Kan inte spela på Xbox för att jag inte kommer i håg e-post lösenordet

Permalänk

Kan inte spela på Xbox för att jag inte kommer i håg e-post lösenordet

Tjenis skulle spela GTA 5 för någon dag sedan men när startade Xboxet ville dom att jag skulle skriva in e-post lösenordet till min profil, men e-posten jag använder gjorde jag 2009 och kommer till 100% inte ihåg lösenordet och då vägrar den att låta mig spela någonting på den profilen eller köpa nånting på Xbox live. Den har ställt in inställningarna på "Tonåring" automatiskt, jag har försök flera gånger att återställa lösenordet genom att pröva och skicka lösenordsåterställningen till en alternativ e-post adress. Men samma historia med den e-post adressen, glömt lösenordet. sedan har jag försökt skicka ett återställnings formulär men de har alltid skickat tillbaka svaret att jag inte svarade nog med frågor rätt. Tänkte sen att de kan skicka via SMS men de numret de sa att dom kommer skicka till har jag inte kvar. Hur ska jag göra ?! kan inte använda Xboxet något mer utan mitt lösenord

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk

#PCmasterrace, nä men du kan väl kontakta xbox-support eller?

Visa signatur

Dator: i5 3570K, EVGA GTX 1060 SC 6GB, Gigabyte Z77M-D3H, 16GB Corsair Vengeance LP DDR3, 1TB WD Blue, Intel 530 120GB och FD Core 1000
F.d Supermusen: Microsoft USB wheel mouse cream white, 1999 års modell.
Nuvarande mus: Steelseries kana v2

Permalänk
Skrivet av Oscisw888:

#PCmasterrace, nä men du kan väl kontakta xbox-support eller?

Dom vägrar hjälpa, dom säger att jag MÅSTE ha lösenordet annars kan dom inte hjälpa mig

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Medlem

Det är inte så att du kanske har srivit upp lösenordet på något papper när du gorde kontot som ligger någonstans?
Eller att du kanske har samma lösen till andra saker typ steam eller något.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Rent spontant så är "skyll dig själv" det första som dyker upp i huvudet efter att ha läst ditt inlägg. Jag har dessvärre ingen lösning på ditt problem, men hoppas att det löser sig. Du kanske kan skicka en lösenordsåterställning på det andra e-mailkontot till ett tredje email-konto, och så vidare tills du kommer till ett konto som du inte glömt bort lösenordet för.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Skrivet av Jonny Myran:

Rent spontant så är "skyll dig själv" det första som dyker upp i huvudet efter att ha läst ditt inlägg. Jag har dessvärre ingen lösning på ditt problem, men hoppas att det löser sig. Du kanske kan skicka en lösenordsåterställning på det andra e-mailkontot till ett tredje email-konto, och så vidare tills du kommer till ett konto som du inte glömt bort lösenordet för.

tackar, tackar alltid trevligt me salt på såren

Skrivet av Mega-Dark:

Det är inte så att du kanske har srivit upp lösenordet på något papper när du gorde kontot som ligger någonstans?
Eller att du kanske har samma lösen till andra saker typ steam eller något.

löste problemet för en stund sedan

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.

Permalänk
Medlem
Citat:

löste problemet för en stund sedan

Kul att det löste sig

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av thesecret89:

tackar, tackar alltid trevligt me salt på såren

löste problemet för en stund sedan

Det du borde göra är att skaffa en lösenordshanterare som lastpass eller keepass och föra in alla lösenord där så slipper du den här typen av problem längre fram

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Skrivet av Söderbäck:

Det du borde göra är att skaffa en lösenordshanterare som lastpass eller keepass och föra in alla lösenord där så slipper du den här typen av problem längre fram

tack för tipset hörredu ska göra de

Visa signatur

PROCESSOR: Intel core I5 3570k KYLARE: Noctua NH-D14. GRAFIKKORTEN: Radeon 7970 GHZ i CROSSFIRE. RAM: G.Skill16GB 2300MHZ. MODERKORT: Asus P8Z77-V deluxe. HÅRDDISK: 3TB Western Digital Red. SSD: Samsung PRO 840 256GB OCH Samsung basic 830 128GB. LJUDKORT: Asus Xonar DX. CHASSI: Fractal design ARC.NÄTAGG: Fractal desing Newton R2 800W.