Permalänk

Tips på serier?

Hej! Jag vet att detta inte är rätt forum för att fråga och ifall att forum moderatorerna är någorlunda aktiva kommer tråden låsas inom en timme.

Vilka serier rekommenderar ni att man ska titta på?

Jag har sett:

  • Chuck

  • Hawaii Five-O

  • Crisis

  • The Big Bang Theory

  • How I Met Your Mother

  • 2½ Men

  • 24

  • Nikita

  • Burn Notice

  • Family Guy

  • NCIS

  • The Mentalist

  • Person of Interest

  • Buffy the Vampyre Slayer

  • Scrubs

  • Cops

  • Breakout Kings

  • Prison Break

  • Rush

  • Lost

  • Psych

  • Revolution

  • Suits

  • The Walking Dead

  • White Collar

  • Battlestar Galactica

  • Modern Family

  • The Glades

  • Lie To Me

Jag vet att jag mixade genrena lite där men förhoppningsvis hängde ni med. Poängen är att jag har tittat på väldigt många serier och det är svårt att hitta nya. Jag har hört bra om serier som Breaking Bad, Game of Thrones, Orange is the New Black osv men de har aldrig riktigt verkat vara för mig när jag har hört vad de handlade om.

Jag skulle uppskatta om någon kunde inflika med en personlig favorit som inte finns på min lista. Som sagt så kommer tråden troligen låsas inom en timme men tills dess hoppas jag på några bra förslag. Om någon också kunde tipsa om vilket forum man faktiskt kan ställa sådana här frågor på skulle det vara bra!

Permalänk
Hjälpsam

"minhembio forum" under "tv-program" känns som ett bra ställe.

Kul fråga annars men extremt fel forums del.

Permalänk
Medlem

Firefly, Jericho, True Detective, Dexter, Boardwalk Empire, Band of Brothers

Visa signatur

Chassi: Lian Li Lancool 3 GPU: XFX 6950 XT Merc 319 MB: Asus X670E-F CPU: AMD 7800X3D CPU-kylare: EK Nucleus CR360 ARGB RAM: G.Skill 64GB (2x32) 6000MT/s CL30 PSU: Cooler Master v1000 Storage: Samsung 840 EVO SSD 250GB, Samsung 750 EVO 500GB, SN850X 2TB, Crucial P5 Plus 2TB.
Kringutrustning: DT 1990 + Modmic Wireless + JDS Labs Atom & Sennheiser GSX 1000, Corsair K70, Logitech Pro X Superlight, Asus MG279Q

Permalänk
Rekordmedlem

Crossbones, 24, Blacklist, Americans, Following

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Arkiv X, La femme Nikita ,såvida det inte var den gamla serien du syftade för det är den jag syftar på, twin peaks, Hemlock Grove.

Visa signatur

[Tiger MP. 2xAMD Athlon MP 1.4GHz , 2x512MB ddr, ?350w PSU, 80GB HDD, Geforce4 ti 4600]
[i7 950, ASUS p6t, xfx 650w, 30GB SSD a-data, 3x2GB corsair xms3, 8800GT, ][i7 920, 3x4GB Vengeance, gtx 260] [i5 3570k, MSI twin frozr PE GTX 570, Corsair 4x2GB xms3]
[3930k, GA-X79-UD3, EVGA GTX 780SC ACX, Corsair Force 3 120GB, XFX 850w, Corsair Air 540, Corsair h100i, Corsair 4x4GB Vengeance]

Permalänk
Medlem

Turn, Black Sails & Gomorrah (italiensk serie på HBON)

Permalänk
Medlem

Breaking Bad är ett måste - likaså The It Crowd, The Office (UK) och Spaced.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Defiance
The Last Ship
Unforgettable
The Listener
The Night Shift
Black Box
The Strain
Doctor Who (2005)

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Att medvetet bryta mot forumreglerna är ganska enkelt inte ok.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...