Ni som äger PS4 (och) Xbox one

Permalänk
Medlem

Ni som äger PS4 (och) Xbox one

1) Är ni nöjda med dem? Använder ni dem?
2) Vilken föredrar ni?

Är sugen på både ps4 & xboxen, men lutar åt ps4:an. Är däremot rädd att jag spelar intensivt första två veckorna och att den sedan kommer stå oanvänd pg.a. att jag tröttnar på spelen/finns inte tillräckligt med titlar.

Vad finns det för bra spel? Har tidigare ägt xbox och gillade exv. ninja gaiden vars spelglädje varade länge.

Permalänk
Skrivet av aaaaaaaaaa:

1) Är ni nöjda med dem? Använder ni dem?
2) Vilken föredrar ni?

Är sugen på både ps4 & xboxen, men lutar åt ps4:an. Är däremot rädd att jag spelar intensivt första två veckorna och att den sedan kommer stå oanvänd pg.a. att jag tröttnar på spelen/finns inte tillräckligt med titlar.

Vad finns det för bra spel? Har tidigare ägt xbox och gillade exv. ninja gaiden vars spelglädje varade länge.

Jag har bara ps4 med destiny och d3 till det, knappt spelat på min dator sedan jag skaffade det lite över en månad sedan, xbox one får väl lite fler och bättre exklusiva titlar så som halo. Själv valde jag ps4 för jag gillar dualshock kontrollern mer än xbox kontrollern

Visa signatur

Stationär: i7 4930k @4.4ghz, GTX 780ti @1219mhz boost, 64GB DDR3 1687mhz, P9X79 Pro
Lan: Asus M VI Impact, i7 4770k, Msi R9 290x gaming, 16GB DDR3 1600mhz, 512gb Crucial m550 m.2
Utrustning:Steelseries Rival 700, Corsair K65 RGB, Sennheiser RS175, Qpad QC-90

Permalänk
Medlem

Har Ps4, jag är nöjd då det är mitt första val att spela spel på, dvs jag spelar multiplatform spel där också så har en hel del spel att spela. Dock har varken Ps4 eller Xbox One speciellt mycket exklusiva spel i dagsläget.

Permalänk
Medlem

Jag har båda. Just nu kör jag mer Xbox One då det finns fler exklusiva titlar till den som jag gillar. Men jag är riktigt nöjd med båda två.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Köpte ett Xbone använder det i princip varje dag. Gillar det starkt men friends strular titt som tätt och det kan bli jävligt jobbigt när man vill spela med polarna. Spelar nästan aldrig PC längre.
Hade ett PS3 men gillar kontrollerna och interfacet bättre på Xbone så det fick bli en sån denna gången.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Jag köpte ett PS4 för någon månad sedan, använder det varje dag och är väldigt nöjd. Kontrollerna är de skönaste jag provat, någonsin. Det är nu det verkligen börjar komma spel till PS4:an.

Några spel som kommer:
-Tom Clancy's: The Division
-Assasin's Creed Unity
-Far Cry 4
-Batman: Arkham Night
-Star Wars Battlefront
-Uncharted 4: A Thiefs End
-Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
-GTA V
-Mad Max
-The Crew
-Rime

Några spel som redan finns:
-The Last Of Us Remastered
-Thief
-Watch Dogs
-FIFA 15
-Driveclub

Så jag skulle säga att det är lätt värt med en PS4:a.

Visa signatur
Permalänk

Har båda. Xbox One sedan releasen för typ ett år sedan och en PS4 sedan någon månad tillbaka.

Använder nästan uteslutande enbart Xbox One, helt enkelt trevligast på alla sätt. PS4 finns bara där för de enstaka exklusiva titlarna som jag vill åt (i dagsläget bara Last of Us)

Permalänk
Entusiast
Skrivet av highscore:

Har båda. Xbox One sedan releasen för typ ett år sedan och en PS4 sedan någon månad tillbaka.

Använder nästan uteslutande enbart Xbox One, helt enkelt trevligast på alla sätt. PS4 finns bara där för de enstaka exklusiva titlarna som jag vill åt (i dagsläget bara Last of Us)

Bra sammanfattning. Visst är det tråkigt att PS4 är så pass mycket snabbare, men för sådana spel har jag ändå min PC. X1 är trevligare att spela på och använda rent generellt i min mening, kontrollerna är även subjektivt bättre. Dessutom öppnar M$ ofta sin feta plånbok för att PS4 versionerna inte ska se bättre ut, och de exklusiva titlarna på X1 har ingen motsvarighet på PS4 för tillfället.

