Permalänk
Medlem

använda 2 skärmar?

Tja!

Undrar om det är möjligt att använda det inbyggda grafikkortet samtidigt som jag använder mitt 5770 tänkte att ha tvn inkopplad samtidgt men har ingen adapter..

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk
Medlem

Javisst.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hardware guy:

Då är min nästa fråga. Hur? haha

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk
Medlem

vad har du för uttag på tvn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbn:

vad har du för uttag på tvn?

vga

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk
Medlem

jag tror inte de inbyggda och ett vanligt grafikkort funkar tillsammans

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbn:

jag tror inte de inbyggda och ett vanligt grafikkort funkar tillsammans

misstänkte det då får man investera i en dvi till vga adapter men tack ändå:)

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grasp247:

misstänkte det då får man investera i en dvi till vga adapter men tack ändå:)

Det följer väl med typ alla grafikkort ändå? Det har jag fått med dom senaste åren iaf

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Det följer väl med typ alla grafikkort ändå? Det har jag fått med dom senaste åren iaf

jag vet att det brukar göra det men jag köpte det begagnat så glömde jag kolla lådan så till min stora förvåning så va det den enda saken som fattades haha

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk

vet inte vad du har för inbyggt i moderkortet, men ska inte typ hybrid crossfire funka mellan inbyggt o externt?

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbn:

jag tror inte de inbyggda och ett vanligt grafikkort funkar tillsammans

Tror gör man i kyrkan, inte på forum där folk vill ha fakta.

Skrivet av Grasp247:

jag vet att det brukar göra det men jag köpte det begagnat så glömde jag kolla lådan så till min stora förvåning så va det den enda saken som fattades haha

Kjell & Company - Nordens bredaste sortiment av tillbehr fr hemelektronik

Skrivet av the_speed:

vet inte vad du har för inbyggt i moderkortet, men ska inte typ hybrid crossfire funka mellan inbyggt o externt?

Ingen tro här inte. Crossfire är när grafikkort samarbetar med att mata ut bilden från ett kort, men nu ska grafikkorten arbeta separat med varsin skärm. Det är inte crossfire.
På Gagabyte MA780G finns inställningarna för den inbyggda grafiken i Advanced BIOS Features.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara