Produkter kopplade till tråden
Produkt (38 st) Bästa pris Betyg
American Pie - Reunion (DVD-filmer) 79:- 4
American Pie Box 1-7 (DVD-filmer) 393:- 10
Bel Ami (DVD-filmer) 99:-
Chobits Collection (DVD-filmer) 394:-
Den Där Mary - 2-Disc Special... 48:- 8.2
Dude, Where's My Car? (DVD-filmer) 43:- 6.89
Focus Trading Naturescope 20-6... 2790:-
I Jungfruns Tecken (DVD-filmer) 84:- 2.5
I Lejonets Tecken (DVD-filmer) 84:- 4
I Skorpionens Tecken (DVD-filmer) 84:- 5
I Skyttens Tecken (DVD-filmer) 84:- 5
I Tvillingarnas Tecken (DVD-filmer) 84:- 3.5
Leisure Suit Larry Collection (PC-spel) 63:-
Leisure Suit Larry: Box Office... 19:-
Leisure Suit Larry: Magna Cum...
Love Hina - Box (DVD-filmer) 139:- 9
Maglite Mini 2-Cell AA (Ficklampor) 129:-
Maglite Solitaire Single-Cell AAA 59:- 10
Mazurka Collection (DVD-filmer) 6
Night Optics D-300M-2MS 1x Gen...
Philips MCM395 (Stereoanläggningar) 8.75
Pioneer X-HM50 (Stereoanläggningar) 3475:-
RFSU Easy Shavin 200ml (Rakkräm och raklödder) 48:-
Road Trip (DVD-filmer) 48:- 7.52
Skandalskolan (DVD-filmer) 99:-
Star Trek: Deep Space Nine - C... 799:-
Star Trek: Enterprise - Comple... 799:-
Star Trek: The Next Generation... 849:-
Star Trek: The Original Series... 579:-
Star Trek: Voyager - Complete Box 873:- 9.5
Star Wars - Original Trilogy (Blu-ray-filmer) 279:- 8.67
Sweex Nightvision Chatcam (Webbkameror) 2
Tantra sex - en guide till bät... 79:-
The 40 Year Old Virgin (Nedladdningsbar köpfilm)
The Big Bang Theory - Säsong 1-4 299:- 9
The Heartbreak Kid (DVD-filmer) 10:- 7
The Joy of Erotic Massage (Nedladdningsbar köpfilm)
Van Wilder 2 - Rise of Taj (DVD-filmer) 29:- 6

Verktyg Visningsval
2008-03-29, 23:27   #1051

thunderinternet

Medlem

thunderinternets avatar

Plats: Bibelbältet

Registrerad: mar 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
Fullmoon, precis som oss killar så är tjejer olika. Vad en tjej gillar för pojkar varierar helt från person till person. Men generellt sett så är väl den innersta biologiska drivkraften att hitta ett lämplig far till hennes barn, precis som din innersta drivkraft är att hitta en lämplig mor till dina. Sen har vi människor en myriard spel och ritualer ovanpå det.

Men i alla fall du är ändå rätt ung. Och du verkar vara en cool kille. Ok nu känner jag dig inte irl men förr eller senare lär du hitta nån du passar ihop med, du verkar ju inte vara nån total mupp menar jag. Missförstå mig rätt nu! Det kan ta sin tid att hitta nån värd att lägga ner energi på. Kan tyvärr inte ge några nyttiga tips efterom jag som jag sagt tidigare misslyckats fatalt hittills. Eller i mitt fall så skulle det kanske hjälpa att sluta upp med att vara livrädd för att ta kontakt med folk. Men det verkar ju inte vara ditt problem i alla fall.

Annars så vettefan ... hade tänkt ut en massa smart att skriva men som brukligt tappar jag tanketråden helt och sitter nu och funderar på bilar i stället. Tankspridd är väl nåt man kan säga om mig kanske...

Men jag har ett hett tips i alla fall; dumpa volvon!

