Verktyg Visningsval
2010-03-08, 22:00   #1171

Sennebring

Medlem

Sennebrings avatar

Plats: Borta

Registrerad: jan 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Sånt är surt men man får ligga ute med pengarna någon vecka och sen är 'de' tillbaka igen. kan vara jobbigt om man inte kan låna av föräldrar men tycker bankerna i många fall gör ett jävlans bra jobb!
Föräldrarna ligger självklart ute med de hundralappar som behövs men lite surt är det ändå och bankerna gör ett kanonjobb som ger en pengarna tillbaka
Nu är jag lite bitter för att jag inte spärrade kortet i fredags men misstänkte att brorsan gjort av med för mycket pengar och "lånat" mitt kort+bankdosa men inte alltid det är så bra Nu löser det sig förhoppningsvis och då är jag nöjd men vill gärna veta vem och hur det gick till.

Edit: Gick kalas hos banken,inga problem alls att få tillbaka pengarna och det skulle troligtvis dyka upp redan den här veckan så nu är jag glad
De kunde inte heller se hos vilken affär/företag pengarna dragits men det var gjort på Antiquea, ett land jag inte ens vet var det ligger men gissar på karibien

Senast redigerad av Sennebring 2010-03-09 klockan 20:41.
2010-03-10, 15:14   #1172

tcntad

Medlem

tcntads avatar

Plats: Rönninge

Registrerad: feb 2005

Lite småglad är jag

En jag känner får uppehållstillstånd och flyttar hit i sommar

Trodde migrationsverket skulle ta längre tid på sig och ifrågasätta allt men det gick rätt smidigt iaf.
Mediafire Avast Anti-Theft Find your phone Guide: Integrera språkpaket till Windows 7 DVD'n (Skript: V5.2!) Guide: Hur man installerar Windows 7 Guide: Skapa en All In One DVD Guide: Skapa återställningspartition
tcntad är inte uppkopplad
2010-03-10, 15:35   #1173

Evil_AnAnAs

Medlem

Evil_AnAnAss avatar

Plats: Göteborg!

Registrerad: sep 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av flashen
Galet! Riktigt imponerade AnAnAsEn :3
Nja, det som är imponerande är hur den skalade under flytande kväve och med mer späning. http://hwbot.org/community/submissio...352_7822.8_mhz

Fast det kanske jag skrev i PM? =/
Evil_AnAnAs är inte uppkopplad Överklockning
2010-03-11, 12:58   #1174

thunderinternet

Medlem

thunderinternets avatar

Plats: Bibelbältet

Registrerad: mar 2005

Blir galen på Manpowers registreringar.. suck känns ju fan som att man redan svarat på samma frågor tvåtusen gånger och sen vill de veta mer.. liksom bättre att man bara skriver ett brev till de jobb man söker...

ushh.
2010-03-11, 14:18   #1175

Hittebarnet

Medlem

Hittebarnets avatar

Plats: L

Registrerad: okt 2004

Någonting håller på att hända mellan mig och min flickvän som jag har varit tillsammans med i nästan tre år; igår fick jag ett sms där hon skrev att hon behöver lite tid för sig själv.
Självklart ska jag ge henne den tid hon behöver, och sen är det bara att hoppas på att hon hör av sig igen så snart som möjligt med goda nyheter. Men just nu känns det som att inga goda nyheter kommer att komma, och den stora klumpen i magen lär inte försvinna på ett bra tag. Fan vad jag hatar sånt här.
Hittebarnet är inte uppkopplad
2010-03-11, 18:11   #1176

