Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Hedersmedlem

Dagens fynd — Diskussionstråden

Om denna tråd
Detta är en diskussionstråd till Dagens fynd.

Efter interndiskussion inom moderatorgänget så har vi beslutat att skapa denna separata tråd för att möjliggöra diskussioner om tipsen som framkommer i dagens fynd av anledningen som nämns i huvudtrådens regler: det är många som prenumererar på den och icke-fyndtipsinlägg bidrar till brus (och genererar mängder med anmälningar som moderatorer behöver använda sin tid till, som bättre kunde använts till annat).

Vi får se hur det funkar och skapa regler efter hand (om det skulle behövas).

Uppmaningar

  • Använd citatknappen! Tryck "Citera" på ett inlägg i vanliga tråden, kopiera inläggstexten som genereras och skriv svaret här i stället.

  • Det ska vara relevanta kommentarer. Forumets övriga regler gäller även i denna tråd.

  • Fyndtips ska vara i huvudtråden. Söker ni tillhörande diskussion till era fyndtips så referera gärna till denna tråd!

#fynd #dagensfynd

Uppdaterade trådlänk efter titeländring
Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

borde va "forumets övriga regler gäller även* i denna tråden"

Permalänk
Medlem

Detta känns som en väldigt bakvänd lösning.

Dagens fynd verkar vara en väldigt aktiv tråd under den tiden jag följt den. Hade det inte varit bättre att ta fram en särskild funktion för den där man får posta en tips och sen knyts det en tråd till det tipset för diskussion. Lite så som nyheterna här fungerar men då för fynd.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

Hoppas det hjälper en liten promilledel iaf.
Nu återstår bara ytterligare en tråd för "upprepning av dagens fyndvaror".

Skämt o sido, hoppas detta avhjälper mycket, börjar bli tröttsamt att reporta varje dag,
liksom det är för er moderatorer.

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

Det borde länkas till denna tråd i första posten i "Dagens fynd"-tråden och vice versa, för att underlätta navigation trådarna emellan.

Tycker för övrigt att initiativet är bra, speciellt för oss som prenumererar på tråden och får e-post varje gång någon dubbelpostar eller vill fråga om någonting. Hoppas att det här avhjälper problemet något.

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av warlacozte:

borde va "forumets övriga regler gäller även* i denna tråden"

Tack, fixat.

Skrivet av SnowJim:

Detta känns som en väldigt bakvänd lösning.

Dagens fynd verkar vara en väldigt aktiv tråd under den tiden jag följt den. Hade det inte varit bättre att ta fram en särskild funktion för den där man får posta en tips och sen knyts det en tråd till det tipset för diskussion. Lite så som nyheterna här fungerar men då för fynd.

Att skapa en ny tråd för varje tips känns lite för mycket, dock så hade det varit passande med någon forum av "underinlägg" till varje tips, men det är något som inte kommer ske i dagsläget med tanke på vår programmerares kalender.

Skrivet av pimpy:

Hoppas det hjälper en liten promilledel iaf.
Nu återstår bara ytterligare en tråd för "upprepning av dagens fyndvaror".

Skämt o sido, hoppas detta avhjälper mycket, börjar bli tröttsamt att reporta varje dag,
liksom det är för er moderatorer.

Ja vi får se hur det går.

Skrivet av Finess:

Det borde länkas till denna tråd i första posten i "Dagens fynd"-tråden och vice versa, för att underlätta navigation trådarna emellan.

Tycker för övrigt att initiativet är bra, speciellt för oss som prenumererar på tråden och får e-post varje gång någon dubbelpostar eller vill fråga om någonting. Hoppas att det här avhjälper problemet något.

Tackar, ska snart vara fixat.

Förhoppningsvis.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Pixmania erbjudandet är riktigt dåligt. Dyrare än många andra butiker.
4000kr för ett gtx 580 tex.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Erbjudandet med telefonen och abonnemang för att 500 värdecheck är brutalt illa då telefonen kommer kosta över 8000kr.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Vad sägs om att rensa tipstråden en gång i veckan eller så för att få bort gamla tips som gått ut som bara förlänger tråden

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RoleX:

Vad sägs om att rensa tipstråden en gång i veckan eller så för att få bort gamla tips som gått ut som bara förlänger tråden

Det kan bli dumt, för om du letar efter en gammal länk på typ sida 15, och gamla inlägg tas bort så måste man memorera vilket datum posten skickades..., jag personligen hade hellre sätt att gamla poster som inte gäller längre fick ett x över sig eller nån form utav strykning men att de fortfarande finns kvar.

