Permalänk

Tråden om att hitta tjejer

Tja.

I denna tråden kan du ställa alla dina frågor om hur man skaffar sig en tjej vad man ska hitta på ibörjan och vad som gäller.
Även frågor som rör brustna förhållanden osv diskuteras här.. ja allt möjligt om kärlek dvs.

Vi ses i tråden. Lycka till!

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Behandla dem som skit, det är det dom gillar.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Detta är ett enormt brett område och det är något otroligt så mycket fel vissa killar gör. Orkar inte ge guide-lines dock, men kommer rätta dem som gör grova fel.

Visa signatur

qw q b

Permalänk

nummer ett bör väl vara att dra fram slem helge haha
men några halvsäkra kort måste väl finnas? finns ju av 100 människorså är ju 51 killar så 3% får bli munkar och resten bögar men iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Är det verkligen de som är singlar som ska svara i tråden? Är det inte bättre om vi som hittat en bättre hälft delar med oss av knepen?

Visa signatur

R7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Stå och se allmänt snygg i baren brukar funka bra (fast kanske inte blir så seriöst "vara ihop" ragg då).
Annars är ju detta ett forum för "dator nördar" så nät dejting är väll ett bra alternativ och funkar bra, tipps är väll att använda sig av en mer seriös site (typ match.se och inte lunarstorm te.x )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fsvo
Läs The Game av Neil Strauss...

För tillfälliga tjejer funkar nog detta och Loadeds råd alldeles utmärkt.

För andra tillfällen, tag initiativ (mycket viktigt), var allmänt trevlig och flörtig så ska det nog gå vägen.

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk
Medlem

1. Tyvärr är systemet uppbyggt så komplext att för att bli attraktiv måste du vara attraktiv. Där spelar många saker in, bla:
1.1. Ha självförtroende. Mycket viktigt! Visa att du inte är en toffel och inte tar vilken skit som helst. Är du attraktiv kan du dissa en som är fel för dig och få någon annna istället.
1.2. Umgås med dina tjejkompisar. De ser dig inte som pojkvänsmaterial men utomstående kan myckt väl göra det när du har så många tjejer omkring dig.
1.3. Våga ta fysisk kontakt. Visa att du är van (eller som om du vore van) att umgås med tjejer. Lägg en arm om dem eller dylikt när tillfälle finns. Gör större skillnad än du tror!
1.4. Var inte needy. Du ska inte vara desperat, en så attraktiv kille som du behöver inte vara utan umgänge for long. Var inte påstridig, men samtidigt absolut inte otrevlig!
1.5....
2. Var trevlig och allmänbildad. Att vara trevlig behöver inte vara så svårt:
2.1. Skämta lätt med folk, inte bara de flickor du är intresserad av utan även med dina kompisar, dörrvakten på krogen, bartendern, you name it... Det uppmärksammas kan jag lova.
2.2. Visa dig som allmänbildad och intelligent. Även om du inte är en MVG-elev egentligen är det inte svårt att visa sig intelligent. Du kan säkert mer är medelsvensson inom något ämne, visa det! Men utan att vara besserwisser.
2.3. Var inte uppenbart otrevlig. Att behandla tjejer som skit (som rekommenderats tidigare i tråden) fungerar bara på fulla (eller uppenbart ointelligenta) tjejer, och ger sällan mer än ONSs. Skulle det fungera är det antagligen inte den typen av tjej du vill ha ändå.
2.4. Var välklädd och artig.
2.5....
3. Tänk på att tjejer ser mycket mer till beteendet, umgänget och uppträdandet än vi killar som mestadels kollar på utseendet. Naturligtvis ska du försöka hålla en bra kroppsform, träna och ätar rätt och dyl men man kan komma oväntat långt utan ett perfekt utseende jag vet killar som har haft kraftiga överbett, konstiga näsformer, udda frisyrer mm som ändå har varit flickornas no1. Låt inte ditt utseende hämma dig.

Lite av grunderna till att förstå hur det motsatta könet fungerar, att omsätta det perfekt i praktiken är en annan femma. Jag har nu visserligen inte haft ett stadigt förhållande på nära tre år, men jag har inga problem att träffa tjejer. Dock vore det att ljuga att säga att jag är en tvättäkta tjejtjusare, och jag lever inte alltid som jag lär. Somliga har med sig det från födseln eller uppväxten, medan somliga får lära sig det efterhand. Som tur är går det att förbättra sin förmåga. Kommentera/kritisera gärna mina ståndpunkter jag är mycket långt ifrån fullärd inom ämnet också.

Mvh

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Medlem

Har du inte förmågan att på egen hand fixa tjejer förtjänar du inga tjejer, enkel matte

Permalänk

Först skall man ha bra social status, detta är väldigt viktigt. Sedan skadar inte materiell egendom, bilar, båtar, schysst lägenhet etc gillar dem.
Utseende som sagt, det handlar om att klä sig ordentligt samt hålla kroppen i trim.
Behandla dem som skit som Loaded sa kan fungera, men behandla rivaler som skit är ännu bättre.
Intelligens och utbildning gör ingen nytta vad jag har sett, fast har man ett schysst jobb som kan ge schysst materiell egendom så..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
Är det verkligen de som är singlar som ska svara i tråden? Är det inte bättre om vi som hittat en bättre hälft delar med oss av knepen?

Jo, men vi har väldigt bra erfarenhet av vad man inte skall göra. Själv är jag 29år och knappt har pratat med en tjej på 10år, slå det den som kan. (helt ärligt)
Mitt problem är att min sociala status ligger i botten, nå inget som hindrar mig att beskåda hur de andra gör.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Re: hitta tjejer - tråden

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
tja.

Eftersom många på forumet verkar vara singlar och så är man det själv iaf för tillfället.
Så tnkte jag att jag gör en tråd där alla kan snacka om hur o var man lättast raggar upp en brud.

Kanske även något man absolut inte alls ska nämna eller så kan ju vara bra o ta med isf

Ut på krogen med dig.

Vet inte hur gammel du är, men det blir lättare när man kommer över 30-strecket.
Kvinnorna är lättare att komma till tals med och det många har tagit sig ur ett längre förhållande och söker nya bekantskaper.

Strular med 2 ex numera, fortfarande vänner och dom är ung som mina bästa vänner med skillnaden att vi gör lite andra saker, dock är jag på krogen 2-4 ggr i månaden,, ibland mer (sommar) ibland mindre.

Jagar inte mus alltid, ibland bara för att ha kul, men tror att de ggr jag jagat och inte fått napp, kan räknas på ena handens fingrar och jag är 46 år numera.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

En sak som defenetivt INTE fungerar är att aktivt söka ligg, flickvän. Om man inte begåvats med brad pitt fejs.

Vara sig själv är nog det bästa alternativet om man inte råkar ha personlighet som moe i simpsons. Bara ta det lugn o sköta sina egna business brukar funka väldigt bra. Börjar nån snacka så är det bara att köra lite allmänt snack tillbaka i början och vara trevlig och lite smått skämtsam, men inte överdrivet flirtig, bättre att låta intresset väckas hos dem. Man ska inte ge tjejen för mycket creds, ok lite grovhugget men känner de att vafan vill han inte knulla mig, så måste de ragga på dig för att bevisa för sig själva att det inte är något fel på dem. Och se försjutton till att tänka långsiktigt, att vara trevlig mot tjejerna man möter i tjänsten, skola, arbete eller dyl kan bli riktigt trevliga bekantskaper när man sedan springer på dem på fest, krog osv. Anars är ju tålamod en dygd då flickvänner har en förmåga att dyka upp när man som allra minst anar det.

Att ragga tjejkompisar kan också vara en bra framtidsförsäkring

Permalänk
Avstängd

Själv har jag en annan problem, hur fan blir jag av med kärringen?

Har en son på 2år tillsammans, sonen behåller jag gärna men.. ja, tanten

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Själv har jag en annan problem, hur fan blir jag av med kärringen?

Har en son på 2år tillsammans, sonen behåller jag gärna men.. ja, tanten

Bara en galen idé, men vad sägs om att snacka om det med henne?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Själv har jag en annan problem, hur fan blir jag av med kärringen?

Har en son på 2år tillsammans, sonen behåller jag gärna men.. ja, tanten

Säg att du ska gå och köpa cigg

Visa signatur

rragon

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Själv har jag en annan problem, hur fan blir jag av med kärringen?

Har en son på 2år tillsammans, sonen behåller jag gärna men.. ja, tanten

Dra dig ur innan er son fattar vad ni säger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Dra dig ur innan er son fattar vad ni säger.

Mycket bättre att han växer upp i 2 olika hem än att ni väntar tills han är gammal nog att komma ihåg det när han blir äldre.. Nästan ingen jag känner minns saker före de var 5 år.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Själv har jag en annan problem, hur fan blir jag av med kärringen?

Har en son på 2år tillsammans, sonen behåller jag gärna men.. ja, tanten

Women:
Can´t live with them,can´t kill them...

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [Thermaltake Toughpower 1200W ] 💾Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 500GB] [Lexar NM700 M.2 NVMe SSD 4Tb] [Kingston NV2 M.2 NVMe SSD 4Tb ] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [15 TB WD NAS RED 7200rpm Lagringsdiskar] 🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] 🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber] [Windows 11 Pro SWE]

Permalänk

fan, ´porren har ju börjat på tv 1000 fast den kanalen saknas.. men iaf:P

såg väl ragga lite på stan vet ja

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Var otrevlig, sen snäll, sen otrevlig igen, förolämpa dem, hör inte av dig på ett tag, ragga lite, var otrevlig igen, fråga om ni ska fika, var snäll, var otrevlig, förolämpa henne.

I den ordningen. De gillar sånt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"när pappa betalar får man ligga snyggt"

Var er själva.. funkar för det mesta, funkar inte det så är det ju knappast något att ha iaf?

