Verktyg Visningsval
2012-05-11, 03:30   #1

Rookye

Medlem

Plats: Skärholmen

Registrerad: aug 2009

Sista koll max 13kkr tack på förhand

inte high alls någa funderingar?
http://www.inet.se/kundvagn/visa/1782416/2012-05-10
Rookye är uppkopplad nu
2012-05-11, 09:28   #2

zeleni

Medlem

zelenis avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: mar 2011

Köp en z77 moderkort för max kompatibilitet med ivy bridge. Det kan hända att du måste uppgradera bios för att få stöd på p67,z68. Och det blir svårt om du inte har en sandy bridge cpu

I7-4790K :-: 16gb HyperX 2400mhz :-: Gbyte GTX 970 :-: Asus Maximus Hero 7 :-: Phanteks TC14PE :-: FD R4 :-: Seasonic X 760W
zeleni är inte uppkopplad
2012-05-11, 14:38   #3

Rookye

Medlem

OK tack för svaret.

Här är min updaterade lista med CD-rom samt nytt mobo

http://www.inet.se/kundvagn/visa/1791564/2012-05-11
Rookye är uppkopplad nu
2012-05-11, 17:47   #4

Rookye

Medlem

Kan också tillägga att jag inte behöver OS och montering.
Rookye är uppkopplad nu
2012-05-24, 13:09   #5

GAPa

Forumledare
Korrekturläsare

GAPas avatar

Plats: Ängelholm

Registrerad: jun 2004

*tråd låst*

Trots att du tidigare uppmärksammats på att det är förbjudet att skapa mer än en tråd om samma sak har du nu brutit mot regeln igen, den här gången genom att skapa ytterligare trådar om ditt datorinköp. Att vi har den här regeln beror på att vi tycker att det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade. Om någon skapar mer än en tråd, trycks andras trådar undan snabbare, vilket blir orättvist.

I och med att du trots tidigare tillsägelser brutit mot regeln igen, är jag rädd att jag nu måste låsa alla dina trådar om ditt datorinköp. Du får inte lov att skapa fler trådar om det efter att de här har låsts, så tyvärr har du förlorat din möjlighet att få hjälp med ditt datorinköp. Jag beklagar verkligen att det behöver bli så här, men tyvärr kan jag inte se någon annan utväg i det här fallet. Jag hoppas att du har förståelse för mitt agerande, även om det drabbar dig negativt.
Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.
GAPa är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker