Verktyg Visningsval
2013-06-24, 00:02   #1

Lukas0120

Medlem

Registrerad: jan 2013

Kommer detta att fungera?

Hej igen, Vill börja med att be om ursäkt för min korspostning. Ska icke hända igen, hade bara lite bråttom med att få svar då jag inte gillar att vänta.

Då så har lyckats få ihop detta som är en liten blandning av alla de paket jag fått hjälp med http://www.inet.se/kundvagn/visa/3508978/2013-06-23
Kommer alla dessa delar att fungera tillsammans? Och funkar chassit till delarna?

Är det overkill med en dator för 13500 och med en 780 OC windforce? Min pappa ska betala hälften så vill ju inte att det ska bli för mycket
Eller är det värt att ta OC windforce istället för den vanliga modellen?

Jag ska använda datorn till att spela BF3, Farcry 3 Crysis 3. Och Bf4 när det släpps så vill gärna kunna maxa dessa spel

Kommer denna datorn att hålla länge?

P.S Behöver ej större hårddisk

Tack på förhand
Lukas0120 är inte uppkopplad
2013-06-24, 00:12   #2

thli72

Hjälpsam

thli72s avatar

Plats: Varberg

Registrerad: apr 2008

Många trådar o jag har nog svarat dig i alla

Ja detta kommer funka kanon o spelen kommer flyta bra med det grafikkortet, windforce är en bra kylare

Allt kommer o passa i chassit. . .o även om du sa det kan man ju påpeka att du får en 1Tb disk runt samma pengar...

Ja 780 är dyrt men det är också bra. . .som i det flesta fall får man vad man betalar för 770 är billigare o lite sämre Titan dyrare o lite bättre..

Lycka till o ge inte pappa en chock när han ser priset
thli72 är inte uppkopplad
2013-06-24, 00:20   #3

Lukas0120

Medlem

Registrerad: jan 2013

Citat:
Ursprungligen inskrivet av thli72 Visa inlägg
Många trådar o jag har nog svarat dig i alla

Ja detta kommer funka kanon o spelen kommer flyta bra med det grafikkortet, windforce är en bra kylare

Allt kommer o passa i chassit. . .o även om du sa det kan man ju påpeka att du får en 1Tb disk runt samma pengar...

Ja 780 är dyrt men det är också bra. . .som i det flesta fall får man vad man betalar för 770 är billigare o lite sämre Titan dyrare o lite bättre..

Lycka till o ge inte pappa en chock när han ser priset
Tack så hemsk mycket för alla dina svar
Lukas0120 är inte uppkopplad
2013-06-24, 00:28   #4

thli72

Hjälpsam

thli72s avatar

Plats: Varberg

Registrerad: apr 2008

Lugnt, bara rätt troligt att nån moderator kommer skälla på dig lite dom brukar inte gilla massa trådar om samma sak
thli72 är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb