MSI visar konceptdator med ritplatta

Permalänk
Melding Plague

MSI visar konceptdator med ritplatta

Datorjätten MSI jobbar på en bärbar dator där tangentbordet kan vridas bor till förmån för en fullstor ritplatta.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Näääää men vafan äre här MSI?

Permalänk
Medlem
Skrivet av myslex:

Näääää men vafan äre här MSI?

Va?

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Medlem

Tycker den ser bra ut för att vara ett koncept.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Kul idé i vilket fall, skulle vara intressant att testa en fullt fungerande prototyp.

Permalänk
Medlem

Mja, det kan ju ses som ett litet minus i kanten...att den inte fungerar Smart idé dock.

Visa signatur

En budget compaq laptop från 2007.

Permalänk
Medlem

Det är ju ändå ett koncept och ingen färdig produkt, dom ville väl bara visa hur datorn skulle kunna se ut.

Permalänk

Apple har ju redan en sådan dator! Bärbar mac + inklet = ritplatta. Inklet Trackpad Tablet

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten_alle:

Apple har ju redan en sådan dator! Bärbar mac + inklet = ritplatta. Inklet Trackpad Tablet

jo men nu är det troligtvis windows detta är inriktat imot, alltid trevligt med nya koncept men personligen sitter jag nog kvar på touchscreen ett tag till

Visa signatur

Särskrivningar & Felstavningar är min specialitet

Permalänk
Medlem

Nu kan alla konstnärer ta med sina datorer överallt och sitta och rita på olika platser. Jag vill ha en, jag som inte ens är jättebra på att rita

Visa signatur

ATX: Intel Core i5 4690k | Asus Z97-A | MSI R9 390 8GB | 2x Corsair DDR3 2133Mhz | Crucial BX480Gb | Corsair TX650W | Fractal Design Define R4
mITX: Intel Core i3 6100 | Asus B150I | 2x8Gb Corsair DDR4 2133Mhz | Samsung 850 Evo 500GB | Cooler Master V750 | Fractal Design Define Nano S