Zalman släpper CNPS9900 Max

Permalänk
Melding Plague

Zalman släpper CNPS9900 Max

En ny solfjäderformad processorkylare från Zalman är på väg ut på marknaden.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Snygg om inte annat, gillar att den inte har den "vanliga" kopparfärgen, fast, ser iofs ut som att det bara är ett svartvitt foto.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk

Snacka om snygg kylare hoppas att den lever upp till sina looks

Permalänk
Medlem

Zalman= Snygga,kyler bra och låter som fan på 50%-100% av fläkthastighet (vilket man kommer upp ifall man klockar)

Visa signatur

p4 3.4ghz 1290 (3 st ddr) radeon 9800 pro 128mb

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Har dom fixat monteringen tro? Mycket blod och svordommar har ekat medans man monterat dom där jävlarna.

Permalänk

Ser ut att kunna samla mycket damm precis som föregångarna.

Visa signatur

Dator: i5-13600K, Asus Prime Z690-P, Noctua NH-D14, Kingston Fury Beast RGB 32GB DDR5-6000, Gigabyte RTX 4090 gaming OC, Seasonic Platinum SS-1000XP, Lian-Li Lancool 215, Samsung 980Pro 2TB M.2 NVME, Acer Predator XB323QKNV 4k 144Hz

Permalänk
Medlem

Snygg och effektiv.

Tyst?

NEJ!

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk

Aldeles för högljudd för min smak

Permalänk

älskar min såndär kylare... min fläkt dog, tog 2dar innan jag tog tag och öppnade burken och kollade varför min börk var så tyst...smart fläns design
med resitorn så blev den praktiskt taget ljudlös(min åsikt).blir nog en likadan till nästa bygge

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

underbara kylare sålänge man har fläktkontroll och lyssnar på hög musik annars får man nog använda öronproppar för tyst är de inte

Permalänk
Medlem

Vad är skillnaden mellan denna och föregångaren? Bara färgen?

Visa signatur

En budget compaq laptop från 2007.

Permalänk
Skrivet av hakuni:

Vad är skillnaden mellan denna och föregångaren? Bara färgen?

Skulle gissa på storleken ser iaf ut som det

Permalänk
Medlem

Tycker fortfarande Big Typhoon är bland det bästa som finns

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Werdes:

Man kör ju med fläktstyrning via mobot så det blir ju 18 db

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk

känner man zalman rätt blir det ett högt pris i förhållande till vilken kylning man får..

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esseboy:

Man kör ju med fläktstyrning via mobot så det blir ju 18 db

Inte om man klockar som jag gör :D:D

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Werdes:

Inte om man klockar som jag gör :D:D

klart du kan göra det även om du klockar...

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...