Verktyg Visningsval
2012-04-08, 11:42   #901

100mbit

Medlem

100mbits avatar

Plats: Ronneby

Registrerad: okt 2004

Jag söker lite seriöst folk som vill köra DTM tour alltså R2 875 index. Med damage påslagen och ca 20 varv så det blir lite pitstop osv..skulle vara skitkul
2012-04-08, 12:45   #902

MclarenII

Medlem

MclarenIIs avatar

Plats: Skåne

Registrerad: dec 2004

Hade varit kul 100mbit, jag är på om det blir tider som passar (jobbar skift).
Är ingen stjärna på att köra men försöker köra sportsligt åtminstone.
MclarenII är inte uppkopplad Folding
2012-04-08, 14:30   #903

100mbit

Medlem

100mbits avatar

Plats: Ronneby

Registrerad: okt 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av MclarenII Visa inlägg
Hade varit kul 100mbit, jag är på om det blir tider som passar (jobbar skift).
Är ingen stjärna på att köra men försöker köra sportsligt åtminstone.
Jag har en bra tune till Merca C-klass (R2) om du vill ha underlättare ju lite iafall om man inte har bra ställd setup innan
Men ni som är intresserade och läser detta kan väl skicka ett PM till mig och skriv vilken tid som passar dig så kan jag ordna ett schema som passar alla?
100mbit är inte uppkopplad Folding
2012-04-08, 22:09   #904

RepZi

Medlem

Plats: Stockholm

Registrerad: mar 2011

Någon som har provat appen ForzaTune 4 till iOS, kanske finns till Andriod också. Undrar om den appen är värd sina 15:-, kan ju vara en bra inspirations källa när man ska göra sina inställningar
2012-04-09, 09:39   #905

RobCar

Medlem

Registrerad: sep 2008

Börjar nog tycka att drifting är roligare än racing just nu iaf. Känns mer sammanhållning och leka runt lite tillsammans, medan när man tävlar online ska man akta sig för att inte bli knuffad och präjjad eller den som har bästa bil vinner...
RobCar är inte uppkopplad
2012-04-09, 10:26   #906

TuXoR

Medlem

Plats: Gävle

Registrerad: jan 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av RepZi Visa inlägg
Någon som har provat appen ForzaTune 4 till iOS, kanske finns till Andriod också. Undrar om den appen är värd sina 15:-, kan ju vara en bra inspirations källa när man ska göra sina inställningar
Tror inte den är värd det, här har du en bra som är gratis http://forums.forzamotorsport.net/fo...d/4859908.aspx.
2012-04-09, 23:47   #907

LeafBox

Medlem

LeafBoxs avatar

Plats: Sverige ;)

Registrerad: nov 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av TuXoR Visa inlägg
Tror inte den är värd det, här har du en bra som är gratis http://forums.forzamotorsport.net/fo...d/4859908.aspx.
Bra att den går att ladda hem iaf....
(tagit ner den senaste versionen, ligger en gammal uppe nu längst bak i tråden

Ni med android kan testa denna;
https://play.google.com/store/apps/d...3J6YWRyb2lkIl0.

Jag har användt den till för grundsetup länge.

Senast redigerad av LeafBox 2012-04-09 klockan 23:52.
CPU: i5 2500k+NH U12P @4.2Ghz | GPU: Gigabyte 7950 Windforce | MB: ASRock Z68 Extrem3 Gen3 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/HDD:Samsung EVO 840 120Gb/WD Black 500Gb | PSU: Corsair TX650 | Chassie: Define R3 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Qpad MK-50 | Mus: Qpad 5K | Ljud: Z906/Qpad QH-90
LeafBox är inte uppkopplad
2012-04-14, 00:43   #908

stormense

Medlem

stormenses avatar

Plats: Utanför

Registrerad: dec 2011

Så har man spelat igenom den första säsongen på Forza 4. Köpte det bundle med Xbox 360 + deras trådlösa viftar-ratt. Efter 2-3 veckor måste jag säga att ratten är en fullträff. Körde, i gång min PC igen och kopplade i min G25-ratt med Wheel stand proo stället men trot eller ej, jag saknade viftar-ratten.

