Permalänk

Köpa PS4 spel, Tips?

Ska köpa nytt spel till mitt PS4 men kan ::: inte bestämma mig vilket!

Är sugen på dying light, nån som testat det?

Sen är jag även sugen på Battlefield 4 vanliga, Men är det fortfarande folk som spelar det online?

Tips mottages!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Speedtriple3:

Ska köpa nytt spel till mitt PS4 men kan ::: inte bestämma mig vilket!

Är sugen på dying light, nån som testat det?

Sen är jag även sugen på Battlefield 4 vanliga, Men är det fortfarande folk som spelar det online?

Tips mottages!

Har du inte spelat igenom Last of Us så skulle jag varmt rekommendera det! Jag har själv BF4 och vet att det fortfarande är många som spelar, men köp Premium Edition så får du spelet + DLC. Har du kollat på Bloodbone?

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk

The last of us är som sagts ovan ett riktigt bra spel. Battlefield 4 spelar jag än idag efter att ha köpt spelet för ungefär ett år sen. Sen är Dying light riktigt kul, speciellt om du känner någon annan som också har det, coop-läget där man spelar storyn tillsammans höjer spelet en hel del även om det är kul att lira det själv. Bloodborne spelade jag ungefär en timme, sen åkte det ut på tradera, spel som är gjorda främst för att vara löjligt svåra är inget för mig.

Permalänk
Medlem

Funderar på att köpa en PS4 enbart p.g.a Bloodborne... GT 7 är ju ett måste, men man får vänta lite på det.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Vet inte vilken genre du är ute efter men jag rekommenderar Helldivers. Härligt spel från folket bakom Magicka. Påminner mycket om Starship Troopers, mycket action och samarbete