Japp, ska dumpa min vovve i sommar nämligen. Inte för att jag umgås ett skit med raggare eller folk som har volvobilar eller brinner så dirext för just volvu utan det blev bara så att en 740 fick det bli som första bil.. har funderat på en liten sportigare 2 sistigbil elelr en pegga

Är du intresserad förresten av volvon
Jo, jag vet tjejer är olika och innan den mognat till sig så brukar de inte ens veta vad de vill ha och de brukar närma sig 25-30 innan de vet vad de vill ha och isf vill de ha en äldre kille redan där.
Visst det hela handlar ju igentligen bara om att 'skaffa sig ett liv' och sedan dö och förhoppningsvis föra arvet vidare. så är det ju i alla djurs natur att göra. Bara det att vi är mer fixerade att leka runt och göra en massa annat onödigt skit istället för att försäkra vår fortsatta överlevnad.
Mjo ung kanske man är snart 19½ och inte varit på pubben en enda gång det är en liten bedrift i sig själv. Jag har väl som alla andra personer mitt lila egna sätt att vara på liksom även du har. Antagligen är det väl att folk inte förstår sig på mig eller så är det väl jag som inte helt enkelt ska träffa folk
tror nog att man blir lite knasig efter ett tag att inte umgås med folk på fritiden utan får alltid hitta på mindre roligare saker själv. Som vilken jävlna normar personer går ut i garaget och byter alla lampor på farsans bil och börjarpolera den i brist på något roligare att göra för stunden
Känns alltid som man ska bidra med något bra i varjeinlägg men det mesta blir bara tosigt.
Eller nej jag ska inte skvia vad som hände på stan nyss.