Monteringskit från Noctua vänder kylaren

Permalänk
Melding Plague

Monteringskit från Noctua vänder kylaren

Ett uppgraderingspaket från Noctua möjliggör montering av kylaren roterad 90°.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Nu har jag ingen sån kylare men verkar vara väldigt snällt och generöst att skicka sån grej utan kostnad. Kostar ändå och tillverka det. Trodde först när jag bara läste rubriken och början på artikelt tänkte jag att kommer väl kosta nån 20lapp eller nåt men icke sa nicke.

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk

Kostar frakten något?

Permalänk
Medlem

Man måste ha bildbevis? Är det inte ganska lätt att ta vilken bild som helst från google?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klimpen2
Man måste ha bildbevis? Är det inte ganska lätt att ta vilken bild som helst från google?

Brukar krävas typ att du har med en lapp där email adressen eller liknande du använder syns på bilden.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klimpen2
Man måste ha bildbevis? Är det inte ganska lätt att ta vilken bild som helst från google?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Brukar krävas typ att du har med en lapp där email adressen eller liknande du använder syns på bilden.

Tror snarare att man behöver bildbevis på kvitto eller liknande värdehandling.

Permalänk
Medlem

Varför skulle man vilja vrida fläkten 90 grader?:S

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devrer
Varför skulle man vilja vrida fläkten 90 grader?:S

För att just nu kan man bara ha den så den blåser rätt upp i chassitaket vilket inte är optimalt.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skocke
Tror snarare att man behöver bildbevis på kvitto eller liknande värdehandling.

Kvitto eller ID-handling på bild bredvid kylare, och AMD mobo/cpu.

Trevligt av Noctua, fler borde ta efter. Även om det inte många pengar det handlar om är det iaf ett stor grad goodwill.

Visa signatur

Intel i7 3770K@4,5GHz | EK-Supremacy | ASUS P8Z68-V| Samsung 30nm 1600 CL11@1866 CL9 4x4GB | Geforce GTX780 Ti | EK-FC Titan Plexi | Enermax Platimax 1500W | Ubuntu 20.04 & Windows 10

Permalänk
Medlem

Mycket imponerande av Noctua att tillgodose kunderna med det här gratis. Själv köpte jag Thermalrights motsvarande lösning för 109 kr.

Permalänk
Medlem

Jag smaskade fram kvittona på moderkortet + noctuan och la mitt ID kort bredvid.
Dem skrev idag att dem har skickat kittet

Visa signatur

Intel 6600k
Asus Z170 Pro Gaming
EVGA 1070.
NZXT H440 NE
Samsung 850 EVO 500gb x2

Permalänk
Hedersmedlem

Jag blir mer och mer imponerad av Noctua, här har vi verkligen ett företag som värnar om sina befintliga kunder.

Definitivt noctua kylare nästa gång till prisvärd dator. Iof kan Thermalright också vara intressanta om det är det mest extrema.

Inte första gången Noctua värnar om sina befintliga kunder. http://www.sweclockers.com/forum/search.php?s=&action=showres...

Permalänk

Extremt imponerad av Noctua, inte bara deras produkter då vil,l säga. Kund support på den här nivån är ovanlig!
Tog bara tre (!) dagar att få hem det efter att jag skickade in formuläret.

Har dock inte installerat det ännu

Visa signatur

System: Fractal Design Define Mini| Asus P8Z77-M | Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 16GB | Intel i5 2500K - Noctua NH-U9B SE2 | XFX Radeon RX 480 8GB | Fractal Tesla R2 500W
/Erik