Visa signatur

[Tiger MP. 2xAMD Athlon MP 1.4GHz , 2x512MB ddr, ?350w PSU, 80GB HDD, Geforce4 ti 4600]
[i7 950, ASUS p6t, xfx 650w, 30GB SSD a-data, 3x2GB corsair xms3, 8800GT, ][i7 920, 3x4GB Vengeance, gtx 260] [i5 3570k, MSI twin frozr PE GTX 570, Corsair 4x2GB xms3]
[3930k, GA-X79-UD3, EVGA GTX 780SC ACX, Corsair Force 3 120GB, XFX 850w, Corsair Air 540, Corsair h100i, Corsair 4x4GB Vengeance]

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Pimpim666:

Pixmania erbjudandet är riktigt dåligt. Dyrare än många andra butiker.
4000kr för ett gtx 580 tex.

Kollade igenom de flesta erbjudanden och ja det var inte många som var billigast.

Skrivet av Pimpim666:

Erbjudandet med telefonen och abonnemang för att 500 värdecheck är brutalt illa då telefonen kommer kosta över 8000kr.

För just den telefonen ja dock kan det kanske löna sig med andra telefoner, redigerar inlägget lite så det blir tydligare.

Skrivet av RoleX:

Vad sägs om att rensa tipstråden en gång i veckan eller så för att få bort gamla tips som gått ut som bara förlänger tråden

Det är alltid bra att veta gamla priser och ha en historik på det hela. Sedan så är det väl inte så jobbigt, det är ju ändå oftast bara de två sista sidorna som är aktuella.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Alltså off topic-inlägg i stil med de som postades i fyndtråden i natt och i morse gör mig så jävla förbannad, småkillar som använder tråden för att hoppa på och försöka knäcka varandra vilket leder till att alla trådens prenumeranter får e-post, i det här fallet mitt i natten, om helt meningslösa saker... Hur folk har så jävla svårt att förstå trådens funktion och regler är för mig fullständigt jävla ofattbart, tycker att de som postar inlägg av den typen borde bannas en vecka eller så, så att de verkligen FATTAR budskapet. SweClockers har blivit så fruktansvärt trashigt på senare dagar, och när skiten börjar infektera den enda tråd jag fortfarande orkar följa rinner fan min bägare över. Moderatorer: dags att börja styra upp forumet med lite hårdare tag kanske?

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finess:

Alltså off topic-inlägg i stil med de som postades i fyndtråden i natt och i morse gör mig så jävla förbannad, småkillar som använder tråden för att hoppa på och försöka knäcka varandra vilket leder till att alla trådens prenumeranter får e-post, i det här fallet mitt i natten, om helt meningslösa saker... Hur folk har så jävla svårt att förstå trådens funktion och regler är för mig fullständigt jävla ofattbart, tycker att de som postar inlägg av den typen borde bannas en vecka eller så, så att de verkligen FATTAR budskapet. SweClockers har blivit så fruktansvärt trashigt på senare dagar, och när skiten börjar infektera den enda tråd jag fortfarande orkar följa rinner fan min bägare över. Moderatorer: dags att börja styra upp forumet med lite hårdare tag kanske?

Håller med. 3 dagars forum ban hade suttit fint. Då hade man tänkt efter före.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finess:

Alltså off topic-inlägg i stil med de som postades i fyndtråden i natt och i morse gör mig så jävla förbannad, småkillar som använder tråden för att hoppa på och försöka knäcka varandra vilket leder till att alla trådens prenumeranter får e-post, i det här fallet mitt i natten, om helt meningslösa saker... Hur folk har så jävla svårt att förstå trådens funktion och regler är för mig fullständigt jävla ofattbart, tycker att de som postar inlägg av den typen borde bannas en vecka eller så, så att de verkligen FATTAR budskapet. SweClockers har blivit så fruktansvärt trashigt på senare dagar, och när skiten börjar infektera den enda tråd jag fortfarande orkar följa rinner fan min bägare över. Moderatorer: dags att börja styra upp forumet med lite hårdare tag kanske?

Skrivet av Pimpim666:

Håller med. 3 dagars forum ban hade suttit fint. Då hade man tänkt efter före.

Håller med helt!

Visst ingen är perfekt, alla kan göra fel och råka bryta ngn regel, det kan vi nog alla förstå!
Men speciellt när det gäller fyndtråden så kan det inte finnas ngn som inte vet vad som gäller där! Varje vecka får en moderator rensa bland fynden osv!
står även klart och tydligt "(läs instruktion i första inlägget innan du postar)"
så en ban från forumet på ngn dag hade varit en bra idé. för precis som (Finess) sa så börjar det bli väldigt jobbigt

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Finess:

Alltså off topic-inlägg i stil med de som postades i fyndtråden i natt och i morse gör mig så jävla förbannad, småkillar som använder tråden för att hoppa på och försöka knäcka varandra vilket leder till att alla trådens prenumeranter får e-post, i det här fallet mitt i natten, om helt meningslösa saker... Hur folk har så jävla svårt att förstå trådens funktion och regler är för mig fullständigt jävla ofattbart, tycker att de som postar inlägg av den typen borde bannas en vecka eller så, så att de verkligen FATTAR budskapet. SweClockers har blivit så fruktansvärt trashigt på senare dagar, och när skiten börjar infektera den enda tråd jag fortfarande orkar följa rinner fan min bägare över. Moderatorer: dags att börja styra upp forumet med lite hårdare tag kanske?

