Jailbreak för Iphone 4.0 Beta

Permalänk
Melding Plague

Jailbreak för Iphone 4.0 Beta

Hackaren Musclenerd släpper en första version av upplåsningsmjukvaran redsn0w till utvecklare, denna gång för operativsystemet Iphone 4.0 Beta.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Hum, den här kom inte upp på första-sidan? Ska den inte det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Hum, den här kom inte upp på första-sidan? Ska den inte det?

Den ligger bland notiser, uppe till höger.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Hur har dom fått tag på Betan? Jag vill ha den.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Michaelo:

Den ligger bland notiser, uppe till höger.

Jo, jag upptäckte det sen

Permalänk
Skrivet av Nembo:

Hur har dom fått tag på Betan? Jag vill ha den.

Genom att betala 99 dollar per år till Apples utvecklarprogram så får du tillgång till betaversioner av ny programvara. Du får en massa andra saker också, men de är inte relevanta här.

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wingdings:

Genom att betala 99 dollar per år till Apples utvecklarprogram så får du tillgång till betaversioner av ny programvara. Du får en massa andra saker också, men de är inte relevanta här.

Jasså, så pass.

Permalänk
Hedersmedlem

hehe jag fick leta jag med.. o jag e moderator. aja... e man van att det ligger på ett specifikt ställe så blir det så. Jailbreak kommer nog fortsätta kan man gissa.

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Medlem

Nån som kan är utvecklare? jag vet att dom för testa OS 4 så det kan ge ut UDID tror ja det kallas. Skulle några vara snäll och göra det för mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Notred:

Nån som kan är utvecklare? jag vet att dom för testa OS 4 så det kan ge ut UDID tror ja det kallas. Skulle några vara snäll och göra det för mig?

Ursäkta, men... VA?