Måste säga att Forza-gänget kan det här med racing-spel. Körde, på PC, först Shift 2 och fann att styrningen var åt Hälsingland. Håller fortfarande föregångaren högre. Dirt 3 nästa men spelet är nu i tjatigaste laget då jag av utvecklarna stoppats ganska tidigt i spelet eftersom jag vägrar lära mig Gymkarta. Då kommer man inte vidare i kampanjen (Buu Codemasters). Jo jag drog mig en tur med Need for Speed The run också. Där måste jag koppla i min trådburna Xbox 360 kontroll för att få full Forc feedback med G25 (märkligt). NFS TR är bra förutom avsaknaden av headcaml-läge och kraschbenäget så EA borde skämmas för att sälja denna PC-Beta för nästan 500 kr på Origin.

Är glad att jag till slut släppte grafiknördantet och hämta hem en Xbox 360 bara för Forzas skull. Och grafiken duger gott och väl om man kör bakom bilen med kontroller eller headcam-läge med ratt. I motorhuv eller bumbers-läge tycker jag PC-grafiken kör åttor runt Xboxen, tyvärr. Men headcam i Forza är fantastiskt bra så avsaknaden av det andra är inte stor.

Online i Forza gillar jag inte. Brukar bli utkrockad första minuten. Avsaknaden av att inte kunna slå av alla eller en del av hjälpmedlen som standard i ett lopp är katastrof. Det blir nästan rena rama Need for Speed. Tycker så fast jag hör till de onlinespelarna som på grund av oskicklighet blir glad för att inte komma sist.

Sist men inte minst, tycker inte ni att AI:n är rätt dålig om man tar ledningen tidigt. Det enda med GT5 jag kan komma på som är bättre. Jag Kör visserligen bara på Hard efter A-klassbilar men med en bra AI kunde det ändå bli en utmaning fast ibland är det skönt att kunna sitta i godan ro och bara vinna hem karriären.
2012-04-14, 02:38   #909

frozrr

Medlem

frozrrs avatar

Plats: Blekinge

Registrerad: maj 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av stormense Visa inlägg
Så har man spelat igenom den första säsongen på Forza 4. Köpte det bundle med Xbox 360 + deras trådlösa viftar-ratt. Efter 2-3 veckor måste jag säga att ratten är en fullträff. Körde, i gång min PC igen och kopplade i min G25-ratt med Wheel stand proo stället men trot eller ej, jag saknade viftar-ratten.

Måste säga att Forza-gänget kan det här med racing-spel. Körde, på PC, först Shift 2 och fann att styrningen var åt Hälsingland. Håller fortfarande föregångaren högre. Dirt 3 nästa men spelet är nu i tjatigaste laget då jag av utvecklarna stoppats ganska tidigt i spelet eftersom jag vägrar lära mig Gymkarta. Då kommer man inte vidare i kampanjen (Buu Codemasters). Jo jag drog mig en tur med Need for Speed The run också. Där måste jag koppla i min trådburna Xbox 360 kontroll för att få full Forc feedback med G25 (märkligt). NFS TR är bra förutom avsaknaden av headcaml-läge och kraschbenäget så EA borde skämmas för att sälja denna PC-Beta för nästan 500 kr på Origin.

Är glad att jag till slut släppte grafiknördantet och hämta hem en Xbox 360 bara för Forzas skull. Och grafiken duger gott och väl om man kör bakom bilen med kontroller eller headcam-läge med ratt. I motorhuv eller bumbers-läge tycker jag PC-grafiken kör åttor runt Xboxen, tyvärr. Men headcam i Forza är fantastiskt bra så avsaknaden av det andra är inte stor.

Online i Forza gillar jag inte. Brukar bli utkrockad första minuten. Avsaknaden av att inte kunna slå av alla eller en del av hjälpmedlen som standard i ett lopp är katastrof. Det blir nästan rena rama Need for Speed. Tycker så fast jag hör till de onlinespelarna som på grund av oskicklighet blir glad för att inte komma sist.