Skrivet av Pimpim666:

Håller med. 3 dagars forum ban hade suttit fint. Då hade man tänkt efter före.

Skrivet av Solding:

Håller med helt!

Visst ingen är perfekt, alla kan göra fel och råka bryta ngn regel, det kan vi nog alla förstå!
Men speciellt när det gäller fyndtråden så kan det inte finnas ngn som inte vet vad som gäller där! Varje vecka får en moderator rensa bland fynden osv!
står även klart och tydligt "(läs instruktion i första inlägget innan du postar)"
så en ban från forumet på ngn dag hade varit en bra idé. för precis som (Finess) sa så börjar det bli väldigt jobbigt

Det märks att det är många som engagerar sig i frågan .

Jag uppdaterar både huvudtrådens och denna tråds startinlägg och försöker vara över alla gränser tydlig med regler och uppmaningar i trådarna. Det kommer självfallet inträffa snedsteg även i fortsättningen, men om alla (inkl oss moderatorer) är aktiva med att konsekvent hänvisa till och använda denna tråd så är förhoppningen att den naturligt ska fylla sitt syfte och göra alla glada! . Men var beredda på en inkörningsperiod innan en eventuell förbättring märks.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Moderator

*klistrad på prov*

Vi klistrar den också för att se om det ger en positiv effekt på diskussionerna och att styra dem hit från tips tråden.

Ni som skriver i tipstråden får gärna länka hit till denna tråden i era inlägg. Gör det inte till någon jättestor skrikig text. Kanske bara avsluta ert tips med att göra en länk hit och ersätta med "Diskutera tips? Klicka här!"?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

70 tums TVn hade verkligen varit rolig att äga. Vilken enorm TV alltså Dock kan jag tänka mig att bilden är väldigt pixlig om man inte sitter en bra bit ifrån.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

70 tums TVn hade verkligen varit rolig att äga. Vilken enorm TV alltså Dock kan jag tänka mig att bilden är väldigt pixlig om man inte sitter en bra bit ifrån.

Är säkert inte heller världens bästa kvalitet heller. Jag hade nog nappat på det om det var en Panasonic Viera 70".

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finess:

Alltså off topic-inlägg i stil med de som postades i fyndtråden i natt och i morse gör mig så jävla förbannad, småkillar som använder tråden för att hoppa på och försöka knäcka varandra vilket leder till att alla trådens prenumeranter får e-post, i det här fallet mitt i natten, om helt meningslösa saker... Hur folk har så jävla svårt att förstå trådens funktion och regler är för mig fullständigt jävla ofattbart, tycker att de som postar inlägg av den typen borde bannas en vecka eller så, så att de verkligen FATTAR budskapet. SweClockers har blivit så fruktansvärt trashigt på senare dagar, och när skiten börjar infektera den enda tråd jag fortfarande orkar följa rinner fan min bägare över. Moderatorer: dags att börja styra upp forumet med lite hårdare tag kanske?

Tycker man har rätt att svara vilken tid man vill, har man mail-funktionen aktiverad får man leva med det. I övrigt håller jag med dig.

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Är säkert inte heller världens bästa kvalitet heller. Jag hade nog nappat på det om det var en Panasonic Viera 70".

Tvärtom faktiskt så har jag hört väldigt mycket gott om Aquos serien, ska vara bland de bästa.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Moderator
Skrivet av Dark_Widget:

http://cdon.se/hemelektronik/zte_blade_ii_black-21030930

30% Rea utan abonnemang!
Köpte mej själv en häromdagen som kom idag!

Denna telefon verkar inte ha fått direkt lysande kritik, har vi några åsikter från någon här som använt den?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jerseph:

Tycker man har rätt att svara vilken tid man vill, har man mail-funktionen aktiverad får man leva med det. I övrigt håller jag med dig.

Självklart får man svara när man vill, men då får man se till att hålla sig till topic tycker jag. Ska jag bli väckt av ett mail ska det fan vara ett fynd och inget annat trams

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |

Permalänk
Medlem

Ja det bör vara ett FYND 2% i rabatt på ett grafik kort är fan inget jävla dagens fynd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bullyboy:

Ja det bör vara ett FYND 2% i rabatt på ett grafik kort är fan inget jävla dagens fynd.