MyRus

Medlem

MyRuss avatar

Registrerad: sep 2003

Trött men glad Nya moderkortet samt lite spel är på väg borde komma imorn då det skickades idag
Intel Core i7 860, MSI P55-GD65, 1x Samsung 1tb, 1x samsung 250gb, 1x Intel x25-M 80gb SSD, XFX HD5850 black edition, 8gb Crucial DDR3 BallistiX 1333MHz CL7, M2 silent pro 850w, Fractal Design R2, Samsung SyncMaster 226BW, Windows 7 Ultimate x64
MyRus är inte uppkopplad
2010-03-11, 19:54   #1177

tcntad

Medlem

tcntads avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Hittebarnet
Någonting håller på att hända mellan mig och min flickvän som jag har varit tillsammans med i nästan tre år; igår fick jag ett sms där hon skrev att hon behöver lite tid för sig själv.
Självklart ska jag ge henne den tid hon behöver, och sen är det bara att hoppas på att hon hör av sig igen så snart som möjligt med goda nyheter. Men just nu känns det som att inga goda nyheter kommer att komma, och den stora klumpen i magen lär inte försvinna på ett bra tag. Fan vad jag hatar sånt här.

Your fucked.. Hope not

Lite konfunderad över hur migrationsverket fortfarande tror att min tjej bor i Japan och varför dem gett mig uppehållstillstånd i sverige
Mediafire Avast Anti-Theft Find your phone Guide: Integrera språkpaket till Windows 7 DVD'n (Skript: V5.2!) Guide: Hur man installerar Windows 7 Guide: Skapa en All In One DVD Guide: Skapa återställningspartition
2010-03-11, 20:30   #1178

Sanazin

Medlem

Sanazins avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: dec 2003

Fortfarande lika ångestfull över den "vän"/ex som man träffade på högskolan och känner att man måste bryta kontakten med..
Det har nu gått 9 månader utan att något hänt och lika ångestfull är man varje dag.

Vad göra? =/
2010-03-11, 20:49   #1179

thunderinternet

Medlem

thunderinternets avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av tcntad
Your fucked.. Hope not

Lite konfunderad över hur migrationsverket fortfarande tror att min tjej bor i Japan och varför dem gett mig uppehållstillstånd i sverige
Du är säker på att du inte varit och importerat tjejen din och ber henne laga mat och sängvarmare då?
2010-03-11, 21:59   #1180

tcntad

Medlem

tcntads avatar

Citat:
Du är säker på att du inte varit och importerat tjejen din och ber henne laga mat och sängvarmare då?

Nejdå .. fast man vet ju aldrig

Hon har velat komma hit flera gånger och tidigare har hon nämnt att hon vill flytta hit.
2010-03-11, 22:32   #1181

MyRus

Medlem

MyRuss avatar

Så grymt besviken på att lule aldrig kan hålla en ledning eller sätta sin jävla målchanser.... Timrå vinner med 3-2 borta mot oss på lördag och tar sista slutspelsplatsen... SATAN!
Intel Core i7 860, MSI P55-GD65, 1x Samsung 1tb, 1x samsung 250gb, 1x Intel x25-M 80gb SSD, XFX HD5850 black edition, 8gb Crucial DDR3 BallistiX 1333MHz CL7, M2 silent pro 850w, Fractal Design R2, Samsung SyncMaster 226BW, Windows 7 Ultimate x64
MyRus är inte uppkopplad
2010-03-12, 01:56   #1182

Generalkyckling

Medlem

Generalkycklings avatar

Plats: Skövde

Registrerad: nov 2007

Sitter här och känner mig stressad och kluven i.o.m studierna.

Läser 2 kurser på distans (sammanlagt 150%). Ett tag hade jag nästan ingenting att göra. Nu blev det plötsligt så mycket att jag inte ens är säker på att jag kommer hinna nästa inlämning till närmsta deadlinen. Suttit 12h+/dag hela veckan, men frågan är om det räcker.

Också kollat runt lite på utbildningar. Hittat framförallt 2 som jag fastnat för. Men om jag kollar på förra årets intagningspoäng är det jävligt osäkert om jag kommer in. Och nu är det ju massa nya grejer med meritpoäng etc. Förstår inte hur det fungerar. Kollade på nån sida. Den sa att jag hade 1.0 - 2.5 meritpoäng från gymnasiet beroende på nån sorts grupp (?).
Sen har jag hört något om att annat med kan spela in? (Jag är 89'a om det spelar rollen. Student 08).
Typ högskoleprov, högskolepoäng, arbetsmerit osv??

