Citat:
Ursprungligen inskrivet av skaune
Om man vill pröva previewn, finns ingen risk för ban eller nåt sånt? Utan enda man får leva med är att inte använda live på nu ungefär 3 veckor?
Nein, vore onekligen korkat utav MS att banna folk för att dom vill testa deras egna produkt. Dessutom räcker det ju med att man tar med hårdisken till en annan 360 för att installera dashboarden där också, så möjligheten finns ju att man "råkar" installera den av misstag.
Live kommer du vara utan tills den 19

e, vilket eventuellt kan suga ifall man kör online. Gears 2 släpps ju om några dagar annars, kan va värt att tänka på. Likså försvinner ens licenser för divX, Xvid etc, så ifall man använder 360:n för att glutta på film ryker det direkt. Även Avatarfunktionen kräver onlineanslutning, likså detaljerad iformation om spel som sitter i disken.
Och somsagt, har man samma problem som Majkey kan det vara värt att föra över licenserna innan man uppgraderar.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Majkey
Yaay =D. detta hade jag ingen aning om. trodde jag var tvungen att ringa o tjöta med supporten. Underbart att jag slipper det då jag har dålig erfarenhet med dom. Tack för hjälpen, dock måste konsollen kunna koppla upp mot live för att det ska gå att genomföra. Så får vänta 19 dagar endå
Fick min box tillbaka för 2 veckor sedan då den vart inne för RROD fix, fick då en söt liten lapp med just den infon angående deras sida. Funkar fin fint förövrigt, onekligen smidig process.