PSN Nere?? Kan ej verifiera kontot...

Permalänk
Medlem

PSN Nere?? Kan ej verifiera kontot...

Tjena! Jag har precis skaffat ps4! Nu när jag ska logga in, kommer jag in men måste verifiera konton, tänker "det kommer funka!" Men jag trodde fel. När jag tryckte skicka mail, så får jag inte mailen? Jag har testat "skicka igen", jag är säker att jag är i rätt mail. Är detta för att det är problem med psn

Hjälp uppskattas..

Permalänk
Medlem

japp

Visa signatur

ggmu

Permalänk
Medlem

Alla mina kompisar kan tydligen köra, förutom min kompis som också köpte idag...

Permalänk

PSN har gått upp och ner ända sedan i julas. Det är både DDosattacker och överbelastningar för att många fick PS4 i julklapp.

Visa signatur

GAMINGRIGG: I7 6700K@4,4Ghz. 32GB DDR4. EVGA GTX 1080 TI FTW3 ACX.
SERVER: Core I5 3500K 6x 2Tb WD Caviar Green.
NAS: DS1813+ 5x 4TB Wd Red.
HTPC/VR: i5-7500. 8GB DDR4. EVGA GTX 1080 FTW ACX.

Permalänk
Medlem

När kommer detta sluta
Vill liksom köra med kompisar
Dom kan ju köra men inte jag, det är väl konstigt att jag inte får mailen?
Ska kontakta Sony om detta

Permalänk
Medlem

Det kommer sluta när idioterna bakom skärmarna skaffar sig ett liv tyvärr, vilket nån gång lär hända...men då tar deras lärjungar efter och så blir det en ond cirkel. Seriöst, såna här meningslösa attacker består enbart av idioter, förstöra för andra: How fun!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X