Jag har (förhoppningsvis) i slutet av terminen 45HP. Varav alla bör ligga inom samma område som det jag söker. (3d/grafiska-program. Har läst 3 kurser, Zbrush, 3ds Max och After effects). Ger det nån sorts merit?
Har också jobbat drygt ett år, påverkar det?

Testade att göra 2004's högskoleprov via nätet nu. Fick riktigt kasst. (Ska dock erkänna att jag kanske inte fokuserade helt..).
Värt att göra högskoleprovet även om man skulle faila och få typ 1.0? Ger det nån sorts merit?

Blir galen på det här!

Sedan kommer "problem" nummer 2. Hade tänkt plugga på samma ort som en kompis. Kanske hyra en 3a ihop. Han ska läsa till bibliotekarie vilket bara verkar finnas i Växsjö och Borås där jag inte hittar nåt intressant. Så därför skippar vi det.
Men det gör att jag nu samtidigt känner mig lite spänd på om man skulle komma in till hösten. Flytta hemifrån, till ny ort, utan att känna någon. Rätt kasst självförtroende så är rädd att man inte ska lära känna folk och massa andra paranoida tankar ^^. Även om jag vet (tror) att jag är ganska social när jag väl tar kontakt med nån.

Ska egentligen bli skitkul att börja plugga något som man tycker är intressant. Men just nu känner jag bara oro för hur allt fungerar och att jag kanske inte ens kommer in och livet är förstört (Ja, nästan så det känns).

Eh fan! Sova nu.. Gonatt!
(Men om någon som har koll på meritsystemet har orkat läsa detta får du gärna förklara om du orkar! )
2010-03-12, 06:59   #1183

Evra

Medlem

Evras avatar

Plats: Glasriket

Registrerad: jan 2002

Sur över att det är andra gången i år jag åker på punktering. Och idag är första jobbdagen efter min tillfälliga pappaledighet, så det var just snyggt time:at.

www.svenskadiablo.se
Evra är inte uppkopplad
2010-03-13, 18:37   #1184

bud_bundy

Medlem

bud_bundys avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: maj 2003

Sur över att jag alltid ska ha sån otur.
Min datorfläkt på min bärbara har börjat tagit sitt sista andetag. När jag söker på min datormodell på internet så ser jag att det är skitlätt att byta fläkten, bara öppna luckan där under och byta. Men fläkten på min laptop sitter av någon konstig anledning så man måste klyva hela chassiet. Och jag har försökt och bänt, men den vill inte.
Så jag får köra tills den helt dör.. (då får jag försöka mer) Nu har jag dragit igång min stationära, AMD 2,1+ 512MB ram och den duger tusan åt det jag mest gör på datorn den också. (surfa, word etc)
Min lust att slänga ut pengar på datorf-nskap har helt försvunnit.
Min laptop är över 2år gammal och kollar jag på en ny laptop för samma pris så får jag i princip samma dritt, tusan vad utvecklingen har stagnerat. Den största flaskhalsen min har (för mig) är att den bara stöder 4GB ram och samma begränsning har många andra budget laptopar idag (vad jag har sett)

Annars var jag i stan och förundrades vilka intressen andra utstötta män var. Denna veckan var det schackmästerskap, jag gick in i rummet och där var det fult med folk, men lika många brudar som det brukar vara i min lägenhet en lördagskväll.
Förra veckan var det filatelister(frimärkssamlare) som var i farten och sålde startpaket, en vecka innan detta fågelskådare och en dag mötte jag några vuxna herrar som frågade var det fanns modell-flygplan/bilar att köpa i stan.

