Citat:
Ursprungligen inskrivet av Loxus
apspektakel, är du på riktigt? -.-
Det jag skrev om mig själv var skrivit med en gnutta sarkasm, dock i det stora hela så menar jag det.
Vissa i den här tråden verkar tro att tjejer är totalt oförmögna att göra något ont, en tjej skulle aldrig vara otrogen, en tjej skulle aldrig utnyttja en kille.
Skitsnack, det är allt jag har att säga om det.
It takes two to tango som man säger i Amerikatt. Visst fan har jag gjort lite fula saker i mina dagar men jag har minst lika många, om inte fler, historier om tjejer som har gjort lika fula saker och värre.
Tjejer är ungefär så långt från oskyldiga som de bara kan bli.
Jag är ensam kille på mitt jobb (nästan iaf) så det blir ändå som att jag inte är där och tjejerna (20-års åldern) pratar som vanligt med varandra... oh herregud, det jävligaste, grövsta grabbsnacket kommer inte ens i närheten av vad de pratar om.
Men vem har man att skylla den här skeva kvinnosynen på?
Ja det är inte så svårt att hitta boven i dramat. Jag kan bara anta att ni är i min ålder och gick i skolan under 90-talet / tidiga 2000-talet och fick således lida genom samma feministdravel om hur ondskefulla män är och hur goda och fina kvinnor är i skolan.
Nej det är dags för många av er att vakna upp, en riktigt jävla hemsk flickvän hade gjort er gott, en som är otrogen, lögnaktig och rent av jävlig. Då hade ni kanske lärt er ett och annat samt insett att kvinnor är precis lika jävliga som män.