[PS4] Destiny. Klanen aHIF söker medlemmar!

Permalänk
Medlem

[PS4] Destiny. Klanen aHIF söker medlemmar!

Hej allihopa.

aHIF (and His Imaginary Friends) Heter våran svensktalande klan på PS4 Destiny

Vi söker nu members
*Raidmembers
*Social members

Vi är ett blandat härligt gäng av social players till hardcore mmo spelare som nu spelar destiny tillsammans.
I klanen gör vi det mesta tillsammans:
*Hjälper låglevlade med höglevlat kontent för gear.
*pvp
*massor av pve kontent
* farming

Nu i veckan börjar vi med VOG HC då normal mode är en walk in the park för oss.

För mer information adda gärna mitt PSN konto eller skriv i tråden.
PSN:
Jag - : imagination90
klanleadern: muppfan

Varmt välkomna

Visa signatur

Grundare för: Alla Talar Svenska - Gemenskap
Discord hittar ni på vår hemsida: https://www.allatalarsvenska.nu/

|CPU: I7 4770K 4.0Ghz | MB: MSI Z87-G45 gaming|RAM: DDR3 HyperX 1600MHz 16GB |GPU: MSI nvidia GTX 1070 | Skärm: Asus VG248 144Hz | Burk: Fractal Design Define R4 artic white |SSD: Samsung SSD 840 Evo 120GB + 240 | Nätagg: Cooler Master 600W | HDD: Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s 7200rpm | Wifi nätverkskort: ASUS PCE-AC68 AC1900 | OS: Wind 10 | Tangentbord: SteelSeries APEX 350 |Mus: SteelSeries Rival |Hörlurar : SteelSeries H

Permalänk

Jag skulle vara intresserad av att gå med! Har sökt klan ett tag nu men inte hittat något intressant.

Är en kille på 22 år som har år av erfarenhet inom genren och som är samarbetsvillig.
Är för tillfället lvl 25 warlock så har en bit kvar till absoluta max men är på väg!

Adda mig gärna på PSN om ni gillar det ni hör! Heter där "Kastroullen"

Mvh Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kastroullen:

Jag skulle vara intresserad av att gå med! Har sökt klan ett tag nu men inte hittat något intressant.

Är en kille på 22 år som har år av erfarenhet inom genren och som är samarbetsvillig.
Är för tillfället lvl 25 warlock så har en bit kvar till absoluta max men är på väg!

Adda mig gärna på PSN om ni gillar det ni hör! Heter där "Kastroullen"

Mvh Victor

Det verkar absolut intressant. Gå in på bungies hemsida och applya för aHIF. adda dessutom imagination90 och muppfan på psn.
fortsatt trevlig dag. mvh

Visa signatur

Grundare för: Alla Talar Svenska - Gemenskap
Discord hittar ni på vår hemsida: https://www.allatalarsvenska.nu/

|CPU: I7 4770K 4.0Ghz | MB: MSI Z87-G45 gaming|RAM: DDR3 HyperX 1600MHz 16GB |GPU: MSI nvidia GTX 1070 | Skärm: Asus VG248 144Hz | Burk: Fractal Design Define R4 artic white |SSD: Samsung SSD 840 Evo 120GB + 240 | Nätagg: Cooler Master 600W | HDD: Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s 7200rpm | Wifi nätverkskort: ASUS PCE-AC68 AC1900 | OS: Wind 10 | Tangentbord: SteelSeries APEX 350 |Mus: SteelSeries Rival |Hörlurar : SteelSeries H

Permalänk

Går det bra ifall man joinar? Har en lvl 25 warlock som behöver levlas upp.
lcuocoals på PSN

Permalänk

Är intresserad. Har även tittat på sweclockers klanen. Spelar mest helger och då på kvällen. Blir väl nåt litet i veckorna också. Har en lvl 25 titan.

Edit: Heter Brannvin på PSN. Är mest ute efter folk att lira med och då helst weeklies och raids när jag har högre lvl.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify 2 | CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D | Kylning: Arctic Liquid Freezer II 360 RGB | GPU: RTX 4090 24GB AORUS MASTER | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Mobo: Gigabyte X570 AORUS MASTER | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | MONITOR 1: Alienware AW3423DW | MONITOR 2: Asus PG278Q

Permalänk

bay914 reporting for duty! Lirar inte speciellt mycket. Ska försöka ta tag i den biten i veckan

Permalänk
Medlem
Skrivet av MirakelMannen:

Går det bra ifall man joinar? Har en lvl 25 warlock som behöver levlas upp.
lcuocoals på PSN

Skrivet av Starksprit:

Är intresserad. Har även tittat på sweclockers klanen. Spelar mest helger och då på kvällen. Blir väl nåt litet i veckorna också. Har en lvl 25 titan.

Edit: Heter Brannvin på PSN. Är mest ute efter folk att lira med och då helst weeklies och raids när jag har högre lvl.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Sunshine914:

bay914 reporting for duty! Lirar inte speciellt mycket. Ska försöka ta tag i den biten i veckan

Ni är varmt välkomna in i guilden som socials till att börja med. Gå in på Bungie.net logga in med ert psn, ->clan fliken och sök sedan "and his imaginary friends"

Adda gärna mitt psn : imagination90 och leaderns psn : muppfan

Mvh

Visa signatur

Grundare för: Alla Talar Svenska - Gemenskap
Discord hittar ni på vår hemsida: https://www.allatalarsvenska.nu/

|CPU: I7 4770K 4.0Ghz | MB: MSI Z87-G45 gaming|RAM: DDR3 HyperX 1600MHz 16GB |GPU: MSI nvidia GTX 1070 | Skärm: Asus VG248 144Hz | Burk: Fractal Design Define R4 artic white |SSD: Samsung SSD 840 Evo 120GB + 240 | Nätagg: Cooler Master 600W | HDD: Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s 7200rpm | Wifi nätverkskort: ASUS PCE-AC68 AC1900 | OS: Wind 10 | Tangentbord: SteelSeries APEX 350 |Mus: SteelSeries Rival |Hörlurar : SteelSeries H

Permalänk
Skrivet av imagine9:

Ni är varmt välkomna in i guilden som socials till att börja med. Gå in på Bungie.net logga in med ert psn, ->clan fliken och sök sedan "and his imaginary friends"

Adda gärna mitt psn : imagination90 och leaderns psn : muppfan

Mvh

Har skickat request! Ni kör även VOG på normal mode? Heter som sagt Brannvin på psn. Addar dig och muppfan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify 2 | CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D | Kylning: Arctic Liquid Freezer II 360 RGB | GPU: RTX 4090 24GB AORUS MASTER | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Mobo: Gigabyte X570 AORUS MASTER | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | MONITOR 1: Alienware AW3423DW | MONITOR 2: Asus PG278Q

Permalänk
Medlem

Spelar ni fortfarande?