Visst mitt liv må suga, men sätta sig med sånt? Detsamma kan jag säga med datorspel och när jag tänker efter vad är inte meningslöst?
Mitt enda fritidsintresse är att bygga upp kroppen så gott jag kan för kunna prata med kvinnor. Inte för att jag har något att säga, eller ens skulle få chansen, men ändå bara känslan av att kunna göra det utan att någon gentleman kommer fram och säger, -typ vad gör du ditt jävla äckel gå och häng dig, vore skönt.

Detta får man att tänka på hur mycket lättare livet vore om man var tjej. Visst de har andra stora problem, men vad är det värsta som kan hända en tjej som går fram och pratar med en kille bland folk? För kille så känner jag personligen till ett fall där vederbörande blev ihjälslagen. (och detta var ändå många år sedan, långt innan de flesta här var födda) Visst var det ett extremfall, men men för utstött kille är inte oproblematisk att söka kontakt.

Annars så har jag börjat joggat så smått, jag börjar överdrivet lugnt men så startade jag i god tid. Annars har jag även anmält mig till "en klunga" som ska ut och jogga, fast det dröjer. Jag antar dock joggklungan typ blir som gymmet, alla gör sitt och kämpar för att maximera sin kropps prestanda så mycket det går.

Senast redigerad av bud_bundy 2010-03-13 klockan 19:05.
2010-03-13, 20:06   #1185

Gavelinus

Medlem

Gavelinuss avatar

Plats: Ludvika

Registrerad: sep 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Visst mitt liv må suga, men sätta sig med sånt? Detsamma kan jag säga med datorspel och när jag tänker efter vad är inte meningslöst?
Mitt enda fritidsintresse är att bygga upp kroppen så gott jag kan för kunna prata med kvinnor. Inte för att jag har något att säga, eller ens skulle få chansen, men ändå bara känslan av att kunna göra det utan att någon gentleman kommer fram och säger, -typ vad gör du ditt jävla äckel gå och häng dig, vore skönt.
Exakt detta är vad jag ägnat mig åt sen mitt liv kraschade helt totalt för lite mer än ett år sen! Började röra på mig väldigt försiktigt och lugnt då jag knappt kunde gå pga mitt handikapp och min vikt för tillfället. Vägde ca 110kg då. Kände att jag inte trivdes ett dugg med mig själv.. började lätt med att cykla mycket då det inte belastar mina fötter på samma sätt. Nu har jag som mål att cykla runt sjön här hemma en gång i veckan så fort det blir lite bättre väder. Det är 4.5 mil ungefär. Tränat på gym 3-5 gånger i veckan sen september när jag kände att jag inte kunde göra så mycket mer på egen hand.

Trivs mycket mer med mig själv nu. Ca 25 kg lättare (och muskler väger ändå mer än fett) och just nu är gymmet det enda verkliga intresse jag har.. och även fast jag gör allt jag kan så har jag fortfarande sjukt svårt att börja prata med folk. Känner igen mig så sjukt mycket i det du skriver så det nästan är läskigt. Sitter knappt vid datorn för att spela längre utan surfar mest runt och lyssnar på musik. På en dator jag lagt ut över 25 på för lite mer än 2 år sen liksom..

Gavelinus är uppkopplad nu
2010-03-13, 20:45   #1186

Wishie

Medlem

Wishies avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: jun 2005

Lite snopen är jag. Skulle till en kompis och kolla på The Hurt Locker ikväll. När jag håller på att fixa lite käk innan det är dags att hoppa i bilen och fara iväg så ringer han och säger att han ska till en annan polare som bor några mil bort och spela FF XIII. Blö. Hade ju sagt ifrån att hänga med tjejen ikväll för att kolla på den där filmen. Nåja, får väl hitta på något annat att göra. Nu har det dock blivit en dryg timmas slösurfande, och det blir man inte direkt klokare av.
2010-03-13, 20:52   #1187

