Hjälp med att hitta en gammal titel - PSX

Permalänk
Medlem

Hjälp med att hitta en gammal titel - PSX

Tjena

Behöver hjälp med att hitta en gammal titel..
Playstation 1 spel
Kommer inte ihåg namnet alls, inte ens första bokstaven.

I spelet i alla fall är man alltid en pilot av något slag, som har vingar, typ och flyger runt och slåss med en/flera annan/andra pilot/piloter.
Suttit och tänkt på spelet i flera år, utan att kunna hitta en game play på Youtube eller ens komma ihåg namnet.

Vet i alla fall de jag beskrev och sen har jag melodin på första banan i huvudet. Men thats it.

Sökt på flera saker..
PSX flying games
PSX Airborne fighting games

Hade uppskattat om någon kom på spelet

Permalänk
Skrivet av Hagge:

Tjena

Behöver hjälp med att hitta en gammal titel..
Playstation 1 spel
Kommer inte ihåg namnet alls, inte ens första bokstaven.

I spelet i alla fall är man alltid en pilot av något slag, som har vingar, typ och flyger runt och slåss med en/flera annan/andra pilot/piloter.
Suttit och tänkt på spelet i flera år, utan att kunna hitta en game play på Youtube eller ens komma ihåg namnet.

Vet i alla fall de jag beskrev och sen har jag melodin på första banan i huvudet. Men thats it.

Sökt på flera saker..
PSX flying games
PSX Airborne fighting games

Hade uppskattat om någon kom på spelet

Finns ett som heter PSX Gundam Battle Assault

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk

Är man en person som har vingar, eller är man en pilot som flyger stridsplan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Finns ett som heter PSX Gundam Battle Assault

Ska checka!
Edit : Inte den

Skrivet av Andreas_ace:

Är man en person som har vingar, eller är man en pilot som flyger stridsplan?

De är en person som har vingar typ.. Fanns massa karaktärer, som hade olika design på vingarna, typ fyrkantiga jets med fingar, eller vita stylade jets med vingar. Sen var första banan typ mörk med en stor boll i mitten som var paj, av metall. Så flög man runt med musiken jag har i huvudet. Man kunde skjuta och så, sen plocka upp massa skit i luften, åka genom ringar..

Permalänk
Medlem