Permalänk
Medlem

Spel poker

Hej,

Fick för mig att jag skulle börja spela lite poker igen. Men det var flera år sedan jag spelade. Körde då mycket på Partypoker och Expekt. Frågan är var rekommenderar ni för sidor idag? Finns det några bra nya sidor? Finns det någon sida som har iPhone app?

Tack på förhand.

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk

Pokerstars och svenskaspel är de enda sidor jag gillar att lira på även om det var ett bra tag sen sist "/

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk

är det dags att spela tillbaks pengarna nu?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

är det dags att spela tillbaks pengarna nu?

Går alltid med vinst

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hultent3:

Går alltid med vinst

Då kan jag förslå Svenska Spel, som faktiskt har en funktion för att se din totala vinst och förlust, så får du se om du verkligen går med vinst eller om du lurar dig själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hapone:

Då kan jag förslå Svenska Spel, som faktiskt har en funktion för att se din totala vinst och förlust, så får du se om du verkligen går med vinst eller om du lurar dig själv.

Titanpoker blev det efter rekomendationer. + Att jag inte var medlem där så fick ta del av lite bonusar.
Där finns också precis som på svenska spel en "vinst / förlust funktion". Skriver alltid ner mina +- i excel för säkerhets skull.

Kan verkligen rekomendera titan för dem som tänker spela. 24/7 chat support där majoriteten pratar svenska och bra bonusar, mycket bord och även en hel del freerolls.

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.