Nytt grafikkort hackar när jag spelar NFS Underground??

Permalänk

Nytt grafikkort hackar när jag spelar NFS Underground??

Hej!
Jag har ett grafikkort som heter XFX RADEON HD5770 1GB GDDR5 PCI-E 2DVI/HDMI/DP - Expandera. Accelerera. Dominera. - Produktinformation
Och jag har kommit ganska långt på spelet och i början så hackade det ingenting, men när jag kom upp i level 60 lr nåt sånt så började det småhacka lite, inte mycket utan lite då o då =/ Jag har också provat med att ställa in Windows Xp SP3 i kompatibilitetsprogram på spelet, men det hjälper inte så mycket. Jag har alla senaste drivrutinerna installerade också. Vad ska jag göra?? Tacksam för snabba svar!!

Permalänk
Avstängd

Kör du med vsync?
Om inte testa att sätt på det.
Jag sätter alltid på vsync i bilspel, då jag tycker det flyter på bättre.

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk

Okej det ska jag testa Tack för svar

Permalänk

Förresten, var hittar jag vsync någonstans??

Permalänk
Avstängd

Du hittar de oftast i grafikinställningarna inne i spelet

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Avstängd

Ja du bra fråga jag spelar inte just det spelet, men om du letar så hittar du nog.

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Medlem

eller grafikkortetskontrollpanel

Permalänk

Okej jag hittade det Tack för svaren