Permalänk
Medlem

5770 Xfire?

Det måste gå att köra crossfire med PowerColor Radeon 5770 va?

Mvh

Permalänk
Medlem

Det måste gå att bara googla va?

Mvh

Visa signatur

Gigabyte P55-UD4 | XFX 5850 + VTX3D 5850 CF | Corsair 650 W | 4 GB corsair XMS3 @ 1520 Mhz | Intel i5 750 3.8 Ghz | Corsair H50 | Fractal Design R2 | Benq T2200HD

Permalänk
Medlem

beror på ditt moderkort....

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Det han menar är om man kan köra två såna här: PowerColor Radeon HD5770 1GB - Inet.se på detta mobo: Gigabyte GA-790XTA-UD4 - Inet.se utan att tex. grafikkorten tar i varann m.m

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blabbet:

Det han menar är om man kan köra två såna här: PowerColor Radeon HD5770 1GB - Inet.se på detta mobo: Gigabyte GA-790XTA-UD4 - Inet.se utan att tex. grafikkorten tar i varann m.m

Exakt
Läste det någon stans

Permalänk
Medlem
Skrivet av DexxoZ:

Exakt
Läste det någon stans

Har du ett kort och moderkort idag? Eller har du tänkt beställa allt på en gång?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Har du ett kort och moderkort idag? Eller har du tänkt beställa allt på en gång?

Ska köpa det så fort jag får pengar
Dvs, inom två,tre dagar...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DexxoZ:

Ska köpa det så fort jag får pengar
Dvs, inom två,tre dagar...

ja det kommer att funka fint

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Skrivet av morbus:

Det måste gå att bara googla va?

Mvh

Jag orkar inte med alla dessa dumma kommentarer, hade alla varit som du hade vi inte haft detta forum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mini_kaka:

Jag orkar inte med alla dessa dumma kommentarer, hade alla varit som du hade vi inte haft detta forum.

Nja, efter 5 sidors google tycker jag man ska fråga