Sist men inte minst, tycker inte ni att AI:n är rätt dålig om man tar ledningen tidigt. Det enda med GT5 jag kan komma på som är bättre. Jag Kör visserligen bara på Hard efter A-klassbilar men med en bra AI kunde det ändå bli en utmaning fast ibland är det skönt att kunna sitta i godan ro och bara vinna hem karriären.
Tycker det kan vara lite varierande med vad folk tycker om botsen. Tar man ledning ja, då har man ledningen! Fast om man hamnar i mitten så kan man allt få kämpa sig upp rätt bra! Själv tycker jag PI systemet i Forza är uselt... Känns inte riktigt rätt när så många olika bilar kan ha 10 i något, nästan alla bilar kan det... Tycker det ska bara vara sådana som verkligen är fruktansvärt snabba som ska kunna ha det, som tex Koeningsegg eller Bugatti Veyron som verkligen är bland världen snabbaste bilar (Om man ska vara petig så är listan såhär: #1 Bugatti Veyron SS #2 Koeningsegg Agera R och Hennessey Venom GT #3 SSC UltimateAero) som ska kunna ha 10 i speed, osv! Annars har jag tyckt den trådlösa ratten har sett lite plasttig och oseriös ut, fast du verkar gilla den, så kan får bli ett inköp så jag kan komma med en åsikt baserad på egen upplevelse!
2012-04-15, 13:03   #910

stormense

Medlem

stormenses avatar

Jag tror inte du blir besviken på Microsoft Xbox 360 Wireless Speed Wheel i Forza 4. Jag är alltså bortskämd med Logitech G25 som jag körde hela GT5 med (tills det blev50-talet varv i karriären). Saknar inte alls G25 frånsett FFB och fotpedalerna men man blir fort bortskämd med att slippa dra fram rattstället och trassla in sig i sladdarna när man ska koppla/bromsa. Flytta på åbäket när man ska resa sig upp. Med Microsoft Xbox 360 Wireless Speed Wheel tar man bara fram den och kör. Tycker inte alls jag får Mariocart-känsla. Nu väntar jag bara på att fler spel än Dirt3 ska gå att köra med Microsoft Xbox 360 Wireless Speed Wheel på PC.

PS - Jag hade alltså en Playstation 3 innan och frånsett Grand turismo 5 tyckte jag grafiken var skräp i spelen. På Xbox 360 däremot har jag 4 spel (Forza 4, Halo 3, Testdrive 2 och Masseffect 1+2) och bara ett tycker jag har skräpgrafik, dvs Halo 3. Mycket konstigt.
2012-04-15, 17:18   #911

RepZi

Medlem

Hade jag haft pengarna hade jag köpt Forza Motorsport CSR Elite Wheel. Kostar väl drygt 6500:- med pedaler, rätt så saftigt.

Det värsta är ju om man blir långsammare med ratt än en kontroll. Vill inte bli sämre! Men åtminstående blir rörelserna mer jämna och inte så ryckigt.
RepZi är inte uppkopplad
2012-04-15, 19:49   #912

stormense

Medlem

stormenses avatar

Fanatec ratten passar tiill Logitec G25 pedalerna så det hade blivit 200 Euro+frakt men eftersom jag gillar det jag har blir det inget köp. Det vore i så fall om Fantecs ratt är mycket bättre men det verkar vara en smaksak.

Senast redigerad av stormense 2012-04-15 klockan 21:37. Anledning: Fanatec är rätt namn
2012-04-15, 19:50   #913

LeafBox

Medlem

LeafBoxs avatar

^Thats true, men tjänar SÅÅÅ mkt med att ha kopplingen på knapp.
Personligen tycker jag det är jätteorättvist, för det är ju inte ens rätt!? Hur många kan växla snabbare än en sekventiell-låda liksom?

Tycker dom borde nerfa och sätta ett lite större "delay" på det.
Och det är så trist att vill man köra med lite känsla, dvs med ratt, så måste man automatiskt ge upp lite hastighet. SPECIELLT om man inte har en kopplingspedal.

