Permalänk
Medlem

Snabbverkande laxeringsmedel?

Är det någon som vet om det finns något laxeringsmedel som verkar relativt snabbt. Inte mer än 3 timmar i alla fall. Det ända jag hittar verkar efter ungefär 8-10 timmar. Om man inte vill stoppa upp det i ändtarmen då. Vore bra om det var flytande.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk

Finns ett flytande på apoteket vet jag, i 1dl flaska eller liknande. Det verkar snabbt och länge!
Det smakar sött och går utan problem att dölja i en grogg eller liknande.

Kommer ihåg att jag och en polare tömde nästan en hel flaska i en öl som vi sedan lät stå på ett bord, detta var väldigt muntert när en kille kom in och frågade om han kunde ta den nästan fulla ölen... Efter den dosen sket han med 1 timmas intervall i två dagar, även om det inte fanns mer att få ut var han tvungen att gå på toa.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Jag tycker det var roligt att tråden ligger i Underhållning

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Finns ett flytande på apoteket vet jag, i 1dl flaska eller liknande. Det verkar snabbt och länge!
Det smakar sött och går utan problem att dölja i en grogg eller liknande.

Kommer ihåg att jag och en polare tömde nästan en hel flaska i en öl som vi sedan lät stå på ett bord, detta var väldigt muntert när en kille kom in och frågade om han kunde ta den nästan fulla ölen... Efter den dosen sket han med 1 timmas intervall i två dagar, även om det inte fanns mer att få ut var han tvungen att gå på toa.

haha, najs!

Vet du vad det hette?

Skrivet av k4rl:

Jag tycker det var roligt att tråden ligger i Underhållning

Haha xD Jag tyckte den passade där. xD

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Och folk undrar varför det har gått utför med ÖÄ....

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Om ni funderar på att "busa" med någon, så låt bli! Det är ett brott att förgifta någon.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ilja:

Om ni funderar på att "busa" med någon, så låt bli! Det är ett brott att förgifta någon.

Man kan hälla laxoberal och Movicol i filen och dela ut, då är det lite mer accepterat och modernt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Viktväktarna säljer laxeringsmedel, det finns att köpa i de flesta större matbutiker. Dock har de gömt påsarna så att inte barn ska komma åt dessa. Påsarna med laxeringsmedel och väl dolda bland godishyllorna, där inga barn skulle få för sig att leta.

Här har du några sorter:
ViktVäktarna.se: Weight Watchers Food

Nu har vi alla olika känsliga magar, men en två sådana påsar på rask följd brukar göra susen. Den intressanta ingrediensen är sötningsmedlet isomalt.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Prova ricinolja, finns på apoteket. Kan dock hållas bakom disk så fråga personalen
Ricinolja - Wikipedia

Permalänk
Medlem

Annars finns det microlax och andra preparat som man stoppar in bakväggen men det gör man bara om man är väg men kan ändå inte

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

En stor mängd äppeljuice brukar få min mage att skita loss så det står härliga till! Eller några öl men då tar det sin tid.

Visa signatur

moops

Permalänk

Jag fick nåt otroligt äckligt laxermedel när jag skulle...undersöka tarmen
Smakade lite som morotsskal i vasken blandat med jord typ. Och jag fick dricka 4 liter av det. eller 5...kanske var 10? minns inte. Men det funkade iaf.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.