Stör mig något enormt på att Sony verkligen ligger på latsidan vad det gäller mjukvaran i PS4. På X1 får vi användare rösta fram nya funktioner och liknande, och det kommer stora uppdateringar var och varannan månad. På PS4 är det inte alls samma tempo, det känns som att Microsoft gör allt de kan för att ta sig tillbaka, vilket bara gynnar oss X1 ägare. Sony däremot tar det lugnt då de redan leder rejält, något som inte gynnar PS4 ägare.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Bra sammanfattning. Visst är det tråkigt att PS4 är så pass mycket snabbare, men för sådana spel har jag ändå min PC. X1 är trevligare att spela på och använda rent generellt i min mening, kontrollerna är även subjektivt bättre. Dessutom öppnar M$ ofta sin feta plånbok för att PS4 versionerna inte ska se bättre ut, och de exklusiva titlarna på X1 har ingen motsvarighet på PS4 för tillfället.

Stör mig något enormt på att Sony verkligen ligger på latsidan vad det gäller mjukvaran i PS4. På X1 får vi användare rösta fram nya funktioner och liknande, och det kommer stora uppdateringar var och varannan månad. På PS4 är det inte alls samma tempo, det känns som att Microsoft gör allt de kan för att ta sig tillbaka, vilket bara gynnar oss X1 ägare. Sony däremot tar det lugnt då de redan leder rejält, något som inte gynnar PS4 ägare.

Själv vill jag bara att det ska fungera att spela spel när jag slänger in en skiva i maskinen, inte sitta i massa uppdateringar för funktioner jag inte bryr mig om. Vad är det för Xbox One spel exklusiva spel, 2st Forza spel? Xbox har 1 exklusivt spel som är bra vad jag vet o det är Sunset Overdrive, Ps4 har Infamous 2nd Son. Titanfall och Deadrising 3 finns ju till PC...

Permalänk
Medlem

Har haft ps4 sen första vågen fick den i sverige.. har spelat knack ihop med tjejjen och varvat det. Sen spelat lite COD multiplayer en stund. Sen uppgraderade jag datorn och tror ps4an samlat mer damm än nåt annat här hemma. Men jag är inte den spelande typen som kan spela vad som helst. Men finns för lite att välja på på ps4 enligt mig.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Megacrash:

Själv vill jag bara att det ska fungera att spela spel när jag slänger in en skiva i maskinen, inte sitta i massa uppdateringar för funktioner jag inte bryr mig om. Vad är det för Xbox One spel exklusiva spel, 2st Forza spel? Xbox har 1 exklusivt spel som är bra vad jag vet o det är Sunset Overdrive, Ps4 har Infamous 2nd Son. Titanfall och Deadrising 3 finns ju till PC...

30 sekunder för nya roliga funktioner har jag inget emot, vet du ens vad det är för funktioner? Sedan den här skiten med att PS4:ans kontroller konstant lyser och har värdelös batteritid är riktigt drygt, varför kan man inte bara stänga av lampan helt?

Blir lite skevt om du räknar med PC så där, är man en konsolspelare är valet antingen X1 eller PS4, inte en av dem plus en high-end PC.
Nu i höst kommer Halo, vilket är typ det enda jag spelar på konsol tillsammans med CoD då split-screen är guds gåva till mänskligheten. Sedan hade jag tänkt skaffa Plants Vs Zombies då det verkar roligt att lira med polarna, på X1 kan jag köpa det billigt via EA Access, något som inte ens finns på PS4 då Sony har hybris och tror sig veta bättre än sina användare.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

ähh vem bryr sig om en lampa som lyser på kontrollen.. Jag har då aldrig brytt mig men givetvis hade det gått stänga av den så hade jag baraför att.
Batteritiden har man inte problem med på ps4 kontrollerna. Det bör man inte ha varjefall.. Håll den laddad mellan nätterna bara. Fixa en docka som du lägger kontrollern på när du ska pausa.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

30 sekunder för nya roliga funktioner har jag inget emot, vet du ens vad det är för funktioner? Sedan den här skiten med att PS4:ans kontroller konstant lyser och har värdelös batteritid är riktigt drygt, varför kan man inte bara stänga av lampan helt?