Näe, dåligt
CPU: i5 2500k+NH U12P @4.2Ghz | GPU: Gigabyte 7950 Windforce | MB: ASRock Z68 Extrem3 Gen3 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/HDD:Samsung EVO 840 120Gb/WD Black 500Gb | PSU: Corsair TX650 | Chassie: Define R3 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Qpad MK-50 | Mus: Qpad 5K | Ljud: Z906/Qpad QH-90
2012-04-15, 21:46   #914

stormense

Medlem

stormenses avatar

Tycker mer att det är svårare att köra med ratt online (oavsett bilspel) därför att man måste köra med headcam-läge för känslans skull. Man har då inte samma överblick över banan, ser inte hur hela bilen sladdar och parera lättare samt har svårare att undvika barn som gillar att köra på en i starten.

Men att köra med kontroll tycker jag är tråkigt. Får känsla av att köra små radiostyrda bilar om man har läget där man svävar över fordonet. Vet inte varför jag inte kan köra headcam med kontroll?
2012-04-16, 16:40   #915

RepZi

Medlem

De som är snabbast på spelet vad jag har läst använder ratt.
2012-04-16, 18:47   #916

stormense

Medlem

stormenses avatar

Ok!
2012-04-20, 13:53   #917

CoZalon

Medlem

Plats: Täby

Registrerad: sep 2010

Jag har så jävla svårt att förstå mig på Xbox-Live, lyckas inte kommunicera alls!? Läst lite om att det ska finnas en SweC-klubb, den hittar jag inte. Försökt racea online med kompisar, det enda som fungerar då är att adda dom och joina deras race, lyckas inte chatta med dom. Jag har ALDRIG mött en motståndare online om jag inte blivit invitead, är systemet svårt att förstå sig på eller är jag helt efterbliven? Kan väl lägga till att jag har spelat på PC i över 15 år så hur jag inte klarar detta är ett mysterium, XBOX360 är ju anpassat för 5-åringar.

Vill några racea btw? Typ 15 varv 6-12 personer ? På en halvstor bana, tycker det är kul med lite trafik. Man får inte riktigt den känslan på Nürburgring om man kör mer än 3 varv.

Hur gör ni när ni kör ett sånt race? Kör alla t.ex. S-class eller får man ta vilken bil man vill? Kan ju inte vara så roligt om en del kör C-class och dom andra kör R1 med fulla hjälpmedel...
2012-04-20, 15:48   #918

frozrr

Medlem

frozrrs avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av CoZalon Visa inlägg
Jag har så jävla svårt att förstå mig på Xbox-Live, lyckas inte kommunicera alls!? Läst lite om att det ska finnas en SweC-klubb, den hittar jag inte. Försökt racea online med kompisar, det enda som fungerar då är att adda dom och joina deras race, lyckas inte chatta med dom. Jag har ALDRIG mött en motståndare online om jag inte blivit invitead, är systemet svårt att förstå sig på eller är jag helt efterbliven? Kan väl lägga till att jag har spelat på PC i över 15 år så hur jag inte klarar detta är ett mysterium, XBOX360 är ju anpassat för 5-åringar.

Vill några racea btw? Typ 15 varv 6-12 personer ? På en halvstor bana, tycker det är kul med lite trafik. Man får inte riktigt den känslan på Nürburgring om man kör mer än 3 varv.

Hur gör ni när ni kör ett sånt race? Kör alla t.ex. S-class eller får man ta vilken bil man vill? Kan ju inte vara så roligt om en del kör C-class och dom andra kör R1 med fulla hjälpmedel...
Det låter lite som du har strict NAT. Vad för någon router och internetleverantör har du? SweClockers klubben förkortas SeCl, lite förvirande kan det vara!
2012-04-20, 16:10   #919

CoZalon

Medlem

Plats: Täby

Registrerad: sep 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av frozrr Visa inlägg
Det låter lite som du har strict NAT. Vad för någon router och internetleverantör har du? SweClockers klubben förkortas SeCl, lite förvirande kan det vara!
Hmm det borde inte vara några konstigheter med den, men om det är så hur kontrollerar jag det och hur stänger jag av det?
Bredbandsbolaget och deras nyare inklusive Wi-Fi har jag . Kan kolla modellnamn när jag kommer hem om det är hjälpande.

