P8Z77 har mycket kraftigare strömdel också, om du kollar på bilder ser du att den har ett vertikalt sub-kort vid överkanten. Ytterligare en fördel är att processorsockeln sitter mer centrerad, men det har du egentligen bara nytta av om du behöver plats med en riktigt stor kylare. Sen som sagt WLAN, men jag tycker inte det riktigt känns värt när antennerna sitter med långa sladdar som måste kopplas av när man ska flytta datorn. Man kör ju ITX för att det ska vara lätt att flytta
Processorvalet är bra, ivy bridge drar ju mindre ström vilket är en klar fördel i en så liten låda. Det är inte alla moderkort som stödjer ivy bridge dock, men alla chipset på 7x gör det, kort på 6x måste uppdateras i bios och det finns inte till alla kort. Vill du ha integrerat wlan kan det bli lite svårare, men det finns säkert något som funkar. Och som sagt, ta lågprofilminnen istället. Om du vill ha en biffig kylare måste du ha det, och om du vill köra stockkylare kan du inte klocka och då är minnen med extra kylflänsar bara en onödig kostnad

Corsair vengence med samma specar som de du valt nu fungerar säkert bra om du bara ska köra dem på stockhastighet, jag tänker köra det i min biuld.