Permalänk
Medlem

min katt har fått ungar :)

min nya katt har fått ungar, visste inte ens om att den var gravid trodde den var fet bara
kattens ungar @ pici.se

live stream
Gameing with noob on USTREAM: things just testing for now. Other Gaming

fast ser bara en låda nu:)

Permalänk
Medlem

Grattis! Vänta bara tills ungarna blir på bushumör, då kan man leka med dem i timmar. ^^

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Hahaha. Promotar sin stream med kattungar. Ja vi skäms inte för något :drrobotnik:

Va? Katter? Jaha? Jag är 12 minuter gammal och vad är det här?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zlayphir:

Grattis! Vänta bara tills ungarna blir på bushumör, då kan man leka med dem i timmar. ^^

Tack!

jag längtar:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Hahaha. Promotar sin stream med kattungar. Ja vi skäms inte för något :drrobotnik:

Va? Katter? Jaha? Jag är 12 minuter gammal och vad är det här?

Då undrar jag bara vad det är att skämmas över...? Vissa älskar djur vissa hatar dom, ingen tvingar dig ju att kolla direkt eller har jag fel? Nej jag tänkte väl det

Grattis

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

knas, nu kommer jag att tänka på tiden när vi hade kattungar hemma. Sjukt mysigt o galet kul:) Ta verkligen vara på tiden!

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

Kommer att tänka på alla de sladar som min hund bitid sönder för att inte äns nämna alla sönderrivna kudar, strumopor och skor. Idag ligger den bara -_-

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Hah, kollade nyss live videon. Fan vad goa!!

Permalänk
Medlem

hoppas du nu inte är som många, lämnar kattungarna i skogen när de inte är så gulliga längre.

lycka till med gulliga små krabater!

Permalänk

Haha, härligt med livestreaming! Jag satte upp en liknande sak när vi hade kattungar. Man blev lite förvånad när man tittade till kameran och det var tomt i bolådan! Då hade mamma katt bestämt sig för att det var flyttdags. Fick skrapa ut hela bunten från under sängen med en sopborste.

... sen rengjorde vi och bytte filt etc. så ville hon bo där igen. Är tydligen någon instinkt som gör att de vill flytta runt lite när det börjar stinka så inga rovdjur kommer och snattar godbitarna.

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem

Två stycken, är de?
Den vita ragglade just runt och på den svarta som verkade sova rätt djupt. De ser verkligen ut som små fyllon när de är sådär små Snart börjar dom galoppera.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Låter som när min kompis katt fick ungar. Han och hans flickvän blev helt tagna på sängen av att deras "tjocka" katt var dräktig. Jag startade en likande tråd om det, men den blev låst av någon anledning. Hoppas att denna får vara kvar.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

har redan några jag känner som ska ha katterna eller om jag behåller en själv:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kolsvart Katt:

Två stycken, är de?
Den vita ragglade just runt och på den svarta som verkade sova rätt djupt. De ser verkligen ut som små fyllon när de är sådär små Snart börjar dom galoppera.

den tredje dog vid födseln