket bra om konsolversionen.

Kommer ni att köpa den ?

Jag köper den och börjar från scratch men kommer bli kul tror jag.

Kanske vi möts !

Ja och nej, jag hade nog avvaktat tills RoS släpps till konsol vilket är 19:e augusti. Utan RoS är spelet helt enkelt lite för tråkigt i mitt tycke.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Ja och nej, jag hade nog avvaktat tills RoS släpps till konsol vilket är 19:e augusti. Utan RoS är spelet helt enkelt lite för tråkigt i mitt tycke.

Det är den som släpps på Ps4 finns ingen annan version? Så vi är nog överens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krippaz:

Det är den som släpps på Ps4 finns ingen annan version? Så vi är nog överens.

Aha, hade ingen aning om att vanilla inte fanns ute på ps4:a än

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

Jag kommer garanterat köpa den, spelar RoS på PC och ser fram emot PS4-releasen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Blir ett självklart köp bara lägga till Xnetium på psn

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Blizzard är ju tyvärr helt väck och tar inte chansen till crossplatform-spel gällande Diablo 3 RoS. Hade utan tvivel köpt det till ps4 om jag kunnat spela med mina chars på pc-versionen i soffan när jag känner för det, eller spela med min tjej osv osv. Kan inte på något vis begripa hur extremt giriga man bestämmer sig att vara istället för innovativa.
Klarar Square-Enix låta ps3, ps4 och pc spelare spela final Fantasy XIV tillsammans i ett stort mmorpg så borde egentligen blizzard klara av det när det gäller Diablo 3.

Sorry för hijackning av tråden, men var tvungen att skriva av mig

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Blizzard är ju tyvärr helt väck och tar inte chansen till crossplatform-spel gällande Diablo 3 RoS. Hade utan tvivel köpt det till ps4 om jag kunnat spela med mina chars på pc-versionen i soffan när jag känner för det, eller spela med min tjej osv osv. Kan inte på något vis begripa hur extremt giriga man bestämmer sig att vara istället för innovativa.
Klarar Square-Enix låta ps3, ps4 och pc spelare spela final Fantasy XIV tillsammans i ett stort mmorpg så borde egentligen blizzard klara av det när det gäller Diablo 3.

Sorry för hijackning av tråden, men var tvungen att skriva av mig

Största skillnaden är ju att på konsol sparar du dina gubbar lokalt dvs på din konsol, PC versionen sparas de på blizzards servers. Jag gillar fördelen med konsol att kunna spela offline.

Hoppas konsol versionen får den kommande patchen som PC versionen; nya legendary, great rifts och lägre riftkey kostnad för att öppna rifts

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Den är ute nu

Permalänk
Medlem

Köpte PS4 versionen trots att jag hade PC versionen sen tidigare. De har lyckats överföra känslan bra men med en stor skillnad i svårighetsgrad. Kör expert på PC och noll utmaning medans det räcker med hard på PS4 för att det ska bli dubbelt så svårt, lite märkligt kan jag tycka.

Skickades från m.sweclockers.com