Blir lite skevt om du räknar med PC så där, är man en konsolspelare är valet antingen X1 eller PS4, inte en av dem plus en high-end PC.
Nu i höst kommer Halo, vilket är typ det enda jag spelar på konsol tillsammans med CoD då split-screen är guds gåva till mänskligheten. Sedan hade jag tänkt skaffa Plants Vs Zombies då det verkar roligt att lira med polarna, på X1 kan jag köpa det billigt via EA Access, något som inte ens finns på PS4 då Sony har hybris och tror sig veta bättre än sina användare.

Jaha ok man ska inte räkna med PC ok, men då största delen av spelen man kommer spela är multiplatform spel som oftast kommer flyta på bättre och med högre upplösning på Ps4 är väl det bättre valet Ps4?

Halo5? det kommer väl inte förrän tidigast nästa år någon gång? Eller menar du den där Halo samlingen av 4st gamla halo spel man redan spelat på första xbox och 360?

EA Access kan man tycka vad man vill om, själv tycker jag det räcker med 1 avgift för PSN+ som ger mig gratis spel, där även EA spel kan ingå. Är inte så mycket för sportspel men Crysis är ju skoj.

Jag kommer nog skaffa en Xbox One i framtiden när det finns fler exklusiva spel, varför begränsa sig till bara 1 platform om man kan skaffa alla. Nu är det typ bara Sunset Overdrive och kommande Quantom break som är intressanta imo, hoppas de stannar exklusiva till Xbox.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Megacrash:

Jaha ok man ska inte räkna med PC ok, men då största delen av spelen man kommer spela är multiplatform spel som oftast kommer flyta på bättre och med högre upplösning på Ps4 är väl det bättre valet Ps4?

Halo5? det kommer väl inte förrän tidigast nästa år någon gång? Eller menar du den där Halo samlingen av 4st gamla halo spel man redan spelat på första xbox och 360?

EA Access kan man tycka vad man vill om, själv tycker jag det räcker med 1 avgift för PSN+ som ger mig gratis spel, där även EA spel kan ingå. Är inte så mycket för sportspel men Crysis är ju skoj.

Jag kommer nog skaffa en Xbox One i framtiden när det finns fler exklusiva spel, varför begränsa sig till bara 1 platform om man kan skaffa alla. Nu är det typ bara Sunset Overdrive och kommande Quantom break som är intressanta imo, hoppas de stannar exklusiva till Xbox.

Fyra stycken spel på samma skiva, alla i 1080 och 60 FPS, Halo 2 är även helt omgjort med nya cutscenes och ny grafik, inte en hafsig remaster som TLoU.

Du menar alla kassa indiespel man får till PS4 och X1? EA Access ger dig ju ex Plants Vs Zombies för ett lägre pris än vad det kostar att köpa separat. Håller med, tur att man har tillgång till båda då

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Själv vill jag bara att det ska fungera att spela spel när jag slänger in en skiva i maskinen, inte sitta i massa uppdateringar för funktioner jag inte bryr mig om.

Vad pratar du om? Den uppdaterar sig automatiskt om konsollen är i instant-on läge. Gäller både systemuppdateringar och spelpatchar.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av deilwynna:

Jag har bara ps4 med destiny och d3 till det, knappt spelat på min dator sedan jag skaffade det lite över en månad sedan, xbox one får väl lite fler och bättre exklusiva titlar så som halo. Själv valde jag ps4 för jag gillar dualshock kontrollern mer än xbox kontrollern

Och jag valde One framför PS4an, pga jag gillar kontrollen, 360-layouten som är putsad till perfektion i One-versionen
Det och Achievements...

