Citat:
Ursprungligen inskrivet av luddej
Är grymt sugen på att införskaffa Xbox 360. Har dock några frågor innan jag lägger ordern.
1. Är play&charge-kit verkligen nödvändigt?
2. Är componentkablen som följer med den bästa lösningen till HD-tv? Eller ska man köpa en VGA-kabel? Har datorn via VGA och ps3 via HDMI just nu, så det skulle passa rätt bra att ha 360 via component.
3. Tänkte köpa följande spel
Gears of War
Dead Rising
Table Tennis
Är det något av dessa jag ska strunta i? Isf varför? Är det något annat spel jag bör satsa på? Tycker dessa passar rätt bra då de är förhållandevis billiga och rätt olika varandra. Inga av de nyare spelen intresserar mig riktigt för den kostnaden.
4. Var hittar man billigast 12-månaders Live?
1. Ja, fast du kan köra med vanliga batterier, men kitet lönar sig snabbt + att det är smidare.
2. Component ja.
3. Gears of war är bra Singel player och specciellt mp, Både vanlig team dm och co-op.
DR är bra om man gillar röjar spel, annars nä.
Table tennis är underhållande, dock inte för lång tid. Streck spelar man det blir det nog inte så lång varigt.
4. Gissar på webhallen.com(449kr),
www.pricerunner.se. På webbhallen finns även en drös rea spel. Tex amped 3, Condemned, Fight Night 3, Ghost Recon 3, Hitman Blood Money, Kameo: Elements of Power. Alla dom är väldigt väldigt bra spel för en billig peng.
http://www.webhallen.com/list.php?av...sort=0&start=0