Sharkoon lanserar viktad spelmus

Permalänk
Melding Plague

Sharkoon lanserar viktad spelmus

Tillverkaren Sharkoon fiskar efter gamers med musen Fireglider Black Edition.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trodde i en halv sekund att hålet för vikterna var ett sånt där hål för kulan i kulmöss

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Michaelo
Trodde i en halv sekund att hålet för vikterna var ett sånt där hål för kulan i kulmöss

Haha jag trodde exakt samma sak xD

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Citat:

Sharkoons nya spelmus levereras med bärpåse och kostar motsvarande 300 kronor inklusive moms.

Undrar vad det är för bär.. jag hoppas det är blåbär, det är min favorit.

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Undrar vad det är för bär.. jag hoppas det är blåbär, det är min favorit.

Mmm... blåbär

Permalänk
Medlem

http://www.x7.cn/en/product.asp?id=30

Tyckte väl ja kände igen den.

Visa signatur

Win 10: Ryzen 5800X | Ek Supreme, EK SE 240,Corsair XR5 360, Laing DDc2 m. Petras tech top | ASROCK RX 6900 XT Phantom Gaming OC @2710/2100 | HyperX Fury Black 3600MHz 32Gb | Gigabyte X570 Aorus Elite
Win 98: Celeron 533MHz@800MHz | ASUS CUSL-2 | Voodoo 3 3000@186MHz | 384Mb PC100 | Creative CT4810
DOS: Compaq Presario 433: Intel DX2 66MHz | 4Mb ram | Sound Blaster 16 | 200 Mb HDD

Permalänk
Inaktiv

Prisvärd på pappret, men jag tvivlar på dess byggkvalité.

Permalänk
Musikälskare

Ser väldigt plastig ut

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Ser ut som en DeathAdder... Lite grand.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Ser väldigt plastig ut

Som alla andra möss då!?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Otroligt ful mus. Ser ut som en leksak.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Ser väldigt plastig ut

Konstig, trodde den var gjord i lättmetall...

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raekan
Prisvärd på pappret, men jag tvivlar på dess byggkvalité.

Om den är lika bra som sin tvilling från A4-Tech så är de en riktigt bra mus för priset.
Jag hade en sån som jag avvände i nästan ett är till laptopen tills ja donerade den till en kompis, kan varmt rekommendera den till någon som vill ha en billigare mus. (dvs som inte vill ha en MX518)

Visa signatur

Win 10: Ryzen 5800X | Ek Supreme, EK SE 240,Corsair XR5 360, Laing DDc2 m. Petras tech top | ASROCK RX 6900 XT Phantom Gaming OC @2710/2100 | HyperX Fury Black 3600MHz 32Gb | Gigabyte X570 Aorus Elite
Win 98: Celeron 533MHz@800MHz | ASUS CUSL-2 | Voodoo 3 3000@186MHz | 384Mb PC100 | Creative CT4810
DOS: Compaq Presario 433: Intel DX2 66MHz | 4Mb ram | Sound Blaster 16 | 200 Mb HDD

Permalänk
Medlem

Varför vill man lägga in extra vikter i musen? Jag lättade min diamondback genom att dremla bort onödiga plastdetaljer. Tyvärr höll den inte ihop särskilt bra efter ingreppet.

Visa signatur

Asus GeForce2GTS@250/440MHz, AMD Thunderbird 1200@1240MHz. Samsung 900p 19" crt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tubi
Varför vill man lägga in extra vikter i musen? Jag lättade min diamondback genom att dremla bort onödiga plastdetaljer. Tyvärr höll den inte ihop särskilt bra efter ingreppet.

Det kanske inte var så onödiga då de där plastdetaljerna...

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av prozzac
http://www.x7.cn/en/product.asp?id=30

Tyckte väl ja kände igen den.

Exakt vad jag tänkte skriva... tittade ner på min musmattan och där låg Sharkoons helt "nya" mus. Mycket skumt.

Aja, det är ju iaf en helt okej mus. Går att programmera till vad som helst, allting från att flytta musen till X/Y kordinater på skärmen till att få musknappar att göra tangentbords funktioner (och allt det skrivs in i själva musen, kräver inga drivrutiner efteråt). Om Sharkoon nu behåller de features och inte gör egen firmware till den d.v.s.

Sen kan man alltid hoppas på att dom ändrar sladden till musen. Det är mitt enda klagomål på A4Tech mössen. Sladden är som nånslags atlantenkabel, allt för tjock och inte särkilt böjbar. Förövrigt är de mössen helt i klass med till exempel Razor.

Permalänk

Sitter också med A4tech varianten. Sönderbra mus med tanke på priset:)

Visa signatur

You're damned if you do and you're damned if you don't