Skillnaden mellan dessa grafikkort?

Permalänk
Medlem

Skillnaden mellan dessa grafikkort?

Undrar bara vad skillnaden mellan dessa tre grafikkort är: Länk. Den enda skillnaden jag ser är att den dyraste har lite bättre GPU, men det skulle man väl kunna fixa med en lätt överklockning på den billigaste? Varför skulle man vilja investera över 300 extra på den dyra?

Permalänk
Medlem

2k för ett fabriksklockat 5770?????????? satan! dom som inte kan nått om klockning köer väll ett sådant

Permalänk
Medlem
Skrivet av contra:

2k för ett fabriksklockat 5770?????????? satan! dom som inte kan nått om klockning köer väll ett sådant

Sorgligt nog så var det den jag köpte nyligen

Kommer jag att kunna klocka mitt fabriksklockade kort eller har dem redan klockat den till max?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murloc:

Sorgligt nog så var det den jag köpte nyligen

Kommer jag att kunna klocka mitt fabriksklockade kort eller har dem redan klockat den till max?

Du kan klocka till 900/1300 utan att flasha om med nytt Bios. Vill du gå högre behöver du låsa upp detta genom att modda lite i Bioset. Ganska enkelt om man läser på först.

Finns en jättebra tråd om detta: http://www.sweclockers.com/forum/4-grafikkort/910575-guide-fl...

Visa signatur

Lancool PC-K62 - Corsair HX850W - Asus Maximus 3 Formula - Intel Core i7 860 - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4x2GB - Corsair SSD P 128GB - 2 st Samsung SpinPoint F1 750GB - XFX HD5870 CrossFire - Win7 Pro 64bit