MyRus

Medlem

MyRuss avatar

Så jävla besviken... Helt sjukt... Hurfaaan lyckas vi... Hur i helvete kan vi tappa poäng borta mot rögle så vi MÅSTE vinna eller spela lika mot timrå.. JA DÅ TORSKAR VI MED 0-1!
MyRus är inte uppkopplad
2010-03-13, 21:29   #1188

thunderinternet

Medlem

thunderinternets avatar

lite uppåt ska och titta på en traktor imorgon ^^
2010-03-13, 21:31   #1189

Sennebring

Medlem

Sennebrings avatar

Citat:
lite uppåt ska och titta på en traktor imorgon ^^
Duger inte 740:n längre
2010-03-13, 21:46   #1190

Loaded

Medlem

Loadeds avatar

Plats: Satans Helvete

Registrerad: dec 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av bud_bundy

Detta får man att tänka på hur mycket lättare livet vore om man var tjej. Visst de har andra stora problem, men vad är det värsta som kan hända en tjej som går fram och pratar med en kille bland folk? För kille så känner jag personligen till ett fall där vederbörande blev ihjälslagen. (och detta var ändå många år sedan, långt innan de flesta här var födda) Visst var det ett extremfall, men men för utstött kille är inte oproblematisk att söka kontakt.
Vad är det för jävla trailertrash-luder du hade tänkt stöta på om du är rädd för att bli ihjälslagen efteråt? Det är inte direkt standard i de flesta sociala kretsar. Om det nu är tjejer du vill ha så är det väl snarare din inställning du borde jobba med istället för din kropp, självömkan har aldrig direkt varit en turn on för tjejer.
2010-03-13, 22:01   #1191

Alakai

Medlem

Alakais avatar

Plats: Luleå

Registrerad: apr 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Loaded
Vad är det för jävla trailertrash-luder du hade tänkt stöta på om du är rädd för att bli ihjälslagen efteråt? Det är inte direkt standard i de flesta sociala kretsar. Om det nu är tjejer du vill ha så är det väl snarare din inställning du borde jobba med istället för din kropp, självömkan har aldrig direkt varit en turn on för tjejer.
1. Förhållandevis många tjejer älskar att ta hand om skygga sårbara män. Mamma-känslor kanske, det finns och händer.
2. Att bygga kroppen är ett av många steg för att bygga upp ett förstört självförtroende, läs självutnämnda experters texter om detta. Bara att googla.
3. Det värsta som kan hända är förödmjukelsen och utfrysning av alla som någonsin hör om incidenten.
4. Tjejer diggar muskler och en healthy guy, fakta.
5. Inställning är så mycket mer än vad som visas i forum.
6. Tjejer diggar mer än muskler, självömkan och hälsa. Pengar och framförallt olika sorters status står högst i kurs.

EDIT: Jag blir sur när jag läser och hör "ryck upp dig", utan vidare råd och peppning. Får mig att skriva arga listor.
2010-03-13, 22:03   #1192

thunderinternet

Medlem

thunderinternets avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Duger inte 740:n längre
Vem har inte sagt att man kan byta ut sin röda mot en silvrig istället

Nja 1år nyare och har inte ens gårr hälften av vad min nuvarande har gått..
Dock få jag se hur jag gör om det blir två bilar eller om man säljer den ena eller ger bort nuvarande till farsan..

Kan ju vara så att jag säljer den jag ska köpa efter någon månad .. den som lever få se
2010-03-13, 22:11   #1193

ZaInT

Medlem

ZaInTs avatar

Plats: På snedden i Dirty South

Registrerad: dec 2001

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Alakai
1. Förhållandevis många tjejer älskar att ta hand om skygga sårbara män. Mamma-känslor kanske, det finns och händer.
2. Att bygga kroppen är ett av många steg för att bygga upp ett förstört självförtroende, läs självutnämnda experters texter om detta. Bara att googla.
3. Det värsta som kan hända är förödmjukelsen och utfrysning av alla som någonsin hör om incidenten.
6. Tjejer diggar mer än muskler, självömkan och hälsa. Pengar och framförallt olika sorters status står högst i kurs.

