Lian Li släpper PC-60FNWX, PC-7FNWX och PC-8NWX

Permalänk
Melding Plague

Lian Li släpper PC-60FNWX, PC-7FNWX och PC-8NWX

Taiwanesiska Lian Li uppdaterar tre aluminiumlådor i miditowerstorlek med nya finesser för 2010.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Vilken formfaktor får man i dem ? ATX i alla ?

Permalänk

Herrejösses, hur många chassin ska Lian Li spotta ut? inte för att jag klagar men det har varit en hel del på sistone. PC-8NWX såg inte dålig ut!

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Hedersmedlem

PC-8NWX var ju brutalt snygg men priset är ju helt klart avskräckande =(

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Herrejösses, hur många chassin ska Lian Li spotta ut? inte för att jag klagar men det har varit en hel del på sistone. PC-8NWX såg inte dålig ut!

Känns som att de uppdaterar i princip alla sina chassin med USB 3.0. Något jag tycker alla andra chassitillverkare borde ta efter. Finns ingen idé att tillverka chassin med bara USB 2.0 idag.

Visa signatur

En budget compaq laptop från 2007.

Permalänk
Skrivet av hakuni:

Känns som att de uppdaterar i princip alla sina chassin med USB 3.0. Något jag tycker alla andra chassitillverkare borde ta efter. Finns ingen idé att tillverka chassin med bara USB 2.0 idag.

Håller helt klart med! Hoppas Cooler Master gör detsamma, vill gärna ha ett ATCS 840

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem

varför släpps allt till sommaren då man ivll spara pengar till semestern, otaktiskt!!!

Permalänk

Fina o_o Men det var rejäla prislappar

Permalänk
Medlem

Fina chassin, dessutom ska det nog vara akrylplast inte akrylpats

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

på bilderna ser det ut som ett av dem har psu placerat över moderkortet som va standard förr. bara jag som ser i syne såhär efter jobbet eller skiljer de sig ?
Lian Li PC-8NWX (bild 3) är det jag syftar på.
**edit, stavning

Visa signatur

/|\/|\

Permalänk
Medlem

Rätt kul att det är ca 6-700kr extra för plexiglaset... PC-60/70FN kostar runt 12-1300kr... Så varför skulle man köpa detta när man får Lian Li PC-A70/71, Obsidian 700D, CM Cosmos 1000 och S för samma pris?

Permalänk
Inaktiv

Det här med fönster börjar balla ur. Jag förväntar mig lite bättre smak och framför allt lite mer stil från Lian Li. Fönster och flashiga färger kan de lämna åt andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon127948:

Det här med fönster börjar balla ur. Jag förväntar mig lite bättre smak och framför allt lite mer stil från Lian Li. Fönster och flashiga färger kan de lämna åt andra.

Tycker dom e fina med fönstren. Finns ju fjortislådor med en massa plast på fronten och alien-design så det bara skriker överdrift. Men dom här är väl stiliga tycker jag.
Smaken är som baken.

Visa signatur

iMac "27" Late 2013

Permalänk
Skrivet av anon127948:

Det här med fönster börjar balla ur. Jag förväntar mig lite bättre smak och framför allt lite mer stil från Lian Li. Fönster och flashiga färger kan de lämna åt andra.

Finns det något Lian Li som bara finns att få med fönster?

Lite problematiskt blir det förståss när svenska handlare bara tar in den dyra fönsterversionen som med "Lian Li" Lancool K62 (versionen utan fönster heter K60).