Japp, ska dumpa min vovve i sommar nämligen. Inte för att jag umgås ett skit med raggare eller folk som har volvobilar eller brinner så dirext för just volvu utan det blev bara så att en 740 fick det bli som första bil.. har funderat på en liten sportigare 2 sistigbil elelr en pegga Är du intresserad förresten av volvon

Jo, jag vet tjejer är olika och innan den mognat till sig så brukar de inte ens veta vad de vill ha och de brukar närma sig 25-30 innan de vet vad de vill ha och isf vill de ha en äldre kille redan där.
Visst det hela handlar ju igentligen bara om att 'skaffa sig ett liv' och sedan dö och förhoppningsvis föra arvet vidare. så är det ju i alla djurs natur att göra. Bara det att vi är mer fixerade att leka runt och göra en massa annat onödigt skit istället för att försäkra vår fortsatta överlevnad.

Mjo ung kanske man är snart 19½ och inte varit på pubben en enda gång det är en liten bedrift i sig själv. Jag har väl som alla andra personer mitt lila egna sätt att vara på liksom även du har. Antagligen är det väl att folk inte förstår sig på mig eller så är det väl jag som inte helt enkelt ska träffa folk
tror nog att man blir lite knasig efter ett tag att inte umgås med folk på fritiden utan får alltid hitta på mindre roligare saker själv. Som vilken jävlna normar personer går ut i garaget och byter alla lampor på farsans bil och börjarpolera den i brist på något roligare att göra för stunden

Känns alltid som man ska bidra med något bra i varjeinlägg men det mesta blir bara tosigt.

Eller nej jag ska inte skvia vad som hände på stan nyss.
2008-03-30, 03:04   #1052

plope

Medlem

plopes avatar

Registrerad: maj 2005

ja, klart de löser sig för fullmon :-) verkar va en glad hyvens kille :-)

själv har jag nyss kommit hem från fest(någon snodde dricka av mig) och är väll lite halvlullig och lite sne...

märkte just att tjejen jag tyckte om inte är något att ha. min hjärna har alltid tyckt att hon är för lösaktig, men hjärtat förlåter för mkt, kanske vill jag alltid se för mkt gott hos folk, men men.. idag fick det vara nog, att man kan beté sig sådär. nä, hua. Men en vacker dag händer det säkert. det tror jag för alla! :-)

och det där med 51% killar 49% tjejer, så får man ju tänka på att det finns många hoomosexuella också, så jag tror nog det finns någon för alla här på jorden,

sen vet jag att jag letar efter folk som e mognare än deras ålder, jag vill inte ha något ONS eller liknande, jag vill inte har något oseriöst, jag vill ha någon jag litar på, någon jag älskar, någon jag kan tillbringa resten av livet med. visst de kanske låter långsökt, men det e så jag känner :-)

Fullmoon: Krogen e ingen hit :-) är nog lika gammal som dig, snart 19½, tog min första fylla på nyår detta året. träffar inte heller folk där, utan enda gångerna jag har träffat folk är genom kompisar, vilket jag inte har för gott om. men men :-) och typiskt nog, dom man kommer riktigt nära och kan prata om allt bor antingen långt bort eller e helt utanför kartan, så att säga ^^
sitter ofta själv på kvällarna och dagarna när man e ledig, men men, en vacker dag :-) det är bara och vara possitiv :-)

Nä nu ska jag sova Godnatt!! :-) hoppas ni har det bäst! ska jobba om 3 timmar, (HATA SOMMARTID?! fick reda på det när jag börjat dricka...) men men.

Godnatt!
plope är inte uppkopplad
2008-03-30, 03:06   #1053

Kidd

Medlem

Kidds avatar

Plats: Bålsta

Registrerad: jul 2002

Vad hände på stan nyss, Moonie?
Citat:
Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Mjo ung kanske man är snart 19½ och inte varit på pubben en enda gång det är en liten bedrift i sig själv.
Snart 23, vinner jag nått...? *gömmer sig för off topic* xD
Kidd är inte uppkopplad
2008-03-30, 04:49   #1054

Jaa_kola

Medlem

Jaa_kolas avatar

Plats: Norberg

Registrerad: aug 2006

fina tänder är extremt viktigt. och visa dem med ett skratt eller ett leende
2008-03-30, 09:03   #1055

Jacob H

Jacob Hugosson
Redaktör

Jacob Hs avatar

Plats: Sandviken

Registrerad: okt 2007

Själv var man 15 första gången ^^

Nej men krogen är inget ställe att hitta en partner.

Kontakt enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär.
Önskas svar i forumet citera mina inlägg. Finns även på Twitter.
Jacob H är inte uppkopplad
2008-03-30, 11:13   #1056

lord_dubbdäck

Medlem

lord_dubbdäcks avatar

Plats: Gävle

Registrerad: dec 2002

Snart 26 men jag HAR vart på krogen. Men aldrig i syfte att ragga eller nått sånt. Har blivit medsläpad ett par ggr plus att jag vart och kollat på ett par spelningar(Entombed och The kristet utseende ).
lord_dubbdäck är inte uppkopplad Folding
2008-03-30, 11:32   #1057

tcntad

Medlem

tcntads avatar

Plats: Rönninge

Registrerad: feb 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Haha. En tid sedan hade jag mycket brudar just från frankrike, träffade de via spelet track mania (första) konstigt nog, tror de gillade mina banor jag hade där som gick under något i stil med " no tracks" hade nästan alltid över 50 deltagare när serven var uppe ^^
De kanske ville något men iaf. fransyskor är inte spec bra på engelska som vi alla vet^^
Även så har man snackat med en del kineser och siamesier?

Ska man gå på statestiken så kanske vi 2 tillhör de 2% som antagligen får förbli singlar eller bli ihop med en av samma kön det ligger ju sig så förilla lagt att det finns 49% tjejer på jorden och 51% killar så ja suck.

Ja du, ska man se på kärleksfronten så vet jag att jag hade mycket tjejkompisar i låg ålder runt lekis och sånt men nu genom hela högstadiet och gymnasiet så är det inte många tjejer man snackat med som bor härrunt om kring iaf tror det går räkna på under 3 händer.

Vet inte redigt vad tjejer är ute efter.. typ dömmer enalltid på förhand eller så En sak jag märkt är att har man en ritad bild på en tjej som visningsbild så är alltid personen i andra änden mer chattglad. konstigt nog
hehe gillar statistik. inte^^

frankrike ? jotjena. de kan va bättre på engelska
fast trackmania är väl rätt kul iofs.

På nåt sätt känner jag igen det där med gymnasietiden. speciellt eftersom jag går nu 3de året själv. Hoppas avsluta skiten till maj..

hehe tja visningsbild kan va luriga. Själv har jag teamat från knightrider.

enough.. ska smälta mer av vad jag fick läsa igår
Mediafire Avast Anti-Theft Find your phone Guide: Integrera språkpaket till Windows 7 DVD'n (Skript: V5.2!) Guide: Hur man installerar Windows 7 Guide: Skapa en All In One DVD Guide: Skapa återställningspartition
tcntad är inte uppkopplad
2008-03-30, 12:22   #1058

glemmy

Medlem

glemmys avatar

Plats: göteborg

Registrerad: jun 2003

Nu har jag bestämt mig för att göra slut. (Se sid 23 eller nått i tråden).
Har varit ifrån varandra nästan 2 veckor nu (jag var bortrest) och jag har hunnit tänka en del, eller snarare känna efter.
Vara ihop är inget för mig just nu.

Hur tycker ni man ska lägga fram det på bästa sätt? Vi ska träffas om en timme ungefär, hon har ingen aning.
glemmy är inte uppkopplad
2008-03-30, 12:51   #1059

glemmy

Medlem

glemmys avatar

Aa jo, lägger väl korten på bordet och försöker inte snöra in det i någon skit.
Tack, kan behöva ett lycka till. Är rädd att jag fegar ur och drar ut på det ytterligare.
2008-03-30, 12:59   #1060

Clayter

Medlem

Plats: Vafalls?

