Playstation 4, Aftermarket kontroller?

Permalänk
Medlem

Playstation 4, Aftermarket kontroller?

Jag undrar om någon här vet om det finns eftermarkandskontroller till PS4 än eller om man t.ex. kan använda gamla PS3 kontroller? söker bara en billig kontroll att spela co-op med så behöver inte ha några höga krav på den.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=712#rparams=m=s19539862... Verkar dåligt med det Ps3 gå inte att använda då den saknar ju en del grejer som pekplattan bland annat. Dock fungerar det åt andra hållet på vissa spel.

Har du en Z3/Z3 copakt eller ett PS Vita så har jag för mig att dom ska gå att använda som kontroll men är inte säker.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

På eBay finns det begagnade för under 300kr. Kopior har jag inte hittat. Men samtidigt år det lika bra att köpa original. Min erfarenhet av kopior är att det är alltid någon knapp som glappar eller liknande (dock Xbox 360)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=712#rparams=m=s19539862... Verkar dåligt med det Ps3 gå inte att använda då den saknar ju en del grejer som pekplattan bland annat. Dock fungerar det åt andra hållet på vissa spel.

Har du en Z3/Z3 copakt eller ett PS Vita så har jag för mig att dom ska gå att använda som kontroll men är inte säker.

ska du lira enklare spel så funkar z3 men annars nej

Visa signatur

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Permalänk
Medlem

redan sålt mitt PS4a igen och investerat i nya delar till datorn som är påväg istället

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.