lol ok sökt på swec, får ansöka sen då
2012-04-20, 18:29   #920

frozrr

Medlem

frozrrs avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av CoZalon Visa inlägg
Hmm det borde inte vara några konstigheter med den, men om det är så hur kontrollerar jag det och hur stänger jag av det?
Bredbandsbolaget och deras nyare inklusive Wi-Fi har jag . Kan kolla modellnamn när jag kommer hem om det är hjälpande.

lol ok sökt på swec, får ansöka sen då
Thomsons routrar brukar ha en hemska massa problem med alla online tjänster. Har haft 3st själv som jag har fått från Telia, problem med alla.
Kolla in denna, http://support.xbox.com/sv-SE/xbox-l...used-xbox-live . Där har du alla portar som ska vara öppna för Xbox Live!
2012-04-20, 20:48   #921

LeafBox

Medlem

LeafBoxs avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av frozrr Visa inlägg
Thomsons routrar brukar ha en hemska massa problem med alla online tjänster. Har haft 3st själv som jag har fått från Telia, problem med alla.
Kolla in denna, http://support.xbox.com/sv-SE/xbox-l...used-xbox-live . Där har du alla portar som ska vara öppna för Xbox Live!
Ja det första man gör men en Telia-router är att kasta skiten
Jag köpte en ny innan jag ens tecknat mitt abbonemang
2012-04-24, 15:41   #922

MaggaNaaowK

Medlem

Plats: Avesta

Registrerad: jul 2011

Släng ett öga mot marknaden här på sweclockers , säljer fanatec gt2 + clubsport pedaler om någon är intresserad

sålde iväg mitt xbox så har ingen användning av paketet längre
Moderkort: Asus Z87 Deluxe | CPU: i7 4770K | GFX: Asus referens GTX 680 | Nätagg: NZXT HALE 90 750W | Ram minnen: Corsair Vengeance 16GB | CPU kylare: Thermalright Silver Arrow SB-E | Chassi: Corsair 650D
Skärm: Samsung S23A700D | Tangentbord: Qpad Mk-85 | Mus: Logitech G400 | Hörlurar: Corsair Vengeance 2000
MaggaNaaowK är inte uppkopplad
2012-04-24, 16:29   #923

RepZi

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av MaggaNaaowK Visa inlägg
Släng ett öga mot marknaden här på sweclockers , säljer fanatec gt2 + clubsport pedaler om någon är intresserad

sålde iväg mitt xbox så har ingen användning av paketet längre
Jag hade varit intresserad kanske, om man inte hade varit så förbannat fattig! Riktigt bra set, lär du lätt få sålt skulle jag tro
RepZi är inte uppkopplad
2012-04-24, 23:57   #924

Spiralkinder

Medlem

Spiralkinders avatar

Plats: Mellerud

Registrerad: dec 2007

http://www.savingcontent.com/2012/04...lable-may-1st/

The May Top Gear Car Pack features the following 10 cars:

2012 Hennessey Venom GT – The Venom GT is ambition personified. Designed to beat the Bugatti Veyron’s 0-200 mph time, the car is defined by pure, unadulterated power. The result is impressive—the Venom reaches 0-200 mph in less time than it takes your average car to reach 0-60 mph.

1977 AMC Pacer X – Wayne and Garth never had it so good. With classic 70s style and a 232-cubic-inch, 3.8 liter, inline six, the Pacer X was modest on power, but its legacy lives on today. Take it for a ride in “Forza Motorsport 4,” preferably with “Bohemian Rhapsody” cranked nice and loud.

2011 Ford Transite SuperSportVan – The SuperSportVan is the latest creation in the long-standing series of Ford-built custom fans, which dates back to 1971. Designed to prove that Ford engineers know how to have fun, this version is a one-off design shown at a 2011 UK commercial vehicle show.

2012 Jeep Wrangler Rubicon – The 2012 Jeep Wrangler Rubicon is by far the most comfortable and amenity-loaded Wrangler ever. It’s grittier too, with 40 percent more horsepower than older models, making this Jeep just as comfortable on the track as it is on the trails.