EDIT: Jag blir sur när jag läser och hör "ryck upp dig", utan vidare råd och peppning. Får mig att skriva arga listor.
Nu var det ju inte det han sa, utan helt enkelt att hans rädsla är ogrundad och att en attitydföränding skulle öka hans chanser.
Sweclockers är inte en spelchatt eller en sökhjälp, det är ett diskussionsforum. Vi använder fullständiga meningar, vi tänker på stavning och interpunktion. Läs igenom ditt inlägg innan du postar det. Använd Google & Prisjakt innan du skapar en tråd.
Om du inte lägger mer än en minut på din fråga, förvänta dig inte att någon ska lägga mer än 30 sekunder på ett svar.
ZaInT är inte uppkopplad
2010-03-13, 22:13   #1194

Loaded

Medlem

Loadeds avatar

Plats: Satans Helvete

Registrerad: dec 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Alakai

1. Vem fan vill ha en sådan brud?
2. Har jag påstått någonting annat?
3. Skaffa en ryggrad.
4. Har jag påstått någonting annat?
5. Visseligen, men vissa karaktärsdrag lyser igenom rätt tydligt.
6. En slyna är en slyna är en slyna.
2010-03-13, 22:20   #1195

n0m0ney

Medlem

n0m0neys avatar

Plats: Karlshamn

Registrerad: apr 2006

Sjukt irriterad nu. Försökt att spela Modern Warfare 2 nu de senaste dagarna på våran internetlina. Linan är en 0,5 mbit/s lina, och vi är fyra stycken som delar på internet. Det räcker med att någon annan sitter på nätet och surfar så dör allting för mig.
ARGH!!!!!!!!!!!

Och nej, vi kan inte få snabbare.
Stationär: Silverstone Raven RV02 | Asus Maximus III Formula | Intel I5 750 @ 4ghz w. Corsair H70 | Gigabyte HD5870 | Corsair 4GB Dominator @ 1600mhz | Corsair HX750 | Samsung SSD Basic 840 250GB | Samsung F4 Green 2TB | Samsung F3 500GB | 1TB Raid1 Samsung F3
Bärbar: Asus G73JH 17,3" HD+ w. Corsair Force 3 60GB
n0m0ney är inte uppkopplad Folding
2010-03-13, 22:33   #1196

bud_bundy

Medlem

bud_bundys avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: maj 2003

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Loaded
Jag har inte tänkt på att stöta på någon tjej då jag har x antal problem som jag inte vill blanda in en tjej i.
Säg att stöten mot all förmodan skulle gå bra, så skulle tjejen få en chock om hon fick veta alla mina problem. Allt från hälsa, ekonomisk situation till psykisk störda grannar. (i min hemort) T.ex. komma med dragandes med något min farfar gjorde för 50år sedan och spotta på mig för det, de tänker inte så långt som vad händer om jag gör samma sak med deras barnbarn? Är det ett sådant samhälle som de vill ha? -Hogar(minns) du det, som de brukar säga. Och så är det en sak som hände kanske 30år innan jag var född.

Sedan skulle tjejen sprida ut detta på stan och jag skulle hamna ännu längre ner.
Så jag tränar inte för att ragga, utan för att jag skulle kunna ragga. Känslan att veta när man går på stan att man skulle kunna gå fram till en tjej är underbar, finns det någon kille som har psykologiska problem över detta, så skulle han få fysiska problem som överröstar de psykologiska.

På tal om trailertrash-luder så handlar det snarare om sjukt folk runt omkring, jag har själv haft idioter som har sökt upp mig. Dessa idioter har också vetat om att jag inte kan ge igen för det kommer negativt drabba mitt föräldrahem. Så jag har fått vända andra kinden till.

Angående muskler så är det bra för allt, brudar, självförtroende, respekt i samhället, arbete etc. Mina är nu skapliga jämfört mot en genomsnittlig person, bara deffa lite och få bort fettet så att de tydligt syns.

Senast redigerad av bud_bundy 2010-03-13 klockan 22:55.
2010-03-13, 23:08   #1197

Sennebring

Medlem

Sennebrings avatar

Citat:
Vem har inte sagt att man kan byta ut sin röda mot en silvrig istället

Nja 1år nyare och har inte ens gårr hälften av vad min nuvarande har gått..
Dock få jag se hur jag gör om det blir två bilar eller om man säljer den ena eller ger bort nuvarande till farsan..

Kan ju vara så att jag säljer den jag ska köpa efter någon månad .. den som lever få se
Bara att byta upp dig då Gör du farsan dn glad på köpet är ju det bara ett stort +
2010-03-13, 23:10   #1198

NysoO

Medlem

NysoOs avatar

Plats: Linköping

Registrerad: sep 2004

Gah! Har varit sjuk med slemhosta i över två veckor snart. Detta innebär självklart utebliven träning. Träningen är en stor del av min vardag och sedan jag började plugga på universitet så har den bara blivit ännu viktigare för att orka plugga.
Nu när jag har varit sjuk i två veckor så har jag gått ner ca 5kg. Min aptit har blivit sämre och jag tvingas gå runt med den här hostan hela tiden. Mina lungor blir pga hostan väldigt känsliga så att så fort jag cyklar eller liknande så blir jag helt sjukt andfådd. Som grädde på moset är det tenta-p just nu och med sjukdomen så har jag knappt orkat plugga någonting. Att behöva göra omtentor är inte alltid så jätteroligt...

Har varit iväg till sjukan och sådant där dom konstaterade massa slem i halsen och att det är en virusinfektion. Så det är väll bara vänta ut skiten.. har som jag förstått det alltid haft ett väldigt bra imunförsvar. Brukar på sin höjd endast få någon förkylning om året. Och så åker jag på den här skiten.

Något som gör mig ändå mer arg är att jag måste ha blivit smittad av någon. Detta innebär att någon som har varit sjuk har gett sig ut bland folket. Antingen i skolan eller mataffären eller var det nu var jag fick viruset. Kan inte folk förstå att om man är sjuk, ja då ska man stanna hemma!? Jag har i princip suttit inomhus i två veckor konstant. Och när jag gör det för att undvika att smitta andra människor, ja då utgår jag ifrån att andra gör samma sak!

Ett litet ljus i tunneln är att jag börjar få tillbaka aptiten lite smått. Har försökt äta så mycket jag kan idag för att få tillbaka lite kroppsvikt och kroppsvätska. Kan knappt vänta tills jag blir frisk igen och att få börja med träningen igen!
2010-03-14, 00:19   #1199

Evil_AnAnAs

Medlem

Evil_AnAnAss avatar

Plats: Göteborg!

Registrerad: sep 2007

Surt att ännu en mästerplan misslyckats. Tänkte införskaffa de sista komponenterna till en grafikkorts mod genom att löda bort delar från ett moderkort. Lat som jag är slängde jag in allt i ugnen på 250C, nu har jag bara massa jävla dimma här inne och komponenterna sitter kvar... -.-
Evil_AnAnAs är inte uppkopplad Överklockning
2010-03-14, 04:03   #1200

Generalkyckling

Medlem

Generalkycklings avatar

Plats: Skövde

Registrerad: nov 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Surt att ännu en mästerplan misslyckats. Tänkte införskaffa de sista komponenterna till en grafikkorts mod genom att löda bort delar från ett moderkort. Lat som jag är slängde jag in allt i ugnen på 250C, nu har jag bara massa jävla dimma här inne och komponenterna sitter kvar... -.-

Vet inte hur du bor, men ser ser riktigt framför mig hur du delar lägenhet med nån kompis. Kompisen är ute och festar, raggar upp en tjej och tar med tillbaks. Möts i dörröppningen av en redig dimma. "Bara min rumskompis som kör grafikkortet i ugnen eller nåt annat sjukt..."
Sök jobb