Jag fungerade dock på den kommande BOOBi-Controller som är under utveckling.
Men det kommer å andra sidan till båda plattformar, PS4 och Xbox One.
Var snack om att ev lägga till stöd för tidigare generationer, men pga. utvecklingskostnader fokuserade man på "next gen" maskinerna.
Skall tydligen kunna bli riktigt bra!, formar sig efter dina händer och kan även värma dina händer om de är lite kylda nu i hösten

Dold text
Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag fungerade dock på den kommande BOOBi-Controller som är under utveckling.
Men det kommer å andra sidan till båda plattformar, PS4 och Xbox One.
Var snack om att ev lägga till stöd för tidigare generationer, men pga. utvecklingskostnader fokuserade man på "next gen" maskinerna.
Skall tydligen kunna bli riktigt bra!, formar sig efter dina händer och kan även värma dina händer om de är lite kylda nu i hösten

Har hemma redan, men den är för stor för mina händer.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Jag valde Xbox One, är allmänt nöjd med den. Valde den för de exklusiva titlar som Xbox har och kommer ha i framtiden samt så upplever jag att Xbox Live är en bättre tjänst än PSN.

Bara en sån sak som att få spela Halo:MCC på dedikerade servrar gjorde valet enkelt, men allt är en smak sak.

Permalänk
Medlem

Personligen köpte jag PS4an för att de känns som det finns fler exklusiva titlar på Sonys konsoler som inte släpps på PC.
Jag gillar verkligen Naughty dogs spel så som Uncharted serien och Last of us. Men även Quantic Dreams spel så som Heavy Rain och Beyond: two souls.
Dessa två spelstudiors spel är tyvärr konsol exklusiva i dagsläget, så mitt val vart inte så svårt. Samtidigt som man läste massa trådar om konsolerna och intervjuer med spelprogrammerare som antingen tyckte konsolerna vart jämbördiga eller gav PS4 lite fördel(så tolkade jag det iallafall).

Men spelen är fortfarande det som avgjorde mest för min del. Tycker det ofta förr eller senare blir att vissa spelstudior som gör exklusiva spel till Xbox portar över dem till PC. Ett par exempel på detta när det gäller Xbox one är: Dead Rising 3 och Ryse: Son of Rome, som båda finns på PC via Steam numera.
Såg även samma sak när det gällde Xbox 360 där Remedys Alan Wake och Darksiders som vart konsol exklusiva i början senare dök upp på Steam.
Det är inget konstigt i sig, klart de vill sälja fler spel. Men det gjorde Microsoft konsoler mindre lockande enligt mig.

Annars tycker jag Xbox One har ett trevligt meny system och kontrollen är riktigt trevlig precis som sin föregångare. Dock tycker jag att Sonys DualShock 4 vart en klar förbättring emot 3an, och den känns bättre i handen än sin föregångare. Så även här vart det i min mening en mindre skillnad mot vart det var i föregående generations konsoler.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-A GAMING | PowerColor Radeon RX 7800 XT 16GB Hellhound | AMD Ryzen 7 5800X3D | Arctic Liquid Freezer II 280mm | Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3600 MHz LPX | Corsair 780T Big Tower Vit | Cooler Master V650 80 Gold | WD BLACK SN750 SE 1TB NVMe™ SSD | Kingston NV2 2TB | Segate Barracuda 3TB | Alienware AW2721D 27" G-Sync 1440P@240hz |
It aint about power, it's about balance!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halogen:

Vad pratar du om? Den uppdaterar sig automatiskt om konsollen är i instant-on läge. Gäller både systemuppdateringar och spelpatchar.

Jag stänger av mina apparater helt när jag inte använder dem. Så nä inga autgomatiska uppdateringar och det kanske va like bra det, jag hörde senaste psn uppdateringen var tydligen inte så lyckad...:P

Permalänk
Medlem

Har PS4an och diablo till den, väldigt nöjd. Men funderar på att byta till Xbox one bara för och testa, hade varit skönt och slippa betala för Playstation live.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har Xbox One och har haft den sedan veckan efter Svenska releasen och den används varje dag. Spelar enbart Destiny för tillfället Forza 5, Horizon 2 och Fifa 15 får "vila".

Däremot är Netflix appen den sämsta jag någonsin sett, den klarar inte att spela upp i Super HD(1080) utan efter i bästa fall 2-3min ger den bara ett felmeddelande att det inte gick att spela upp filmen. Varför den inte ens bara drar ner den i 720 är för mig ofattbart, nä istället måste jag "veva igång" den gamla härken(PS3) och streama Netflix trådlöst i super HD helt utan problem.......tycker det är tragiskt att en "nextgen" konsol inte klarar att streama Netflix

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av thexps:

Har PS4an och diablo till den, väldigt nöjd. Men funderar på att byta till Xbox one bara för och testa, hade varit skönt och slippa betala för Playstation live.

