Lian Li TYR PC-X2000F – jättechassi med plats för det mesta

Permalänk
Medlem

Nej fyfan vad dyrt, hade det kostat 3000-3500kr så hade det varit gångbart trots att det skulle svida.

Permalänk
Medlem

Hmm den med en Aton i.

Permalänk
Inaktiv

Så otroligt stor och verkar ändå inte klara av EVGA's SR-2?

Tror jag behåller min Sugo.

Permalänk
Avstängd

Snygg men för stor och på tok för dyr.

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Medlem

Personligen så är detta de snyggaste chassit som finns för tysta luftkylda system.

http://lian-li.com/v2/tw/product/upload/image/W-LF4LB-1/W-LF4...

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Skrivet av Ant3:

Personligen så är detta de snyggaste chassit som finns för tysta luftkylda system.

http://lian-li.com/v2/tw/product/upload/image/W-LF4LB-1/W-LF4...

Typ samma fast med fönster ?

Permalänk
Skrivet av Arne-Mohammed:

vad äre för skillnad på TYR 2000 och TYR 2000F? :S

Ganska mycket invändigt.

Alla hårddiskar sitter nedtill på förra modellen i grymt snygga hd slädar. Den här verkar ÄNNU större och luftigare chassi än TYR 2000 har jag aldrig sett. Luftkylning när den är som bäst. Tveksamt att ha HD´s överst nu.

Visa signatur

MacPro 24GB RAM GTX285 10.8.5
D5400XS,2 st QX9775,16Gb FB-DIMM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Typ samma fast med fönster ?

Japp... är ju en SYND att inte ha fönster på ett sånt chassi med så fin insida.

In med grejerna och göra en ÜBER kabel dragning så har man Pr0n i en box sen.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Vilket monster! Jag tycker nästan mitt R2 är för stort...

Visa signatur

O.o

Permalänk

Mmmmm pr0n... men 5000kr, aj!
Tycker det här chassit är det snyggaste på marknaden. Även det bästa tekniskt sett.

Önskar jag hade 5000kr över...

Ngn som vill köpa min Lian-Li och Cosmos S? Då kommer man lite närmare till det här chassit.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X, 16 GB RAM, RTX 2080Ti, Meshlicious

Permalänk
Hedersmedlem

Kanske det är så att många missat den detaljen att lådan inte är lika djup som andra chassin. Grafikkorten kommer mycket nära frontfläktarna.
Den är högre men istället mindre djup. Den är knappast "större" för det.

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Medlem

Jag tittade på detta chassit innan jag köpte min nya dator (ouppdaterade modellen) men insåg att det inte kommer få plats under mitt skrivbord då jag föredrar att ha dator på golvet, jag skulle heller inte kunna använda Corsairs H50 vattekylare då bakfläkten är 140mm och sist men inte minst den feta prislappen 4000kr och nu kommer de med en ny modell av X2000 som kostar 5000kr? Den förra modellen av X2000 så var alla hårddiskar längst ner medans nätagget satt där uppe men är det den förändringen som gjort att de höjd priset med 1000kr? Här är en bild av förra versionen http://gadgets.softpedia.com/images/gadgets/gallery/large/Lia...

Visa signatur

Compaq suger

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Jag har tagit bort några inlägg med irrelevanta diskussioner samt ett inlägg som bara innehöll ett citat och texten "+1".

Permalänk
Avstängd

Ett chassi för 5000 som inte ens är förberett för vattenkylning??Ehh tror inte det.

Visa signatur

Asus Commando Q6600@3,6GHZ Coolermaster Gemini2 8GB Corsair Dominator Intel X25-V 40GB Samsung 250gb Gainward GTX295(på garantibyte) Win 7 Home Premium X64.......

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog säga att det här är ett grymt bra luftkylt chassi. En bra heatpipe cpu-kylare med fläkt dessutom + alla de frontfläktarna kommer göra eventuell överklockining en dröm vad gäller för att köra på luftkylning