Permalänk

Trådlös interntelefon?

Någon som vet om det finns trådlösa interntelefoner man kan köpa?

T ex, de kan gå antingen på batterieleminator eller batteri eller båda.

Man skulle kunna ha dem hemma.

Visa signatur

PC: Windows 10 Pro x64 | ASUS Z270 ROG MAXIMUS IX CODE | Intel i7 7700K 4.2 GHz | Crucial 2x8GB@2400MHz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB DUAL OC | Samsung 960 EVO 500GB | WD Red 2TB | Corsair TX650M 650W | Deepcool Tesseract ATX

Permalänk
Medlem

Lite lyxigare modeller trådlösa telefoner brukar ha denna funktion.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

finns många billiga trådlösa telefoner som har den här funktionen, har du en trådlös telefon med en knapp som heter "int" så har telefonen med största sannolikhet funktionen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mattoys
finns många billiga trådlösa telefoner som har den här funktionen, har du en trådlös telefon med en knapp som heter "int" så har telefonen med största sannolikhet funktionen.

int är internsamtal.
Samtal mellan telefon - basstation eller telefon - telefon kopplade till samma basstation

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Agonotheta
int är internsamtal.
Samtal mellan telefon - basstation eller telefon - telefon kopplade till samma basstation

Var ju det han frågade om.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

LOL, det är sant.
Läste internet-telefon (bredbandstelefon).
Jaja.. där ser man

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Agonotheta
LOL, det är sant.
Läste internet-telefon (bredbandstelefon).
Jaja.. där ser man

Haha, jag också, jag hann tänka "vad fan, är dom helt dumma i huvudet eller" både en och två gånger innan jag insåg att det var jag som var det.