Fractal Design släpper budgetorienterade Integra

Permalänk
Medlem
Skrivet av femkantig:

fsp 400w har också en yate loon-fläkt och är dessutom 80-plus certifierad. luktar ace över det här.

Luktar Ace? För att dom använder en annan tillverkare av nätagget? Du menar lite som Corsair? Eller nu vet ju inte jag hur Corsair gör idag men de har ju då använt Seasonic som tillverkare, och sedan gjort modularitet själv osv men ändå i grund och botten andra tillverkares nätagg.

Permalänk
Medlem

Ser ut att kunna bli ett intressanta nätdelar för budget datorsystem/enkla bruksdatorer - kul.

/Saint25

Permalänk
Medlem
Skrivet av femkantig:

luktar ace över det här.

Det är en riktig förolämpning mot Fractal Design att ens tänka tanken!

Skrivet av RymdSegel:

Antagligen exakt eller väldigt likt FSP's egna "Nätaggregatens OEM-tillverkare är välkända Fortron Source Power (FSP)"

Förmodligen riktigt schysst och pålitligt agg, som ett FSP, fast tystare! +++

Visa signatur

#1 Workstation/Spel: AMD Ryzen 1700 | Asus B350 Prime | 16GB DDR4| MSI GTX 1080 Gaming X | Intel 500gb m2 SSD | FSP Aurum 750W 80+ Gold | Windows 10 x64 |

Permalänk
Medlem

Har beställt detta nu ihop med ett 5770. Beställde det för att det bli mindre kabelhärva utan sleevade kablar + att jag har planer för att sleeva det själv det då är det onödigt med försleevade kablar:) hoppas att jag inte blir besviken

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.