Registrerad: sep 2003

Det må vara "den lätta vägen" för tillfället att fega ur, men det blir bara värre ju längre du drar på det. Lycka till.
Clayter är inte uppkopplad
2008-03-30, 13:17   #1061

Kidd

Medlem

Kidds avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av glemmy
Har varit ifrån varandra nästan 2 veckor nu (jag var bortrest) och jag har hunnit tänka en del, eller snarare känna efter.

Hur tycker ni man ska lägga fram det på bästa sätt? Vi ska träffas om en timme ungefär, hon har ingen aning.
Se bara till att du verkligen vet vad du gör... Inga små grejer du kommit fram till i hennes frånvaro :S Men jag förstår ju också att känslor ska ju inte dö ut bara för att man varit från varandra i 2 veckor. Men ja, hur kan du vara så säker på att vara ihop är inget för dig? Hände det nått under de här två veckorna, eller liksom... jag vet inte, varför känner du såhär?
Kidd är inte uppkopplad
2008-03-30, 13:33   #1062

thunderinternet

Medlem

thunderinternets avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av glemmy

Eftersom du varit bortrest så har hon förväntnignar på dig och jag tycker at du isf inte ska göra slut idag utna vänta någon dag för annars kommer din resa bli något i stil med ' han var borta och knullade någon annan'

Fast gör det med stil om du vill göra slut sisf
2008-03-30, 15:07   #1063

glemmy

Medlem

glemmys avatar

Vi har setts två gånger efter att jag kom hem. Dessutom skulle jag aldrig knulla någon annan samtidigt som jag är ihop med någon, vilket jag tror hon vet.
Det är slut nu iaf. Vi träffades och pratade nån timme. Verkar som att hon tog det bra. Jag gick rakt på sak. En sten har lyfts från mitt bröst.
2008-03-30, 16:01   #1064

donic1989

Medlem

donic1989s avatar

Plats: I en tunna!?

Registrerad: nov 2006

hahaha snygg tråd börjat läsa lite på första sidan ganska mkt o läsa. jag har la som de flest problem här. känner inte så många tjejer men ska föröska hänga med polarna till krogen nån gång så fort man har råd. + att man längtar till sommaren då det finns brudar också på vintern finns det inte många.

men jag fick höra ett tips i från min morbror han är ca 22 år. han sa till mig att man skulle tycka tvärtemot inte baar hålla med hela tiden det har faktiskt fungerat någorlunda. är kär i en tjej nu vilket är jobbigt för hon tycker inte lika dant. men hon har öppnat sig mer som person nu när jag träffat henne lite mer. dock går vi på olika skolor och sådant så det blir bara någon gång ibland oftast en gång i veckan. men vi snackar mkt på msn iaf tur det finns. när jag frågade varför typ hon inte var kär i mig var det mest åldern som hon fick för sig mest som att det inte skulle passa. men liksom jag är iofs 18 men jag ser ju ut som vilken annan 15-16 åring gör. obs hon e 15 fyller 16 i år.

något annat tips. ska försöka lägga armen runt om tillfälle ge ja jag äär nog mest en fegis som inte vågar mest kanske för att hon inte är intresserad men hon blir kanske det om jag lägger armen runt henne o sådant. trevlig det är jag alltid o hjälpsam. men tror inte jag får några tjejer mest för att min sociala kontakt är nerkörd i bottnen. men jag är injte en jättesocial person men samtidigt kan jag vara det ibland.

ska kanske sluta skriva innan det blir för långt.
2008-03-30, 18:59   #1065

thunderinternet

Medlem

thunderinternets avatar

Bra att du gjorde det på ett fint sätt då glemmy att ni hade pratat igenom det och träffats några gånger så inte du bara hade kommit hem från en semester eller vad det nu va och sagt efetr 5 min att du vill inte vara ihop längre.

donic1989:
ska du läsa allt så får du nog skolka från skolan eller liknande det viktigaste brukar ju alltid bara ligga 2-3 tillbaka i tråden såa tt ha läst alla sidor brukar inte ha så stor roll om man vet vad tråden handlar om som sagt.

tcntad:
hur svår smält är det igentligen? Var det något i stil med att titta på en vacker solnerdgång på en klippa vid solnerdgången? Samtidigt som en kille suger av dig och du njöt av det hela ända tills du tittade ner
2008-03-30, 21:37   #1066

MyRus

Medlem

MyRuss avatar

Nae det gick åt skogen det där

Iofs mitt fel men men.