Hur man skaffar en tjej som man klarar av att leva med resten av livet, undviker jag dock att svara på.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

det stora problemet för mig och även kanske för många andra är att det finns inte så många tjejkompisar att gå ut och fika med i min omgivning. Jag går en it linje på min skola och det finns bara två tjejer i min klass och då är jag lyckligt lottad då det finns mycket få brudar i den skolan jag går i.

Jag kan inte tänka mig någon annat ställe att hitta några brudar, jag tycker inte om iden att gå ut på stan och fråga närmsta brud om hon vill hänga med på fika.
Så hur kommer man i kontakt bland tjejer till och börja med.

Jag själv har inte fritiden att gå med någon rid klubb eller liknande där det förmodligen finns en massa med brudar.

Vart ska man börja?

Visa signatur

8D

Permalänk

Likadant här som för crash_M faktiskt. Går också på en IT-skola med 4 tjejer i klassen och dom är antingen helt ointressanta eller upptagna (what a shocker when there's 30 guys around). Det går ju inte att gå upp till en random tjej på stan och bara säga "Hej! Vill du ta en fika med mig?". Eller går det? Njae. Känns fel.

Visst det går ju att gå på fester och allt det, men här omkring är i alla fall alla fester väldigt fjortisbefolkade så det är inte så lockande heller. Var i h-e finns alla vettiga tjejer egentligen?

Visa signatur

Workstation: Gigabyte P35-DS3 - Q8300 - Corsair TWINX 2x1 GB - XFX HD5770 - 1.7 TB || Laptop: Amilo Pro V3505 - Centrino Duo T2050 - 1 GB RAM - 80 GB
Server 1: Dimension 4700 - P4 2.8 GHz - 256 MB RAM - X300 - 280 GB || Server 2: ABIT I-G31 - E2200 - 2 GB RAM - 40 GB

Permalänk
Medlem

Seriöst så jävla svårt e det inte att få tag i en brud (eller one nighter) kan säga att jag varken är speciellt snygg eller rik, allt hänger på attituden. Stå på ragga på "andra sorteringen" om det verkligen kniper, dom är minst lika desperata som dig eller värre
Tjoff va fan kom ju hem singel ikväl vilket inte är dirket bra så... well kan ju alltid vara gött vakna bakis utan ågren att smita iväg från någons främandes lägenhet 7 på morgonen

Permalänk
Medlem

Var er själva.
Ragga inte på krogen om ni vill ha flickvän.
Ragga på hemmafester
Ragga på kompisars kompisar
Skaffa inte flickvän på nätet

Är några tips av en som firar 6 månader med tjejen imorgon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crash_M
det stora problemet för mig och även kanske för många andra är att det finns inte så många tjejkompisar att gå ut och fika med i min omgivning. Jag går en it linje på min skola och det finns bara två tjejer i min klass och då är jag lyckligt lottad då det finns mycket få brudar i den skolan jag går i.

Jag kan inte tänka mig någon annat ställe att hitta några brudar, jag tycker inte om iden att gå ut på stan och fråga närmsta brud om hon vill hänga med på fika.
Så hur kommer man i kontakt bland tjejer till och börja med.

Jag själv har inte fritiden att gå med någon rid klubb eller liknande där det förmodligen finns en massa med brudar.

Vart ska man börja?

Du går aldrig ut? Eller, som OLI sa, på hemmafester? Häng med kompisar när de umgås med vänner från andra kretsar än skolan.

Permalänk
Medlem

Ge intryck av att vara rik.
Behandla dem som om du inte är intresserad av dem.

Borde lösa saken

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser

Behandla dem som om du inte är intresserad av dem.

det där är fanimej det bästa/enklaste sättet enligt mej.
man skiter i dom och sköter sitt helt enkelt.
man ger dom ej den uppmärksamhet som dom kräver,man totalt iggnonerar dom och om dom kommer fram och pratar så bemöter man dom smed "pfft,jaha,det är väl inge speciellt med dej" attityden.
får dom uppmärksamheten och man börjar tok ragga på dom,då har dom vunnit och går då vidare till nästa "offer",då är man inge intressant längre.

det är va jag har fått erfarat iaf.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Ta inte dig själv på största allvar. Tjejer fullkomligt älskar killar med glimten i ögat som får dem att skratta. Nu menar jag inte att du hela tiden skall skoja med dem och få dem att brista ut i gapskratt. Men med en humoristisk blick på livet så har du kommit en bra bit påvägen.

Besitter du social kompetens så är det ett värdefullt plus. Tjejer vill visa upp sin pojke (lika mycket som vi vill visa upp våran tjej), och vet du hur du för dig på ett korrekt sätt har du mycket vunnet

Men varje brud har ju sina speciella preferenser, och det är omöjligt att vara alla till lags, så därför är det inte DITT fel om en tjej kanske inte gillar dig. Vi människor tycker bara olika

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Du går aldrig ut? Eller, som OLI sa, på hemmafester? Häng med kompisar när de umgås med vänner från andra kretsar än skolan.

Jag går ut fast inte så ofta som jag kanske borde.

Det där med internet dating har jag aldrig gillat sen så finns det ingen sån för dom runt 16-17 år

Visa signatur

8D