Skickades från m.sweclockers.com

Heter PlayStation Plus (PS+), dessutom lär du även betala på Xbox för att spela online så det är ju ingenting som försvinner för att du byter konsol.

OT: Jag köpte min konsol på releasen förra året och köpte direkt Battlefield 4, AC Black Flag och de spelen som ingick i PS+.
Jag har ägnat vet inte hur många timmar framför Battlefield 4 på PS4 och haft en riktigt rolig tid.

Numera står den till förfogande för Netflix tills Evolve, GTA V, Blood Bourne och Uncharted 4 dyker upp, men helt klart en bra maskin, bara att slå till

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Har Xbox One och har haft den sedan veckan efter Svenska releasen och den används varje dag. Spelar enbart Destiny för tillfället Forza 5, Horizon 2 och Fifa 15 får "vila".

Däremot är Netflix appen den sämsta jag någonsin sett, den klarar inte att spela upp i Super HD(1080) utan efter i bästa fall 2-3min ger den bara ett felmeddelande att det inte gick att spela upp filmen. Varför den inte ens bara drar ner den i 720 är för mig ofattbart, nä istället måste jag "veva igång" den gamla härken(PS3) och streama Netflix trådlöst i super HD helt utan problem.......tycker det är tragiskt att en "nextgen" konsol inte klarar att streama Netflix

Fast nu är det ju appen det är fel på, inte själva konsolen.

Permalänk
Medlem

Jag är nöjd med min ps4a. Fast jag gillar xbox-handkontrollen mer än playstation.... Köpte ps4a mest för Xbox var som dem var förra året. Dock så blir det att jag fortfarande spelar mer på pc under den tiden då det inte är något storsläpp t.e.x. Assassins Creed, Far Cry.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Blir lite skevt om du räknar med PC så där, är man en konsolspelare är valet antingen X1 eller PS4, inte en av dem plus en high-end PC.

På tal om skevt, varför är man inte en konsollspelare om man råkar föredra Wii U?

I sann PC Master Race-anda så skulle jag aldrig få för mig att äga något så mindervärdigt som en konsoll men jag är allt nyfiken på ditt resonomang här.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whimsy191:

Fast nu är det ju appen det är fel på, inte själva konsolen.

Självklart men konsolen har varit ute snart ett år och appen funkar fortfarande inte, så har man inte nåt annat man kan använda för att streama till tv'n så är det bra att veta om man har Netflix för den funkar helt enkelt inte. Och man vet ju inte hur länge det tar innan den funkar......

Annars gillar jag Xboxen väldigt mycket så självklart rekommenderar jag den, men för Netflixfreaken så är den ett bottennapp.......

Visa signatur
Permalänk
Entusiast
Skrivet av Solaris:

På tal om skevt, varför är man inte en konsollspelare om man råkar föredra Wii U?

I sann PC Master Race-anda så skulle jag aldrig få för mig att äga något så mindervärdigt som en konsoll men jag är allt nyfiken på ditt resonomang här.

Det är man, bland annat Xbox 360, PS3, PS Vita, 3DS, gamla Wii eller Nintendo 64 räcker för att man ska vara konsolspelare. Tog bara med de två konsoler som den absoluta majoriteten fortfarande köper.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Finns God Of War på PS4?
Isåfall har du ju din anledning där

Permalänk
Medlem

Har en PS4 och känner mig inte speciellt nöjd. Lurade mig själv mest. Har mest spelat på PC de senaste åren och anser att både spelen och maskinen mest är hypat skräp. Spelen ser ut som skit och hitills finns det inte mycket som är nåt att ha. Så länge den stora massan skiter på sig av lycka över dynga som Destiny m.m. så antar jag att det inte lär bli bättre. Överväger att sälja den men ungarna här hemma väntar på LBP3 så jag antar att den får stanna. Har även en Wii-U och den används faktiskt betydligt mer. Satsar nog mina slantar även i framtiden på att hålla PC:n uppgraderad då det är där jag får mest nöje.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE