Nvidia uppdaterar drivrutiner för bärbara datorer

Permalänk
Melding Plague

Nvidia uppdaterar drivrutiner för bärbara datorer

En ny WHQL-certiferad drivrutin ger Geforce-ägare stöd för 3D Vision samt kommer med en mängd prestandaoptimeringar.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Nice! Ska bilden vara så suddig förresten? 3D bild antar jag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doctor Pepper
Nice! Ska bilden vara så suddig förresten? 3D bild antar jag?

Ja, 3D-känslan beror just på att ögonen får se olika bilder.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Synd att denna, precis som alla andra drivare efter 186.81, inte fungerar särskilt bra på min laptop. Med endast 186.81 och ner fungerar det att ställa in ljusstyrka på skärmen, vilket är en ganska viktig sak på en laptop speciellt om man sitter på batteriet.

Permalänk
Medlem

fick min laptop idag

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
fick min laptop idag

Grattis.:D Hur tycker du att 3D funkar på nämnda dator?:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
fick min laptop idag

jaha... och vad har det med nyheten om nya drivare att göra? utveckla tack

Visa signatur

Core I7 7700k . Asus GTX 1080 . 32GB Corsair Vengeance . Asus Maximus IX . Corsair AX860 . Samsung 960 PRO Nvme ssd x2 raid0

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av devilstar
jaha... och vad har det med nyheten om nya drivare att göra? utveckla tack

att det var ett fint sammanträffande.
Vad hade ditt inlägg med nyheten att göra, utveckla gärna?

Som du inte verkar veta så har nyheter med en nydrivrutin i topic sällan snack om själva drivrutinen om det inte skiljer sig något markant då de släpps mellan jämna mellanrum.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
att det var ett fint sammanträffande.
Vad hade ditt inlägg med nyheten att göra, utveckla gärna?

Som du inte verkar veta så har nyheter med en nydrivrutin i topic sällan snack om själva drivrutinen om det inte skiljer sig något markant då de släpps mellan jämna mellanrum.

Va?

Det var ju bara nyheter om drivrutinen i nyheten. Eller menar du kommentarerna?

Jag tycker i och för sig att din kommentar angående att du fått din dator var lite klen på info. Skriv gärna att du provat på drivrutinen och hur det funkar mm

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk

Hmm GTX 250m, visste inte att ett sånt existerade. Menar man GTS250m eller GTX260m tro? Om det är GTS250m så funkar ju detta på ganska många maskiner.

Permalänk
Medlem

Funkar inte på min laptop.
Har en Samsung r580 med ett Geforce 310M.

Står att den inte kan hitta kompatibel hårdvara typ och så avbryts installationen.

:S

Visa signatur

Monitor Acer Predator XB273UGX & ASUS ROG Swift PG279Q
Chassi Fractal Design Define 7 MB ASUS ROG Maximus Z790 HERO CPU Intel Core i9-13900KS (w/ TG Contact Frame) CPU-COOL ASUS Ryuo III (w/ Noctua NF-A12x15) GPU ASUS GeForce RTX 4090 24GB ROG Strix Gaming OC RAM Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 6200MHz 2x16GB SSD Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung 860 PRO 4TB PSU Corsair AX1200i

Permalänk
Medlem

Det kanske är bara jag som är efter, men hur vanligt är det med SLi på en laptop? Det lär väl bli en släpbar isåfall...?

Visa signatur

En budget compaq laptop från 2007.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hakuni
Det kanske är bara jag som är efter, men hur vanligt är det med SLi på en laptop? Det lär väl bli en släpbar isåfall...?

Alienwarelaptops har möjligheten till SLI exempelvis.

Visa signatur

Monitor Acer Predator XB273UGX & ASUS ROG Swift PG279Q
Chassi Fractal Design Define 7 MB ASUS ROG Maximus Z790 HERO CPU Intel Core i9-13900KS (w/ TG Contact Frame) CPU-COOL ASUS Ryuo III (w/ Noctua NF-A12x15) GPU ASUS GeForce RTX 4090 24GB ROG Strix Gaming OC RAM Corsair Dominator Platinum RGB Black DDR5 6200MHz 2x16GB SSD Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung 860 PRO 4TB PSU Corsair AX1200i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Forwin
Funkar inte på min laptop.
Har en Samsung r580 med ett Geforce 310M.

Står att den inte kan hitta kompatibel hårdvara typ och så avbryts installationen.

:S

Jag märkte också det igår på min r580 med 330M tyvärr . Undrar om Samsung har någon egen version av Geforce?

Visa signatur

Kamera: Nikon D750 & D500, Nikkor 24-70mm f/2,8, Nikkor 70-200 f/4, Nikkor 200-500mm f/5,6

Instagram Hemsida

Permalänk
Medlem

Någon som upplever prestandaskillnad? Funderar på om jag ska följa "if it ain't broke, why fix it" inställningen eller ej...

Visa signatur

Musik @ Mig:
suecae.com