Uppvärmning inför Computex Taipei

Permalänk
Melding Plague

Uppvärmning inför Computex Taipei

I början av juni är det dags för Computex Taipei, denna gång för trettionde gången. Arrangörerna trissar upp förväntningarna inför årets mässa och SweClockers rapporterar från den första pressträffen.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Trettionde som i 30 år eller tretton?

I alla fall tycker jag det alltid är intressant med hårdvarumässor, konferenser, pressmöten mm. Ja, för det mesta i alla fall.

Tror jag ser fram emot mer information!

Visa signatur

Balle

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeKGubben
Trettionde som i 30 år eller tretton?

I alla fall tycker jag det alltid är intressant med hårdvarumässor, konferenser, pressmöten mm. Ja, för det mesta i alla fall.

Tror jag ser fram emot mer information!

Trettionde som i trettionde, varken mer eller mindre.

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeKGubben
Trettionde som i 30 år eller tretton?

I alla fall tycker jag det alltid är intressant med hårdvarumässor, konferenser, pressmöten mm. Ja, för det mesta i alla fall.

Tror jag ser fram emot mer information!

Tretionde = 30:onde
Trettonde = 13:de

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk

fug! vad blir slut notan för kalaset?
om jag förstår alt rätt så skickar ni dit en korrespondent?
blir nog en trevlig sommar, och nått ännu trevligare att bygge när:
Prisa gudarna här kommer skatte återbäringen!
till hösten

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk

Lite ot men bara jag som inte kunde bortse från den läskiga ungen i bakrunden?

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Hedersmedlem

Ungen i bakgrunden är ny för året; den är uppbyggd av teknikkomponenter och delar av Taipeis skyline etc. Talet 30 representerar en (1) generation i Taiwan och Kina, därav valet av ett barn.

Blev inbjuden då jag redan var i Taiwan, åkte inte dit enbart för detta

Permalänk
Medlem

30 år, hmm det beror hur man räknar, första Computex var år 1981.
Jag har iaf intresseanmält mig dit sen får man se om man åker eller inte

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem

Ful unge

Edit: sry, glömde bort att jag kunde ju bara kört adblock på bild urlen ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle2003
30 år, hmm det beror hur man räknar, första Computex var år 1981.
Jag har iaf intresseanmält mig dit sen får man se om man åker eller inte

Om första gången var 1981 så är det trettionde (och INTE trettonde) gången i år.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/svenska-elever-samre-pa-matt...

Tyvärr är flera kommentarerna till denna tråd bara ytterligare en indikation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stege99
Om första gången var 1981 så är det trettionde (och INTE trettonde) gången i år.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/svenska-elever-samre-pa-matt...

Tyvärr är flera kommentarerna till denna tråd bara ytterligare en indikation.

Jag har inte sagt någonting om trettonde.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8