1966 Lotus Cortina – One of the first “race on Sunday, commute on Monday” factory cars, the Lotus Cortina built its reputation both on the tarmac and in folks’ daily lives. Packing 115-horsepower and weighing just over a ton, the Cortina can carry four people in relative comfort, but it’s most happy when being revved high and thrown into a corner with full gusto.

1992 Mitsubishi Galant VR-4 – The turbo-charged Mitsubishi Galant VR-4 is a treasured piece of JDM history. The VR-4 was sold in limited numbers and its four-wheel drive, four-wheel-steering handling highlights technology that caters to a driving experience matched only by much more expensive sedans.

2012 Smart ForTwo – The uncontested winner of the “easy to park” award, the Smart ForTwo is the first micro car to be introduced in the U.S. At just 106-inches long, the ForTwo is by far the smallest production car ever made. It’s a practical, urban errand runner whose looks will always spark a conversation.

1990 Subaru Legacy RS – Putting aside its smaller, quirkier wagons and sedans, Subaru brought new game to dealerships in 1990 with the Legacy RS. More substantial in nearly every respect, the Legacy RS Turbo was the most powerful Subaru model available and still enjoys a strong following among Subie enthusiasts.

2012 Chrysler 300 SRT8 – Packing a huge HEMI under its hood that makes for more than 450 horsepower, the Chrysler 300 SRT8 packs a potent combination of power and sophistication. The 300 will go hit 0-60 in under five seconds and will nail the quarter mile in less than 13 seconds. It might not be what you expect from a Chrysler these days… and that’s precisely the point.

1965 Austin-Healey 3000 MkIII – Hand-crafted beauty and grin-widening performance define the 1965 Austin-Healey 3000 MkIII. With a 147-horsepower, six-cylinder overhead valve engine, the Healey–or “Squealy” as it was often called–delivers an exhilarating open-air ride and grippy cornering.

Senast redigerad av Spiralkinder 2012-04-25 klockan 00:08.
Silverstone SST-FT02B-WRI No.0641 | i7 4770K @ Stock | H80 PnP | ASUS Maximus VI | Corsair Dominator Platinum 32GB | R9 290X | OCZ Vertex 3 Series 240GB | 5 x 3Tb WD | Enermax Revolution 85+ 1050W | Win8.1 Pro
Spiralkinder är uppkopplad nu Folding
2012-04-25, 01:36   #925

frozrr

Medlem

frozrrs avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Spiralkinder Visa inlägg
Massa text...
Mycket roligt med Hennessey Venom GT! Tycker det känns lite trist att det står inget om det kommer att komma ett till Season Pass? Det står bara det kommer säljas separat för 560MS...
2012-04-25, 15:06   #926

anton.hj

Medlem

anton.hjs avatar

Plats: Brokind

Registrerad: jun 2011

Wranglern och Transiten blir nog rätt najs

Skickades från m.sweclockers.com

Senast redigerad av anton.hj 2012-04-25 klockan 15:08.
Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue
anton.hj är inte uppkopplad
2012-04-25, 15:09   #927

RepZi

Medlem

Ford Transite SuperSportVan på Nurburing Nordschleife multiplayer 16 spelare.. haha, vilken syn
2012-04-25, 15:15   #928

Cooling23

Medlem

Cooling23s avatar

Plats: Olofström

Registrerad: feb 2012

Fick nyss reda på att Forza Motorsport är bara till Xbox. Jävlar vad besviken jag kände mig :S Jag har både gaming PC och PS3 men inte Xbox...
2012-04-25, 15:17   #929

anton.hj

Medlem

anton.hjs avatar

Plats: Brokind

Registrerad: jun 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av RepZi Visa inlägg
Ford Transite SuperSportVan på Nurburing Nordschleife multiplayer 16 spelare.. haha, vilken syn
Haha tänk dig Smarten då

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue
anton.hj är inte uppkopplad
2012-04-25, 15:24   #930

RepZi

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av anton.hj Visa inlägg
Haha tänk dig Smarten då

Mm, ska bli att testa dessa udda bilar
RepZi är inte uppkopplad