Toshiba lanserar laptop med 3D

Permalänk
Melding Plague

Toshiba lanserar laptop med 3D

Elektronikjätten Toshiba hoppar på 3D-tåget med en ny laptop. Under skalet finns kraftfull hårdvara och grafik från Nvidia.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

wow....

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

blir intressant att se priset på denna maskin:)

Permalänk

Vilken tur, då kan man se ut som en idiot överallt och inte bara i hemmet!

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem

Yeah, spela spel i 15fps is the shit. Vem bryr sig om bra flyt när man kan få 3D(!!!)?

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Vilken tur, då kan man se ut som en idiot överallt och inte bara i hemmet!

Hahaha

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk

Om den kostar under 25k köper jag lätt!!!

Permalänk
Skrivet av Greve_Peter:

Vilken tur, då kan man se ut som en idiot överallt och inte bara i hemmet!

Nåt åt det hållet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Vilken tur, då kan man se ut som en idiot överallt och inte bara i hemmet!

hahaha! dagens höjdpunkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

Yeah, spela spel i 15fps is the shit. Vem bryr sig om bra flyt när man kan få 3D(!!!)?

Jag hade en 60hz skärm förut och lirade ändå 1.6 på en semi-elit nivå.

Nu har jag en 120 hz skärm och lirar andra spel, och självklart tjänar man en del på att ha 120hz.
I public/SP däremot lirar jag i 3D med 3dvision, kan ha 100+fps utan problem, även om då skärmen såklart bara kör i 60hz.

låter som du bara är vansinnigt negativ.
kanske du ville kolla på bluray filmer eller liknande på denna laptop?

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Avstängd

skärmarna på laptops är stenålder.... 60hz va fan rä det.. 75hz visst men 60 pfft... bra att dom byter ut skärmarna till bättre med högre hz....

Permalänk
Skrivet av Greve_Peter:

Vilken tur, då kan man se ut som en idiot överallt och inte bara i hemmet!

3D är framtiden. Lika bra du vänjer dig.

Permalänk
Skrivet av swahnroger:

3D är framtiden. Lika bra du vänjer dig.

Oj, lite gammal tråd! Säger absolut inget om att 3D inte skulle vara framtiden, självklart är 3D framtiden, porrbranschen har redan släppt 3D-porr så. Dock skulle jag säga att glasögonen inte är det så nej, jag tänker inte vänja mig, utan jag väntar hellre tills det kommer skärmar som man inte behöver ha glasögonen för att se 3D.

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda