Vad använder ni för nätagg till era 5850 black edition?

Permalänk
Avstängd

Vad använder ni för nätagg till era 5850 black edition?

Hejsan tänkte fråga er som har 5850 black edition vad ni använder för nätaggregat ? det vore bra för mig att veta för att jag har haft problem med mitt 5850 black edition sen jag köpte det i min dator med nätaggregat AXP,XION 630 watt ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Corsair cougar bronze 700w, är väl dock lite väl overkill för ett hd 5850 BE

Permalänk

Kört coolermaster m700 och nu ett zalman 1000w. Båda funkat utmärkt, även ett bra 500w skulle utan problem driva riggen. Bytte till 1kw eftersom jag ändå hade det liggande och jag snart ska köra tre grafikkort och behöver pci-e linorna.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Avstängd

Hej

Hej okej för då funkar det helt utmärkt med ett CORSAIR TX 650 watt till mitt 5850 black edition då eller? jag kör enbart bara med ett kort nämligen? Jag handlar en del från alina system AB jag tycker dom har bra prudukter och dom rekommenderade mig ett CORSAIR TX 650 watt för mitt XFX radeon HD 5850 black edition ? det ska fungera utan problem eller ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Kommer funka utan problem. Du kan driva 2 kort på det agget

Visa signatur

Phenom II 955 3,2ghz, M4N98TD EVO, 4gb Corsair 1600mhz, Corsair TX 550w, Sparkle GTX470, Fractal Design R2, Win7 Ultimate 64-bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeathAdder89:

Hej okej för då funkar det helt utmärkt med ett CORSAIR TX 650 watt till mitt 5850 black edition då eller? jag kör enbart bara med ett kort nämligen? Jag handlar en del från alina system AB jag tycker dom har bra prudukter och dom rekommenderade mig ett CORSAIR TX 650 watt för mitt XFX radeon HD 5850 black edition ? det ska fungera utan problem eller ? Mvh.

Ja det kommer funka hur bra som helst.. Ditt förra Axp-nätagg är dock inte att föredra

Permalänk
Skrivet av DeathAdder89:

Hej okej för då funkar det helt utmärkt med ett CORSAIR TX 650 watt till mitt 5850 black edition då eller? jag kör enbart bara med ett kort nämligen? Jag handlar en del från alina system AB jag tycker dom har bra prudukter och dom rekommenderade mig ett CORSAIR TX 650 watt för mitt XFX radeon HD 5850 black edition ? det ska fungera utan problem eller ? Mvh.

Tjo.

Inga problem.
Jag har samma GPU och TX650 agget.
Finns kraft så det räcker och blir över.
Skall inte vara några problem att klara eventuell crossfire sedan heller.

Tjöööp!

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"