Destiny på ps4 - söka vänner tråden.

Permalänk
Medlem

Destiny på ps4 - söka vänner tråden.

Hej allihopa jag tänkte att det vore kul att skapa en tråd för oss som saknar kompisar att spela destiny tillsammans med. Vare sig det gäller Strikes, Raids, the cruicible eller annat kul innehåll man vill göra i grupp med andra.

För er som är intresserade lägg en rad i denna tråd och berätta vem du är. låt mig börja:

PSN Id: 13120dde
Vuxen gamer som söker folk för strikes och eventuellt raids. Har mikrofon men föredrar att spela utan.
Spelar oftast efter kl 21 då jobb och familj kommer före.

Permalänk
Medlem

Man, 29 år. Köpte Ps4 igår med Destiny. Inte lirat shooters på konsol på länge så jag är lite ringrostig. Spelar gärna i grupp vare sig det gäller storymode eller övriga spellägen. Har inte kört så mycket än, är level 3 och fastnade på första bossen i Russia igår kväll, var tvungen att sova så jag får väl köra om skiten ikväll igen
Sena kvällar är det som gäller vanligtvis då även jag har familj.
Nickar Beinerfelt på PSN.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Tjaa.

Tänker köpa destiny så snart som möjligt, kan lika gärna lira med er.

Adda er senare

Permalänk
Medlem

Tjena,

Gubbe på 32år, köpte också min PS4a tidigare i veckan tillsammans med Destiny. Hade varit kul att köra storymode tillsammans med någon.

PSN: Swebullen

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zero Cool:

Man, 29 år. Köpte Ps4 igår med Destiny. Inte lirat shooters på konsol på länge så jag är lite ringrostig. Spelar gärna i grupp vare sig det gäller storymode eller övriga spellägen. Har inte kört så mycket än, är level 3 och fastnade på första bossen i Russia igår kväll, var tvungen att sova så jag får väl köra om skiten ikväll igen
Sena kvällar är det som gäller vanligtvis då även jag har familj.
Nickar Beinerfelt på PSN.

Skickades från m.sweclockers.com

Haha i ganska exakt samma situation som dig.
Man på 29 år som fick min PS4 med Destiny levererad igår. Är också ovan med FPS på konsoll och slutade också på level 3 igår.

Om någon vill spela så kan ni skriva ett PM då jag ogärna lägger min PSN i forumtråden. Jag lider dock av OCD så när jag mår sämre vissa dagar är jag inte online. Var gärna över 20 åtminstone.

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Medlem

Vad roligt med lite folk som vill spela tillsammans. Lägger till er ikväll efter jobb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1312odde:

Vad roligt med lite folk som vill spela tillsammans. Lägger till er ikväll efter jobb.

Hittar inte dig på PSN? Försökt med alla varianter av ditt alias som jag kan tänka mig...

Lägg till mig annars: Sopbil.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Lägg gärna till mig (Tjuub) 26 åring som spelar mest på kvällarna när övriga familjen sover. köpte mitt ps4 i veckan med destiny så ganska ny på detta☺ har headset ifall det blir behov av.

Permalänk
Medlem

Enightingale är mitt PSN ID. Jag är lvl 20 Titan och spelar gärna med folk, både PvE och PvP. Spelar ojmna tider, men de flesta dagarna är jag inne några timmar i alla fall. Adda gärna!

Visa signatur

i7 4790k @ stock, 16gig ram @1866mhz, GTX TITAN @ stock kylare 1000ghz; Soundblaster Zx som driver AKGQ701/ATH-M50.

Permalänk
Medlem

Jag spelar som JarlAtHome är nivå 12 på Venus just nu...

Visa signatur

LianLiPC-V355bequiet!E9-480W-MSIB350M-MortarW10-WD-BlackSN750Ryzen7™2700MSI RX6500XTSONY-65"TV-ZD9
Övriga datorer ej i drift

Permalänk
Medlem

Även jag (30 år) köpte PS4/Destiny paketet i tisdags. Jag är level 9 och heter Kurisumasu på PSN. Spelar mest på kvällar efter jobbet och lite mer på helgerna.

