Gta v online Ps4, någon att spela med?

Permalänk
Medlem

Gta v online Ps4, någon att spela med?

Tjenare, någon som lirar gta v på ps4 och har lust att lire lite? Det är första gången jag lirar gta v idag så skulle vara bra med någon som vet lite mer hur man gör saker osv.

Är 21 så ni får gärna vara 17+

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha lite folk att köra uppdrag med. Körde en del GTA V när det kom på PS3, men inte kört sen typ decemeber nu(förens idag på PS4 då). Är 22 år och skriker inte i mic osv. Heter Marinlik på PSN.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marinlik:

Vill gärna ha lite folk att köra uppdrag med. Körde en del GTA V när det kom på PS3, men inte kört sen typ decemeber nu(förens idag på PS4 då). Är 22 år och skriker inte i mic osv. Heter Marinlik på PSN.

Addar dig

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

18år lirat sen de kom ut på ps3. Nu ps4 adda Inteno-

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem

Klart adda på - XxNINJA_ARMYxX på PSN

Permalänk
Medlem

Bara lägga till mig!
SprinxXy

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem

Bara att adda mig: Plimp

Permalänk
Medlem

Jag har ingen att spela med, så om folk fortfarande letar efter någon att spela med. Adda mig, psn id: Sagebane355

Jag är 22 år gammal och pluggar på högskolan atm.

Permalänk
Medlem

Denkabroe på psn, alla som vill spela kan adda:)
22 år

Visa signatur

Processor: Intel i7 2600K 3.4 GHz antec Vattenkylning| RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: GTX 560 ti 448 cores | Nätaggregat: Fractal design Newton R2 650W | Skärm: BenQ XL2410T 120Hz | Tangentbord: QPAD|MK-85| Mus: Qpad OM|-75 Steel series Ikari, razer naga, zowie ec1 | Musmatta: Qpad XL HeatoN Steel series (hereos of newerth) och zowie mattan

Permalänk
Medlem

Damzix på PS4 lirar Gta och även dom flesta spelen, har ett crew som jag spelar med ibland och även med andra så det är bara att lägga till. Ses Online

Permalänk

Adda Diofantos på PSN.
Ålder: 32
Har spelat gta v på ps3 tidigare och har inte fått hem ps4 än, men kan nog spela i helgen.

Permalänk

Adda gärna HaxJaxs och jag är 23 år gammal å har även mic

Permalänk

Någon som spelar ännu?

Ensamvarg i gta söker vänner 24 år adda Arga_Rudolf för lite tung action

Permalänk

Har precis köpt gta nu till ps4, så är det nån fortfarande som lirar och kan tänka sig köra med en nybörjare,
Nick : Tossitoker
Ålder 29

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!

Permalänk
Medlem

25 år, har mic men skriker inte i den Pratar skånska om någon har bekymmer med det ^^

Psn-namn: jevlaranamma

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 PSU: Fractal Design Newton R3 1000W Moderkort: ASUS Z77 Sabertooth CPU: Intel i5-3750k @ 4.4GHz CPU-kylare: Antec Kühler h2o 620 GPU: 2x ASUS GTX 980 Strix SLI Ram: Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz SSD: Corsair Force 3 120GB + Crucial MX100 256GB HDD: WD 2TB Skärm: Asus ROG Swift PG278Q

Permalänk
Medlem

Vi är några som spelar, men alltid svårt att få till det när alla kan så vore gött om att ha någon mer. Jag är 29 år (ingen familj än, så reko tillgänglig för spel) och vi som spelar är lugna å fina (nåväl, kan bli lite hetsigt under Heistsen...). Vi kör en FB-chattgrupp för att bestämma tid och sedan Skype-gruppsamtal (bra ljudkvalité i jämförelse med PSN Voip).

Så, vill ni spela Heists med seriösa människor så adda mig på FB (Benjamin Hasselgren) så löser vi resten.

PS. Ska nog spela om en liten stund här i kväll.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk

13, men skriker inte i mic, ps4 adda viggehn om intressant, kör the fleeca job inge mer. level 20~

Permalänk

Jag och en polare vill lira lite heists, så adda mig om ni vill vara med! PSN: TGOD023

Permalänk

Gta

bump.
Tjena söker någon att spela lite Gta 5 ps4 online med. Göra lite Heists och Missions är level 31 och spelar några timmar om dagen adda FRANKEMINVEN på ps4 om nån vill lira må bäst
ciao.

Permalänk

Vi är två 30+are som skapat crewet Ronk (Swedish Ronkers) som inte tar det här med crew och rank så allvarligt, vi lirar för att ha kul helt enkelt!
Vill ni lira med seriösa spelare på PS4 så är ni välkomna, mic ett måste!
PSN-ID: Keckonius

https://socialclub.rockstargames.com/crew/swedish_ronkers

Skickades från m.sweclockers.com