Citat:
Ursprungligen inskrivet av mangemani
hmm,blev en del tårar när hon nu åkte hem.
inte bara för hon tyckte det var tufft att säga hej då,utan även för att hon var osäker på om det kunde hålla.
för att göra en lång historia kort,mitt jobb ska säga upp en massa folk,jag låg då illa till,jag får besked den 15:e om jag får fortsätta,eftersom det var 3 månaders uppsägnings tid på lgnh så fick jag lov att säga upp den och flytta hem till föräldrarna temporärt.
eftersom jag ej har fått i ordning på mina saker så såg hon det osm nått negativt,hon är en sån som tror att hemmet som man bor i avspeglar ens personlighet och eftersom jag nu hade oordning,så trodde då hon att jag var en kille med oordning i livet.
men efter många tårar så kom vi fram till att vi skulle ge det tid.
men jag själv vet inte nu,det kommer ju dröjja ett tag innan jag nu får en ny lägenhet och hinner få i ordning på allt igen och får hon då se att det fortfarande är oordning,ja,jag vet inte.
det känns osäkert...hon åkte hem för typ 15 min sen och jag är livrädd nu att mobilen ska plinga till och man får ett sms där det står "det funkar inte" eller nått
Du ska vara glad om du får ett sånt sms. Jag är ledsen att säga det, men de verkar inte vara en bra tjej, enligt din beskrivning

En bra tjej bryr sig inte om du har jobb, lägenhet, bil osv utan ser det som en bonus. Det är bättre att få ett sånt sms än att hon drar ut på det
Får jag fråga varför du berättade det för henne? Det va ju ändå första gången ni träffades. Jag skulle inte berätta sånt förrän jag träffat människan minst 10 gånger. En tjej är inte intresserad av att höra på ens problem. Du kanske prata för mycket (less is more) och lyssna för lite? Ställ frågor om hennes liv istället.
Jag vet att jag ger dig mycket kritik, men det är konstruktiv kritik
Citat:
Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
minibite3: Snackat en del men som sagt känns det grymt posetivt ibland och ibland rätt dött. men vilket som så är det väl alltid skoj att träffa folk gärna i närligande städer är ju inte helt fel så
Sen så är det vääääldigt lätt att missuppfatta saker över internet. Speciellt om man bor på olika ställen, och även om åldern skiljer sig mycket

. Dessutom skiljer sig personligheten ibland väldigt mycket IRL och på internet.
En tjej jag träffar på krogen ibland är jättetråkig i verkligheten, men på msn är hon flörtig, rolig och spontan

. Två av mina kompisar har "dejtat" henne, och dem säger att hon verkligen är hur tråkig som helst och bara snackar om sina hundar hela tiden. Men visst är hon fräsch

Hade hon frågat mig om jag ville träffas så hade jag tackat nej. Vissa människor är bäst att bara ha som msnkompisar.
Men jag tycker definitivt du ska träffa henne och beté dig precis som vanligt. Låtsas som det är första gången ni pratar och att du träffar en ny människa. Se ifall hon är en rolig tjej. Är hon inte något att ha så är det bara att åka tillbaka igen

. Man får satsa lite för att vinna