Visa signatur

PSN: Kurisumasu

Permalänk
Medlem

25år, lvl 6 hunter än så länge adda gärna mig, maruklas

Visa signatur

OS: Windows 8.1 Pro 64bit Cpu: Intel Core i7-4771 Mobo: Gigabyte Z97P-D3 GFX: Asus R9 290X RAM: 12GB Corsair XMS3 HDD: Samsung 1tb + Intel SSD 120gb Nätagg: EVGA Supernova G2 750w

Permalänk
Medlem

Lägg till SliNaN på PSN om ni känner för det. 26år och spelar lite nu och då.
Märk bara din friendreq med SweC så jag vet att du kommer härifrån.
Vi ses på slagfältet

Permalänk
Medlem

Även jag är rätt ny på fps på konsol, fick mitt Ps4 och Destiny i tisdags och hunnit lira upp mig till lvl 5 och är sugen på att spela lite med folk också. 23 år och jobbar helger, så kan lira lite när som på dygnet på vardagarna.

Adda gärna mig, Jallixx2 på psn! Lägger nog till flera utav er ikväll

Permalänk
Medlem

Kille på 20 år här som gärna spelar lite. Brukar komma online runt 6 tiden. PSN: lindevik

Permalänk
Medlem

Har lagt till er!
Nyinförskaffad PS4 med Destiny.
Ny på FPS på konsol, men det skall nog gå bra.
PSN: Hundring

Permalänk
Medlem

Tja grabbar här är en kille 36 år har spelat i två dagar nu.
PSN koRn509

Visa signatur

är sämst på data o sånt

Permalänk
Medlem

21 år, spelat en aning, hunnit levla till drygt 13.
PSN: miniduberman

Visa signatur

Moderkort: Asus Sabertooth Z77. HDD: SSD Samsung 840 PRO 256 GB, 2 TB. CPU: I7 3770k. GPU: EVGA GeForce GTX 680 SC Signature 2 & Palit GTX 680 SLI.
Ram: Crucial BallistiX 16GB. Cpukylare: Corsair H80i. PSU: Corsair 850W HX. Chassi: Antec Eleven Hundred.

Permalänk
Medlem

adda mig

Även jag Skulle vilja ha extra powa i min Fireteam.

24, spelar sena kvällar psn: Rozgar4life
Gillar missions, lvls och story mode Hard mode.

lvl 15 Hunter i läget

Visa signatur

Toshiba i7-3610QM CPU 2.30ghz 16gb G670M 3GDDR5
120GB SSD 1TB HDD

Permalänk
Avstängd

Är inte ett så stort FAN utav sci-fi, men är det värt att köpa?
Inget spel är egentligen värt på ps4 om det inte är rea, men är de kul så..

Permalänk
Medlem

27år, spelar sporadiskt både pve och pvp och teamar gärna upp. Har inget headset men funderar på att skaffa.

PSN: Jarnhard

Permalänk
Medlem

Inte enligt mig iaf. Inte i dagsläget men när bungie släpper mer innehåll i form av patchar och expansioner så lär det nog bli roligare. Destiny's största problem nu är enformigheten i campaign tråkiga strikes p generellt livlös open world med omodern grind får spelet att falla platt IMO.

Permalänk

Spelar gärna Co-Op eller multiplayer med likasinnade, helst med ljudkommunikation!
Man, 25 år gammal med jobb så det är kvällsspelande som gäller.

PSN: Storebror89

Permalänk
Medlem

29 år gammal, lirar med en titan som är lvl 21 just nu. Har mic och lirar mest på kvällar.
Är en glad filur så lägg gärna till mitt PSN: Ehnighma

Visa signatur

i5 2500k, GTX770SLI, 8GB RAM

Permalänk
Medlem

25 år, spelar som titan lvl 23 kör mestadels pve är väldigt sugen på att köra raid! spelar mest på kvällar och har mic

PSN; Remux_

Permalänk
Medlem

Psn: Hojte_

22 år, lvl 20 titan, spelar lite olika tider över hela dagen.

Permalänk
Medlem

20 år, level 22 Titan, spelar då och då!
PSN: svanberg93

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk

20 år, lvl 25 Hunter! Både pve och pvp
kör gärna med Mic,
PSN : raackartyg

Permalänk
Medlem

Hej gott folk.
Är i samma situation som flertalet av er: man, 29 år och vardagen består av jobb. Fredrik heter jag men på PSN: muttped. Ser gärna folk till fireteam för story alt raids. Har nu endast en titan, lvl 13, men kommer prova alla klasser.

Ps4an är ny, än så länge bara The last of us och Destiny.
Har ännu inte köpt Playstation Plus, startar gratismånaden imorgon. Vi ses!

Permalänk
Medlem

21 årig snickare lvl 25 titan. Söker några att spela weekly heroic med och kanske raids i framtiden, hör av i pm.

Tycker det är roligt att köra 3v3 salvage och skirmish i grupp men är mest pveare

Visa signatur

ggmu