Permalänk
Medlem

Någon som vet något om Lockerz?

Fick just en inbjudan av en kompis, vet inte om det är något att ha eller inte.

Någon som vet något om det?

Permalänk

Pyramidspel, man samlar poäng för att "köpa" saker genom att logga in, svara på dagens fråga och kolla på videoklipp.
En liten hake bara, de höjer priserna hela tiden och lagret är alltid tomt så det är praktiskt taget omöjligt att köpa något.

Skit i det säger jag, det är inte värt att bli sur på

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Pyramidspel, man samlar poäng för att "köpa" saker genom att logga in, svara på dagens fråga och kolla på videoklipp.
En liten hake bara, de höjer priserna hela tiden och lagret är alltid tomt så det är praktiskt taget omöjligt att köpa något.

Skit i det säger jag, det är inte värt att bli sur på

Okej, få se hur jag gör

Tackar

Permalänk
Avstängd

Det är väl en bluff precis som alla de här "lägsta-budet-vinner"?

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Jag vet något om lockerz.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Använde ett tag, fick 2st 50£ "checkar" te amazon.co.uk, köpte lite grejer för de pengarna men "hoppade" av när dom höjde priserna osv".

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Skrivet av Alakai:

Jag vet något om lockerz.

No fekking wai?? TELL ME.

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Alakai:

Jag vet något om lockerz.

Låt mig gissa: ingenting? Du är missnöjd, thats it.

Låt gå att Lockerz är en skojarfirma men du ska ju bara komma i varenda tråd och leka smart, det blir tröttsamt i längden. Du kommer ibland med vettiga åsikter men oftast är det bara trams.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Ganska bra antar jag, man svarar på en fråga om dagen och sen får man saker, om man har sjukt med tur.
Jag fick en iPod shuffle 4gb, iofs fick jag betala 280kr i tull och moms, men det är bra ändå.