Permalänk
Medlem

Tips på studentpresenter!

Studenten börjar närma sig, jag kan inte vara ensam här om att ha någon i min närhet som tar studenten. Min syster tar studenten nu om någon vecka, men jag har dock helt kört fast när det gäller studentpresent :/

Hon är inte speciellt intresserad av alkohol, så allt på den grenen har jag redan slopat. Kollar man dock runt lite så är det väldigt många siter som rekommenderar t.ex. en chokladfontän (Chokladfontän - låt chokladen flöda). Är den verkligen något att ha? Känns lite halv-b faktiskt..

Har som sagt kört fast rätt hårt, så alla tips är välkomna. Visst, de flesta gillar väl smycken etc. Men det känns inte som en fullträff, vet inte varför.

Vad tusan hittar man på?

Tack på förhand!

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Denna helt klart: Vinpussel: Don't break the bottle ? Perfekt gå-bort-present

Sen kan din syrra sitta å pilla med den där i evigheter hehe:p (ja jag ser att hon inte är intresserad, men byt flaska då eller ge henne den så hon får lösa den iaf)

Permalänk
Medlem

Vet inte om det är någon bra studentpresent, men spabehandlingar köper jag alltid till syrran, det är riktigt uppskattat

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk

en dildo som du binder ett snöre på så hon kan ha runt halsen när hon åker på flaket.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av MIFFo_BEast:

en dildo som du binder ett snöre på så hon kan ha runt halsen när hon åker på flaket.

hahaha

Permalänk
Medlem

Alltså, du kan ju fan inte köpa en chokladfontän till henne. Sånt är flådigt i de fattigare delarna av Rumänien.

Men nu när du klarat av att din 19-åriga syrra inte gillar alkohol (right...) och forumets mouth breathers har fått dra och skratta åt dildoskämtet så kan vi komma fram till något. Eftersom du inte bara lirar iväg och köper ett guldhjärta så antar jag att du faktiskt vill ge henne en personlig present på den här speciella dagen?

Så, följande problem finns:
1. Vi känner inte din syrra
2. Vi vet inte hur mycket du hade tänkt spendera
3. Vi vet inte om du tycker om din syrra

Du verkar uppenbarligen inte heller känna din syrra, så om du snokar lite på hennes rum och tar reda på vad hon läser för böcker och glansiga tidningar så kanske du kan komma fram till vad hon är för tjej egentligen. Kombinera det med att analysera hennes klädstil och musiksmak. Redogör sen för allt du hittar i tråden.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Du lär ju känna din syrra rätt så bra. Du bör ha fått en uppfattning genom åren om vad hon gillar att syssla med. Köp någon rolig liten sak som har med detta att göra, det kommer hon uppskatta! Det behöver inte vara något med en fet prislapp på. Sätt dig ner och fundera lite så kommer du nog på det.

Håller med om alkoholen, det är något som alla får, sen så tar den ju slut så fort.

Permalänk
Musikälskare

Chokladfontän låter lite hmm äckligt wth!

Som Babianen säger köp något som intresserar henne!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?