Man ska inte skaffa flickvän om man inte riktigt vet vad man vill göra i livet
Intel Core i7 860, MSI P55-GD65, 1x Samsung 1tb, 1x samsung 250gb, 1x Intel x25-M 80gb SSD, XFX HD5850 black edition, 8gb Crucial DDR3 BallistiX 1333MHz CL7, Corsair HX750W, Fractal Design R2, Samsung SyncMaster 226BW, Windows 7 Ultimate x64
MyRus är inte uppkopplad
2008-03-30, 21:56   #1067

glemmy

Medlem

glemmys avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av MyRus
Nae det gick åt skogen det där

Iofs mitt fel men men.

Man ska inte skaffa flickvän om man inte riktigt vet vad man vill göra i livet
Varför sket det sig då?
2008-03-30, 22:13   #1068

MyRus

Medlem

MyRuss avatar

Som sagt

Skaffa inte en tjej om du inte vet vad du själv vill

Jag har planer på o flytta till lule eller något sånt och det är en bra bit så det spelar väll en viss roll också
Intel Core i7 860, MSI P55-GD65, 1x Samsung 1tb, 1x samsung 250gb, 1x Intel x25-M 80gb SSD, XFX HD5850 black edition, 8gb Crucial DDR3 BallistiX 1333MHz CL7, Corsair HX750W, Fractal Design R2, Samsung SyncMaster 226BW, Windows 7 Ultimate x64
MyRus är inte uppkopplad
2008-03-30, 22:27   #1069

Kidd

Medlem

Kidds avatar

Citat:
Som sagt

Skaffa inte en tjej om du inte vet vad du själv vill

Jag har planer på o flytta till lule eller något sånt och det är en bra bit så det spelar väll en viss roll också
Men var det bara avståndet...? Och vad menar du "inte vet vad du själv vill", inom vilket område? Vilken sorts partner man vill ha eller vad man ska göra i livet...? Vad hände egentligen? :S
Kidd är inte uppkopplad
2008-03-30, 22:32   #1070

MyRus

Medlem

MyRuss avatar

Nej altså vi bor i samma stad just nu.

Jag tycker verkligen om henne men jag vet bara inte vad jag vill göra i framtiden :/

Och jag litar inte på distansförhållande efter mitt senaste...
MyRus är inte uppkopplad
2008-03-30, 22:49   #1071

Kidd

Medlem

Kidds avatar

Men om du tycker om henne, varför ska du låta såna saker stå i vägen? Det är ju känslorna som är det absolut viktigaste, allt annat går att överkomma!

Och vad hände med det senaste distansförhållandet du hade egentligen...?
Kidd är inte uppkopplad
2008-03-30, 23:18   #1072

MyRus

Medlem

MyRuss avatar

Ja hon ljög om att hon vart våldtagen, efter hon flytta o fick nya vänner kunde hon inte säga framför dom att hon älska mig osv
MyRus är inte uppkopplad
2008-03-31, 00:18   #1073

Aijoj

Medlem

Aijojs avatar

Registrerad: okt 2001

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Kidd
allt annat går att överkomma!
Det är en fin tanke, men den är bara sann så länge man inte stött på tillräckligt svåra situationer.
Aijoj är inte uppkopplad
2008-03-31, 02:00   #1074