Tycker oxå det, många postar "fynd" som knappt är billigt alls. Fynd räknas som minst 10-20% bort, minst. Borde finnas en regel för vad som är ett "fynd"

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Medlem

Citerar ursprungslinlägget i tråden:

Skrivet av rickard1989:

När man hittar ett erbjudande som man anser vara billigt och som avser datorkomponenter kan man väl skriva i denna tråd?

Regler
Ska vara lägsta pris.

Övrig information
Håll er till lägsta pris utan att involvera hur bra företagen är, hur hög frakten är, etc. Man kan ju som kund exempelvis använda sig av gratisfrakt som förmån och beställa fler produkter för att få det mer prisvärt. Tipsa givetvis inte om uppenbara "blufföretag", men i övrigt är det upp till läsaren att göra en bedömning

Enda kravet är att det ska vara billigast, personligen anser jag att det är tillräckligt bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Citerar ursprungslinlägget i tråden:

Enda kravet är att det ska vara billigast, personligen anser jag att det är tillräckligt bra.

Ska vi börja posta lägsta pris som dagens fynd gör det tråden helt värdelös enligt mig.
Då kan vi börja lista produkter direkt från prisjakt eller.
Den sajten finns redan och fyller sitt syfte.

Dagens FYND bör vara någonting som triggar ett impulsköp eller listar någonting utöver den "normala" prisbilden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bullyboy:

Ska vi börja posta lägsta pris som dagens fynd gör det tråden helt värdelös enligt mig.
Då kan vi börja lista produkter direkt från prisjakt eller.
Den sajten finns redan och fyller sitt syfte.

Dagens FYND bör vara någonting som triggar ett impulsköp eller listar någonting utöver den "normala" prisbilden.

Det bör självklart också vara nedsatt pris, men tror nog att det också kan finnas dem som också är intresserade även om det enbart rör sig om 2% prissänkning på en vara. Men var ska man annars dra gränsen? En vara som sällan blir prissänkt kan vara intressant att köpa även om det är 1% - 5% rabatt, samtidigt som det kan vara mindre intressant att köpa en vara med 5%, om den nyligen varit prissänkt med 10%. Men med det sagt, även om en vara är sänkt med åtskilliga procent... behöver det inte ens betyda att den är billigast. Så hur ska gränsen definieras på vad som är ett fynd? Varan med 30% prissänkning kanske inte ens blir billigare jämfört med en konkurent med normalt sätt låga priser. Är det då verkligen ett fynd?

Permalänk
Hedersmedlem

Lite intressant svängning på opinionen, blev ganska hårt bashad när jag rensade tråden i början från inlägg som inte innehöll en fyndlänk.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Lite intressant svängning på opinionen, blev ganska hårt bashad när jag rensade tråden i början från inlägg som inte innehöll en fyndlänk.

Intressant också att denna tråd som är till för diskussioner av fynden i den andra tråden, mest handlar om trådarna i sig - vad som skrivs där och vad som borde skrivas där

Ärligt talat förstår jag inte folk som lämnar ett tips på ett "fynd" som inte ens är billigast. Vad är poängen? Vill man så gärna vara med och skriva i tråden, eller vad är grejen?

Jag ansluter mig till dem som anser att inlägg som inte uppfyller trådens krav bör resultera i raderat inlägg och en veckas avstängning.

Visa signatur

Låda: Fractal Design Define R3, Nätagg: Fractal Design Newton R3 600W, Moderkort: ASUS ROG Maximus IV Gene-Z, CPU: Intel 2700K @ 4,8GHz, RAM: 8GB Corsair Vengeance LP PC12800, GPU: GB 280X @ 990MHz, SSD: Sandisk Extreme 240GB, HDD: Seagate Barracuda 2TB, Vattenkylning: EK-D5 pump, XSPC RayStorm CPU, Zalman ZM-WB5 GPU, EK-CoolStream RAD XTC 140mm, Alphacool NexXxoS ST30 FC 120mm, Skärm: Dell U2311H

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av thompo:

Intressant också att denna tråd som är till för diskussioner av fynden i den andra tråden, mest handlar om trådarna i sig - vad som skrivs där och vad som borde skrivas där

Ärligt talat förstår jag inte folk som lämnar ett tips på ett "fynd" som inte ens är billigast. Vad är poängen? Vill man så gärna vara med och skriva i tråden, eller vad är grejen?

Jag ansluter mig till dem som anser att inlägg som inte uppfyller trådens krav bör resultera i raderat inlägg och en veckas avstängning.

Ja, intressant i den bemärkelsen att det leder till att en riktigt vettig tråd kan klara sig med mindre uppmärksamhet från moderatorer hoppas jag

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.