Två nya möss från Ozone

Permalänk
Melding Plague

Två nya möss från Ozone

Spanska Ozone satsar vidare på datorspelare med två nya möss, båda med lasersensor och viktjustering.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

intressant kabel där, undra om man kommer ha nytta av det?

Permalänk
Medlem

Hehe, bara för mig som namnet Radon inte klingar så fint?

Visa signatur

| AMD Phenom II x6 1100T @ 4 GHz || Thermalright ultra 120 eXtreme || Asus Crosshair IV Formula 890FX |
| 8GB Corsair Vengeance LP @ 7-8-8-19 1500 MHz || Asus GTX 560 ti directCUII @ 1000/2300 MHz |
| Adata XPG SX900 512 GB SSD || Corsair HX Series 520W || Antec p182 |

Permalänk
Musikälskare

Varför skulle man INTE vilja ha kabeln ut i mitten?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Typsnittet påminner extremt mycket om Razer. Dock fattar jag inte heller anledningen till att man kan ändra sladden. I sidan är den ju bara ivägen.

Permalänk
Skrivet av flashen:

Varför skulle man INTE vilja ha kabeln ut i mitten?

Skrivet av Agemman:

Typsnittet påminner extremt mycket om Razer. Dock fattar jag inte heller anledningen till att man kan ändra sladden. I sidan är den ju bara ivägen.

Well, om man sitter som mig och gamear så vill man kunna det. Asbra feature imo. Jag sitter liksom snett, och då skaver sladden oftast, lite svårt att förklara, hoppas ni förstår vad jag menar.

Permalänk
Medlem

Tycker formen ser lovande ut, skulle gärna ha en lite bredare mus än min MX-518. När jag på ett så naturligt sätt som möjligt sätter ut min hand i luften och låter alla fingermuskler bara slappna av så mäter jag typ 14.5 ~ 15 cm mellan spetsen av lillfingret och tummen... tycker nästan alla möss är onödigt smala, hade gärna sett en som var ca 9cm bred istället för det vanliga 7cm.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Nej fyfan vad hemsk den såg ut.

Permalänk
Avstängd

Najs att man kan ändra vart sladden ska gå ut om man skulle vilja ändra på det.
Ser ut att vara samma fabrik som till qpad 5k, edge 3200 och naos 5k så den kan nog bli bra.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk

dethär var ju bara "Ännu en mus"

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Vad är det ens som är speciellt med sladden? Hittar inget om det i nyheten eller är jag dum i huvet?

Permalänk
Skrivet av DAoG:

Vad är det ens som är speciellt med sladden? Hittar inget om det i nyheten eller är jag dum i huvet?

Bläddra på bilderna så ser du :).