Kidd

Medlem

Kidds avatar

Citat:
Ja hon ljög om att hon vart våldtagen, efter hon flytta o fick nya vänner kunde hon inte säga framför dom att hon älska mig osv
Vilken tjej... ljuga inför dig, och säkerligen inför andra också. Undrar vad hon gjorde med andra där borta eftersom de inte fick veta vad hon "kände" för dig, egentligen...? >_>x Men snälla, dra oss inte alla över en kam. Alla är absolut inte som hon... tvärt om, så mycket hopp har jag kvar om mänskligheten att jag tror majoriteten absolut inte håller på sådär :S
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Aijoj
Det är en fin tanke, men den är bara sann så länge man inte stött på tillräckligt svåra situationer.
En person jag ser upp till oändligt mycket sa en gång "Om det är att vara naiv, så tänker jag vara naiv resten av livet". Folk ger upp så lätt idag, och jag förstår verkligen inte varför. Om man älskar varandra, hur kan man låta småsaker störa relationen och komma emellan? Vad kan vara ens jämförbart med hur man känner för den andra människan? Nä, verkligheten är det man gör den till... och i min verklighet finns det ingenting kärlek inte kan besegra, bara ingen av de två ger upp.
Kidd är inte uppkopplad
2008-03-31, 02:25   #1075

Daanjeell

Medlem

Plats: Skövde

Registrerad: jul 2007

Mitt kärleksliv kan förklaras med två ord "fattar inget"
Daanjeell är inte uppkopplad
2008-03-31, 03:37   #1076

Jacob H

Jacob Hugosson
Redaktör

Jacob Hs avatar

Plats: Sandviken

Registrerad: okt 2007

Citat:
En person jag ser upp till oändligt mycket sa en gång "Om det är att vara naiv, så tänker jag vara naiv resten av livet". Folk ger upp så lätt idag, och jag förstår verkligen inte varför. Om man älskar varandra, hur kan man låta småsaker störa relationen och komma emellan? Vad kan vara ens jämförbart med hur man känner för den andra människan? Nä, verkligheten är det man gör den till... och i min verklighet finns det ingenting kärlek inte kan besegra, bara ingen av de två ger upp.
Hollywood.

Kontakt enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär.
Önskas svar i forumet citera mina inlägg. Finns även på Twitter.
Jacob H är inte uppkopplad
2008-03-31, 04:07   #1077

Kidd

Medlem

Kidds avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Hollywood.
Heh, kalla det vad du vill. Jag har inte direkt alltid haft det så lätt med förhållanden eller så, men jag har aldrig givit upp så länge mina känslor fanns där. Och jag tänker inte börja ge upp nu heller... kärlek är det viktigaste som finns för mig, så jag behandlar det på det sättet jag tycker man borde hantera det som är det viktigaste också.

Sen kommer inte ens citatet från Hollywood fö ö
Kidd är inte uppkopplad
2008-03-31, 15:40   #1078

MyRus

Medlem

MyRuss avatar

Citat:
Vilken tjej... ljuga inför dig, och säkerligen inför andra också. Undrar vad hon gjorde med andra där borta eftersom de inte fick veta vad hon "kände" för dig, egentligen...? >_>x Men snälla, dra oss inte alla över en kam. Alla är absolut inte som hon... tvärt om, så mycket hopp har jag kvar om mänskligheten att jag tror majoriteten absolut inte håller på sådär :
Nej jag drar inte alla över samma kant. Denna tjej verkar absolut inte vara likadan men visst har jag svårt o lita på tjejer halvt som
MyRus är inte uppkopplad
2008-03-31, 15:45   #1079

Kidd

Medlem

Kidds avatar

Citat:
Nej jag drar inte alla över samma kant. Denna tjej verkar absolut inte vara likadan men visst har jag svårt o lita på tjejer halvt som
Men om du känner att hon inte är likadan... varför ska hon få sota för det som en annan tjej gjort?
Kidd är inte uppkopplad
2008-03-31, 17:05   #1080

MyRus

Medlem

MyRuss avatar

Hon kommer en sväng på fredag... Får se vad som händer :/
MyRus är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb